Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Dziobak90

Użytkownik
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

  1. Rozebrałem broń jeszcze raz, znalazłem lekko przetarte przewody zasilające do gearboxa i to była przyczyna nieregularnej pracy silnika. Jedyny mankament jaki został to nie odbijający spust przy strzelaniu semi. Tak broń działa poprawnie. TEMAT DO ZAMKNIĘCIA
  2. Czolem! Niestety wymiana silnika nic nie dała :( dalej słychać jakby przeskakiwanie iskier, ale rotor nie kręci ani na semi ani na serii, co mam robić?
  3. Zamówiłem nowy silnik, jeśli okaże się, że to przez to to dam znać i temat można będzie zamknąć. pozdrawiam
  4. Słychać iskrzenie. Czyli jednak wina silnika i wymiana silnika?
  5. W gearbox boje się zaglądać:) Nie ważne ile razy ruszam selektorem, przy semi i przy serii w silniczku słychać jakby przeskakiwały iskry, czasem silnik zakręci, ale tylko na serii.
  6. Mam baterię ni-hm. A to że nie działa wcale semi też wskazuje na kostkę?
  7. Sprawdzałem z baterią z innej repliki i działo się to samo więc myślę że to nie bateria. Ta biała maź wokół końcówki wygląda jak nałożona przez kogoś w celu naprawy, to nie przeszkadza? Jak najprościej sprawdzić czy to wina kostki stykowej? Pozdrawiam
  8. https://imageshack.us/i/pmZrq3vgj https://imageshack.us/i/pogwiy0Ej Tak wygląda komutator po wyjęciu, powinien być tak poklejony?
  9. Pytam teraz wprost, czy wymiana silnika powinna rozwiązać problem? Jeśli tak to jaki silnik? v2 czy v3? Proszę o pomoc! Pozdrawiam
  10. Witam W miejscu gdzie powinna być śruba regulacyjna znajduje się okrągła blaszka, nie ma tam nawet miejsca na imbus. Wyciągnąłem silnik i podłączyłem "na cucho" do baterii. Na trybie ognia ciągłego silnik przerywa pracę i zaczyna z niego lekko śmierdzieć, w trybie semi nie działa wcale. Broń przez długi czas nie była w moich rękach, czy jest możliwe, że przez strzelanie z broni bez kulek silnik się zatarł? Broń odkupiłem z drugiej ręki sprawną. Jak wyciągnąłem silnik zauważyłem, że prawdopodobnie ktoś go otwierał. Domyślam się, że wymiana silnika załatwi sprawę, ale pytam was ekspertów o r
  11. Dziękuję za dokładną informację:)
  12. Niestety nie wiem o którą śrubę chodzi, nie widzę nigdzie żadnej na imbusa. Może przysłałbyś jakiegos screena poglądowego?:)
  13. Okej, jak będę miał chwilę to spróbuję wyregulować silnik. Powiedzcie mi jeszcze, czy opłaca się wysłać replikę na serwis? Przyznam, że nie znam się tak na naprawie sprzętu.
  14. A konkretnie w którym miejscu (która śruba)? Mam całkowicie wyciągnąć silnik? Czy usterka nie jest wywołana awarią selektora ognia? Pozdrawiam
×
×
  • Create New...