Cicha_Mysza
Użytkownik-
Content Count
17 -
Joined
-
Last visited
-
Czyli wymienić konektory i powinno być po sprawie
-
O TAK TAK TAK DAKŁADNIE TEN PROBLEM MAM - CO ZROBIĆ MĘDRCZE?
-
Jedyne czego z pańskiej rady nie robiłem to podkładkowanie od najmniejszych podkładek .Nie są zbyt mocno spodkładkowane bez smaru po zamknięciu i zakręceniu gearboxa kręcą się idealnie poziomowanie też jest dobrze wykonane . Przez ,,idealnie" rozumiem nie odwalone byle jak , wkońcu to moja replika i chcę aby działała jak najlepiej Co do silnika sprawdzę czy nie jest za mocno dociśnięty ale jestem pewien że zębatka się nie wykrzywia
-
I kolejne pytanie czy zamontowanie mosfetu pomoże?
-
Mi nie chodzi tylko o ten stokowy też się grzał po ~20 strzałach ale tak że przez rękojeść czuć było i to jest problem Ale jeżeli twoja informacja się potwierdzi to no cóż trzeba z tym żyć
-
Nie wiem co jest problemem tego że silnik (tornado v2 z poprzednim był taki sam problem)się nagrzewa - wypodkładkowany perfekcyjnie - Batka 7,4 v 1750 pojemności - gearbox v3 - spring M120 Może to kogoś wybitnego naprowadzą pewne moje spostrzerzenia: - na semi tłok po strzale cofa się do ⅓ lub do połowy -co parę strzałów na chrono fpsy spadają o 40 Najdziwniejsze jest w tej sytuacji to że na stokowym springu nie ma tego problemu -niestety nie wiem jaki to spring ale ma 300 fps na pomiarze
-
Mam pewien problem a jest nim dysza . Dysza problematyczna i nieznośna o długości 25,25 mm . Kupując nową głowicę cylindra i nową doszczelnianą dyszę -znaleźć dostępną to istny ,,cud" .Natknąłem się na pewien problem ,a jest nim zbyt duża średnica dyszy lub może inaczej zbyt mała grubość O-ringów w środku dyszy .Problem ten skutkuje wahaniami ~16 fps gdy zrobiłem testy jest możliwe doprowadzenie do ~1 fps rozżutu (bynajmniej takie są moje nadzieje) Jak temu zaradzić?Gdzie znaleźć grubsze O-ringi do dyszy?
-
Wymieniam niektóre części w replice takie jak stokowy cylinder ,głowicę tłoka i podkładki ponieważ były po prostu zużyte. Po zagłębieniu się w sprawę cylindrów i bor-upu zdecydowałem się go nie instalować. Wiem że są osoby które znają się na tym lepiej ode mnie i nie przeczę że jestem pierwszym lepszym Januszem który modyfikuję swoją replikę. A bawię się w modyfikowanie G36C ponieważ jestem biedny i nie stać mnie na lepszą replikę w tym momencie, a wiem że maksymalnie można z niej wyciągnąć ~70 m celnego zasięgu. Puki co poznaję jeszcze świat serwisu airsoftowego więc proszę potraktujci
-
A serwis traktuję poważnie ponieważ nie chcę aby ktoś był z niego niezadowolony a repliki traktuję jak broń palną (pomijając spartaki i P-90) która powinna być perfekcyjnie naprawiona/przeczyszczona/nasmarowana/zmodyfikowana etc. Nie chciałbym zasmucić ani jednego klienta moim serwisem ponieważ wiem że wydają na ten sport ogromne pieniądze . Byłem jednym z pomysłodawców utworzenia grupy ,,Uwaga ASG" na facebooku (grupa piętnująca złodziei i oszustów w ASG ) i zamierzam wynająć sobie ,,pazia" (znajomego) z kamerką i kręcić filmiki z mojego serwisu Ale dobre skrzywienie Budweiser To
-
Na wstępie przepraszam wszystkich za niecenzuralny język w moich postach Teoretycznie zamierzam sobie zmodyfikować replikę pod koniec marca ale na moje nieszczęście podkładki się zużyły i trzeba zakupić nowe -a na moje nieszczęście w Militari.pl nie ma nawet czego tam szukać a Gunfire ma dostawy raz na rok :/ , replika aktualnie jest w częściach i czeka na modyfikacje Flatek, precka, bor-up (oczywiście długo by wymieniać w skrucie przebudowa od podstaw ) Celem jest osiągnięcie w moim G36C 400-450 fps i zasięgu 65-100 m z ładnym skupieniem Chociaż nmw czy wyglądało by to kozacko raczej
-
Mam już 2 zadowolonych klientów z mojego serwisu ale nmw jak zdobyć uznanie , klientów i rozgłos Posiadam chrono . Ktoś coś poradzi?
-
Niektórym znany jest ten problem po zmianie zębatek na odrobinę gróbsze od stokowych lub jeśli ktoś źle wypodkładkuje gearbox zaczyna nam się blokować gearbox i przegrzewać silnik . Dlaczego....??? Powód jest bardzo błahy wszystko sprowadza się do podkładkowania w którym to musimy sprawić aby zębatki chodziły idealnie lecz gdy ktoś źle to zrobi i doda jedną lub 2 podkładki za dużo to siła tarcia silnika o zębatki etc. Będzie zbyt duża, silnik się nagrzeje i odmówi nam współpracy lub wywali nam bezpiecznik w replice Przerabiałem już ten problem w conajmniej 2 replikach
-
Hahahhah wem ja na replikę potrafię spędzić paręnaście godzin dostając przy tym chęci na sok marchwiowy ,,dlaczego to nie działa" lub z banalnego powodu złożyłem replikę a zeskoczyła przypadkiem sprężynka listwy popychacza i muszę to z powrotem rozkładać. Zacząłem już serwis replik ASG (mam mentora więc w razie czego ... Jakiegoś problemu się go o to pytam ) podobno jest znany na wmasg (dopiero zaczynam więc w razie czego nie chcę kalać jego imienia ) Aktualnie mam 2 zadowolonych klientów Pierwszemu wypodkładkowałem replikę i wymieniłem parę części (po prostu wyciszyłem na jego życzeni
-
Hah dobra rada Buniek92 i Huba_Ibn
-
Nie mam zamiaru utrzymywać się z serwisu replik . Czasem po prostu przydałoby mi się trochę pieniędzy :) ASG to moje hobby i jestem majsterkowiczem ,,mikadorus" daje dobre rady odnośnie serwisu a ja akurat mam parę znajomości . Mamy cały składzik replik i będę sobie na nich ćwiczył :)