Jump to content
REKLAMA
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Lukas1234

Użytkownik
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam Panowie. Kupiłem zestaw cylindra z modify i z racji tego, że nie pasowała mi dysza musiałem ją zmienić na inną(retro arms 21,2) Niestety po złożeniu, dysza nie pracuje tak jak powinna. Po naciśnięciu na nią nie wraca. Oczywiście przesmarowałem do tka jak należy, ale dalej lipa. Wymieniłem oring dyszy i dalej nic. Pomoże coś kupno innej dyszy? Może ktoś miał taki problem.
  2. Ciężko ci będzie znaleźć taką długość lufy. Czasem sklepy zamawiają podobne rozmiary, ale rzadko.
  3. Wybrałeś części które nie są najlepsze. Poczytaj trochę i zastanów się o jaki tuning ci chodzi. Pozdrawiam.
  4. Witam. Panowie i Panie również, jeżeli są :) Jak można wyczytać wcześniej po moich postach, składam gearbox od nowa. Usunąłem stare podkładki(mosiężne) i zakupiłem nowe stalowe modify. Przy długości mojej lufy tj. 275mm zdecydowałem się na zakup zestawu cylindra do G36C z modify. I tutaj mała niespodzianka... Po zamontowaniu głowicy tłoka(na starym tłoku) i wciśnięciu go do cylindra(przy zatkaniu wylotu z jego głowicy) wchodzi bez żadnego oporu. Nie ma w ogóle szczelności. Myślałem, że trzeba to nasmarować, ale stare części wyczyściłem i po złożeniu szczelność miałem. No porażka.
  5. Cześć. Replika G&P 075, lufa lambda 6,01 275mm. Po rozebraniu gearboxa, chciałem sobie wymienić dyszę, głowicę cylindra, cylinder i głowicę tłoka. Zamówiłem zestaw z firmy guarder i spotkała mnie mała niespodzianka. Na stronie sklepu widać wyraźnie, że cylinder ma otwory, natomiast mi przyszedł bez nich. Moim zdaniem ktoś pomylił pakowanie i zamiast cylindra do m4 dał do m16... Wiem, że mam prawo zwrotu, ale się tak zastanawiam czy stosując kulki 0,32 będzie aż tak duży rozrzut? Najlepiej zamontować i sprawdzić, wiem, lecz jak się coś uszkodzi, to nie mam prawa zwrotu. Oczywiście poczytałem o cylindrach i mam małe nadzieje, że będzie to poprawnie działać :)
  6. Cześć. Poczytałem wątki o tuningu, ale niestety nie znalazłem nic co by mnie interesowało. To znaczy był jeden temat w którym użytkownik chciał ulepszyć swoje G&P, ale został nazwany leniem i odesłany do wątku o tym konkretnym modelu karabinka. Szukałem tego na forum, ale próżno. Do rzeczy, rozebrałem gearbox mojego G&P 075 i... Było tam trochę strasznie. Jeden rodzaj smaru (taki brązowy) na zębatkach i tłoku. Wyciągnąłem to wszystko, poczyściłem i nasmarowałem smarem madbull, takim czarnym(zębatki). Martwi mnie cylinder, dysza i głowica tłoka. Dysza(21mm) ma takie mikroskopijne ryski na sobie, cylinder(mosiężny) plamy w środku, głowica tłoka nawet nie ma otworów w sobie(może brakuje jakieś nakładki czy coś). Pytanie do was, napiszcie o jakimś fajnym modelu tych części (cylinder, dysza głowica tłoka) Moja lufa to 275mm lambda. Dzięki.
  7. Hmmmmmmmmmmm..... 1,2,3,4,5 mm od krawędzi dystansera?
  8. Cześć. Wie ktoś może do jakich wartości poszerzyć okno w lufie, aby na ten przykład nie obcinać dystansera i aby ten większy nub z komory maxxmodel wchodził bez problemu?
  9. Podczas wymiany tych elementów, zauważyłem pewną rzecz. Czytałem o tym, ale dopiero widząc to na własne oczy zrozumiałem o co chodzi. Po rozebraniu komory(zdjęciu ramienia dociskowego) przyłożyłem okno lufy(lambda ma super wykończenie krawędzi) i... Gdybym docisnął lufę to końca, to efekt byłby taki, że z jednej strony krawędź okna była schowana a z drugiej wystawało około minimetr... Dodatkowo, gdy ustawiłem okno, tak by zgrywało się z oknem w komorze, zablokowałem i popatrzyłem od dołu, to wcale te wycinki na lufie nie były symetryczne względem siebie. Jedna się bardziej chowała, a to wcięcie na lufie było bardziej w jedną ze stron. Poskładałem to wszystko i dopiero patrząc przez lufę, delikatnie ją przekręciłem, aby ten element podkęcający był idealnie na środku. Jeszcze raz napiszę, jak nie krytykuję komory maxx model.... Ale wydając takie pieniądze, chciałbym otrzymać sprawny egzemplarz. Błędy się zdarzają i ja to rozumiem.
  10. Chciałem się pochwalić moimi dokonaniami, odnośnie tuningu mojej repliki. Po przeczytaniu dość sporej części tego forum i oglądnięciu filmików, zdecydowałem się na wymianę lufy precyzyjnej, komory hop up i gumki. Wiem, że dla wielu z was jest to łatwe zadanie, ale robiłem to pierwszy raz, więc emocje były :) Karabinek to G&P 075, lufa lambda one 6.01, komora maxx model me pro, gumka maple leaf żółta. Niestety komora przyszła mi z małą skazą.... Ten klips, dzięki któremu kulki nie wypadają, był niestety krzywo zamontowany(źle wywiercone i nagwintowane dziurki pod śrubki, którymi był przykręcony) Zaczął dziwnie skrzypieć i nie zawsze łapał kulki. Oddałem i zostałem przy starej komorze. Obsługa sklepu dzwoniła oczywiście do mnie, że pierwszy raz im coś takiego się zdarzyło, przy tej marce i w ogóle. Oczywiście nie oczerniam tutaj maxxa, bo to naprawdę świetne komory. Do rzeczy.... Zamontowałem lufę, gumkę i dystanser omega. Preckę dokładnie wyczyściłem alkoholem izopropylowym. Kulki które miałem to madbull 0.30, G&G 0.30, Specna Arms 0.30 i.... Te polecam najbardziej(u mnie latają najlepiej) HPA 0,32. Niestety nie mam chronografu i wiem, że bez niego ciężko coś dokładnie zmierzyć. Najpierw w bezpiecznym miejscu, kilka strzałów do puszek.... Nie nastawiałem się na jakiś duży przeskok i... Tutaj taka sytuacja. Na fabrycznych częściach z odległości około 20m były widoczne odgniecenia po kulkach, czasem dość często ją przebiły i zrzuciły. Po tym małym tuningu, za każdym razem w puszce była mała dziurka z przodu i ogromna z tyłu, a po strzale odskakiwała, kręcąc się w powietrzu. Testy na polu, Łał... Nie chce przesadzać, ale tor lotu kulki i odległość dużo większa. Planuję zakup fioletowego prometheusa i przy komorze maxxa zrobić porządnego flat hopa :) Pozdrawiam
  11. Niestety wazelina nie pomogła. Wchodzi do pewnego momentu i się klinuje. Muszę chyba zakupić dedykowaną pod tą kolbę prowadnicę.
  12. Akurat nie posiadam, ale spróbuję. Dzięki za odpowiedź.
  13. Cześć. Wymieniłem w swoim G&P 075 kolbę, gdyż w starej nie było miejsca na baterię. Zakupiłem kolbę Krytac i jest bardzo ciasna. Szlifowałem już-jest poprawa, ale boję się, że ją uszkodzę. Macie jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu? Dzięki za odpowiedzi.
  14. Witam wszystkich. Poczytałem sobie trochę na tym forum, o zamówieniach części poza naszym krajem i trochę mi się odniechciało. Znalazłem lufy precyzyjne PDI i Lambda One w dobrych cenach na stronie Evike, ale te wszystkie koszty które mogą mnie spotkać na urzędzie celnym, sprawiają, że jest to nieopłacalne. Czy to naprawdę taka loteria z tymi dodatkowymi opłatami?
×
×
  • Create New...