Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

james_fryta

Użytkownik
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

  1. james_fryta

    Vest.pl

    Zapraszamy wszystkich, na kolejne Vest Veteran Days - 23-24.10.2009 Szczegóły pod adresem: http://www.vest.pl/news.php?id=1254292906
  2. james_fryta

    Vest.pl

    W Vest był problem z firmowymi skrzynkami mailowymi przez ok 2-3 tygodnie, problem już naprawiony, teraz nie powinno być problemu z kontaktem mailowym.
  3. james_fryta

    Vest.pl

    W Vest.pl wprowadzono od 1 kwietnia nowy "silnik" sklepu, pokazujący aktualne stany magazynowe. System jest nowy, więc obsługa miała na początku trochę problemów wynikających z przejścia i konwersji na nowy system, ale generalnie ma to przyspieszyć i usprawnić realizację zamówień. W przypadku rzeczy, które są na stanie, w sklepie pojawia się informacja dostępne w 48h, do rzeczy których nie ma na stanie, pojawia się informacja jak szybko mogą zostać sprowadzone. Jest też mechanizm informowania o dostawie konkretnych produktów. przy rzeczach sprowadzanych na zamówienie, zawsze moż
  4. Ceny na rynku są takie, że normalnie w europie kamizelka Arktisa kosztuje miedzy 200 a 350 euro, zależnie od modelu. W porównaniu do ok 500 zł za kamizelkę Webtexa Arktis musiałby kosztować między 700 a 1200 zł. ARKTIS Double Ammo Pouch około 60 Euro czyli porównujemy skalę 80 zł za kopię Highlandera czy Web-Texa do 210 zł za Arktisa. Profesjonalny sprzęt w DPM jest ciężki do sprzedania w Polsce. Mamy w ofercie kamizelki BCB i jak dotąd nie sprzedała się żadna, bo kosztuje ponad dwa razy tyle co kopia, a tak na dobrą sprawę, jak wiele osób potrzebuje profesjonalnego sprzętu w maskowaniu DPM
  5. Problem zawsze jest ten sam, w tej chwili nowy tani towar to tylko chińszczyzna w lepszym bądź gorszym wydaniu. Towar nie z Chin jest odpowiednio droższy, i naturalnie tez jest w lepszym bądź gorszym wydaniu. Sprzedając tani towar – narażamy się na posądzenie o kiepska jakość. Sprzedając drogi towar – że jest za drogi ;) plus że jest gorszej jakości niż Issue Gdybyśmy mieli dostęp do hurtownika oferującego PLCE issue to na pewno byłoby to w naszym sklepie. Czy byłoby tańsze to nie wiem, bo jak sam zauważyłeś Duncan są pośrednicy, a każdy pośrednik (czyli taki pan który zna kogoś w magazyn
  6. Przecież ceny narzucają producenci. Vest jako dystrybutor oporządzenia Highlandera na Polskę nie może wziąć sobie cen z kosmosu i musi trzymać się cen umownych. Dla producenta oporządzenia niewielkie ma znaczenie, że w Polsce ktoś ma mniej kasy. Pomijając fakt, że przedmiot, który wskazałeś, to właśnie ładownica Highlandera jeśli byś się wczytał w tekst. “This high quality Highlander item has the spanish quick release buckle.” No chyba że mieli na myśli ładownicę górala  Więc czy to podróba czy Issue, to ten sam producent I ta sama ładownica. Jak ci sprzedawcy trafiają na nieużywany towar z
  7. Dla wszystkich odczuwających mniej lub bardziej alergiczną niechęć do WebTexa, VEST.pl wprowadził osprzęt w DPM firmy Highlander. Na pewno duża zaleta - zapinki ładownic są wykonane jak przy wyposażeniu oryginalnym.
  8. james_fryta

    Vest.pl

    Zdecydowanie wszelkie koszta, oraz pieniądze za niezrealizowane zamówienia są zawsze zwracane. Wystarczy napisać email ew. zadzwonić i powiedzieć iż rezygnuje się z pozostałej niewysłanej części zamówienia a zwrot otrzyma się bez żadnego problemu. Dziękujemy. We wcześniejszym poście wyjaśniłem powody opóźnień oraz braków magazynowych.
  9. james_fryta

    Vest.pl

    Najczęstszym powodem wydłużającego się czasu oczekiwania na zamówienie, jest oczekiwanie na dostawę w przypadku jeśli towar skończył się w magazynie. Jako stosunkowo młoda firma, mamy na magazynie maksymalnie po kilka sztuk każdego towaru (przy ponad 2 tysiącach produktów to naprawdę cała masa rzeczy), i często zdarza się iż towar kończy się i klient musi poczekać aż ściągniemy uzupełnienie. Jeśli uzupełnienie jest możliwe, to w przeciągu 1-2 tygodni towar ściągamy. Często zdarza się jednak, iż towar kończy się również u producenta/dostawcy (szczególnie te najbardziej popularne towary), wtedy
  10. james_fryta

    Vest.pl

    Oczywiście że zdaję sobie sprawę z tego, że klientów ma to prawo nic nie obchodzić. Po prostu tłumaczę powód tych opóźnień. Rozumiem też złość klientów, ale nikt nie jest w stanie cały czas stać na nowym pracownikiem i weryfikować czy poinformował każdego klienta którego powinien poinformować. Istnieje coś takiego jak krzywa nauki, i tak długo jak nie osiągnie ona optymalnego poziomu u danego pracownika, takie sytuacje mogą się zdarzać. Nie jestem z tego zadowolony, ale też nie będę się wyżywał za to na dziewczynie która dopiero się uczy. Pewna rotacja pracowników jest w każdej firmie i to n
  11. james_fryta

    Vest.pl

    Trzeba przyznacć że faktycznie w obu przypadkach wina za przeciągnięcie realizacji zamówień leży po stronie Vesta, ale powód jest jeden, Vest przyjął ostatnio nowego pracownika do obsługi sklepu internetowego, i dziewczyna po prostu na razie się gubi czasami w tym wszystkim (czyli czasowym informowaniu klientów o brakach w magazynie czy w odpowiednim czasie domawianiu towaru). Jest jednak troche rzeczy w ofercie i codziennych wysyłek, ale szybko się uczy i postaramy się aby takie sytuacje sie nie powtarzały.
  12. Kilka postów wcześniej pisałeś jeszcze że nie masz zdania, rozumiem że wyrobiłeś je sobie na podstawie rzetelnego porównania? Jeden i drugi produkt służy do tego samego, ma tą samą formę i barwę, jeden i drugi produkt wykonany jest z materiału Cordura. Różnice naturalnie są, pytanie czy dla większości graczy ASG są one w jakikolwiek sposób odczuwalne. Czytałem twój post odnośnie „zauważalnie” korzystniejszych cen, ale jakoś nie przekonuje mnie to przy czasie oczekiwania około miesiąca. Zwłaszcza że ciężko to porównać bez konkretnych cen i oferty na ich stronie. Zwłaszcza że
  13. Cały problem dyskusji na forach to ludzie pokroju leadera, nie napisze nic konkretnego, tylko jakiś pseudozabawny, mało konkretny tekst, który wprawdzie do dyskusji nic nie wnosi, ale przynajmniej powiedział coś jako ostatni. Przeciw demobilowi nic nie mam, sam noszę rzeczy z demobilu, a cały wywód dotyczył nowego oporządzenia z prostego względu, iż jest to porównywalne, a porównywałem oporządzenie oryginalne i webtexa, oraz jego dostępność dla przeciętnego użytkownika w Polsce. Mer twierdziła, iż webtex jest drogi/droższy w porównaniu do oryginalnego oporządzenia, więc przedstawiłem jak
  14. Tutaj trzeba rozgraniczyć rynek Polski oraz Europejski ew. światowy. Nie każdy chce zamawiać za granicą gdzie zarówno czas realizacji jak i koszt przesyłki są dużo większe niż na rynku krajowym. Porównując ceny różnych krajów trzeba brać to pod uwagę. Podstawowe PLCE webtexa w Vest.pl kosztuje 430 zł, więc nadal taniej niż 500 zł za nowe, oryginalne PLCE (wg cen podanych przez mer) do którego podejrzewam trzeba doliczyć przesyłkę międzynarodową prawdopodobnie około 30 funtów. Przy czym nie widziałem osobiście tak tanich nowych PLCE, sprawdziłem ceny w sklepie www.cadetdirect.com gdzie
  15. Trochę kultury oraz czytania ze zrozumieniem by nie zaszkodziło (a zdaje się leander masz chyba z jednym i drugim problemy) . Jak napisałem: "najtańsze oporządzenie PLCE dostępne na rynku (pomijając demobil)". Czyli nie pisałem o oryginalnym sprzęcie kupowanym przy okazji, tylko o NOWYM. Żeby kupić oryginalne oporządzenie, trzeba takie najpierw znaleźć i mieć nieco szczęścia. Często webtexa kupuje się żeby uzupełnić braki w PLCE, bo nie każdy ma cierpliwość szukać jakiejś pojedynczej ładownicy a Webtex dostępny jest od ręki, dla każdego kto nie musi mieć metki "issued".
×
×
  • Create New...