Jump to content
REKLAMA
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Cichy6ü5

Użytkownik
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie mogłem znaleźć opini na temat tej oto lufy . Więc chciałbym się czegoś o niej dowiedzieć ponieważ pragnę uzyskać od 90 do 100 m celnego zasięgu w moim SR-25 jego części zewnętrzne to : -głowica cylindra Bore up- firma mi wyleciała z głowy -zębatki shs -tłok shs żółty do l 95 ( -cylinder stock Bore up -Łożyskowana wyciszona głowica tłoka Bore Up -Sprężyna M 145 -silnik stock -mosfet Jefftron -Lufa precyzyjna 6,03-firma nieznana -komora hop up pro win -wykastrowana gumka systemy na dystanserze omega - Całość osiąga 500 fps z rozżutem o 3 fps na kulkach 0,2g -Na kulkach 0,36 g osiąga 376 fps i 1,92 J a pojemność cylindra to 7,02 J/cm kwadratowy -Szkielet retroarms -Łożyska ceramiczne 1.Czy ta lufa jest warta swojej ceny? 2.Czy ten system o którym pisze producent działa ? 3.Czy osiągnę w swojej replice to czego chcę? (Dla ADMINISTRACJI : Głównym celem tego posta jest uzyskanie opinii na temat tej lufy , a pobocznym czy będzie ona pasować do mojej parasnajperki)
  2. kable - nie mam pojęcia jak je określić, stockowe silnik się nagrzewa i odmawia współpracy przy dłuższym działaniu sprężyna m110 -specna core stokowe zębatki ( tak wiem że jest to słaba replika ale nie moja) wypodkładkowanie- ocena 5+ bateria-też się grzeje przebieg-nieznany miedziane druty w silniku lekko/mocno osmolone brak możliwości rozebrania silnika na części pierwsze reakcja na spust-niestety nie jestem w stanie tego określić-taka sobie/normalna bateria - nie dostałem w zestawie-estowane na stokowej bateri 9,4 wygrzebanej z czeluści konektory poluzowane Pytanie czy po wymianie silnika lub kabli problem zniknie
  3. Witam was drodzy panowie i panie mam otóż taki problem .: Silnik grzeje mi się gdy strzelam .Problem w tym jest taki nie mam super-wynalazków typu miernik napięcia lub czegokolwiek do dowiedzenia się czego winą jest nagrzewanie się silnika . Zależało by mi głównie na POWAŻNYCH opiniach ludzi którzy się na tym znają (nie zależy mi na głupich komentarzach typu ,,kup se miernik " lub ,,oddaj na serwis" ) Używam bateri lipo 11v na silniku HT od firmy Point bez mosfetu .Tutaj rodzi się też kolejne pytanie czy wszystkie silniki będą się grzać przy użyciu baterii 11v i powyżej bez mosfetu? Zaznaczam że na naprawie i modyfikacjach wnętrza repliki znam się bardzo dobrze więc nie jest to winą niczego innego niż instalacji elektrycznej (jestem samoukiem). Na koniec chciałbym przeprosić moderatorów za wszelakie błędy ortograficzne.
×
×
  • Create New...