Jump to content
REKLAMA
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

adamski8888

Użytkownik
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. Dziś chciałbym wam przedstawić efekt mojej ostatniej nudy :D A mianowicie atrapę "bomby" Do zrobienia jej wykorzystałem: - ATmega328 (podróbka arduino nano), - Wyświetlacz LCD 2x16 znaków zielony, - Klawiatura numeryczna membranowa, - 2x akumulator 18650 3,7V - diody, - przełącznik, - speaker oraz głośnik (nieprzydatne) - płytka stykowa, - kabelki Po pierwszych próbach bojowych okazało się, że głośnik zamontowany w środku jest za słaby i nic nie słychać na polu walki. Wymyśliłem, że skoro to jest bomba, to musi być wybuch, zamontowałem więc kostkę stykową wychodzącą z puszki, aby podłączyć zapalnik do fajerwerków a na jego końcu petardę. Miałem z tym trochę problemów, ponieważ ATmega328 ma za mały prąd, żeby uruchomić zapalnik, ale z pomocą przyszedł klucz tranzystorowy. Oprogramowanie zrobiłem sam w wolnym czasie. Na razie są 2 tryby gry. "na kod" - rozbrajanie bomby po wpisaniu odpowiedniego kodu ustalonego wcześniej (czas "wybuchu" jest wpisywany na początku rundy), "na czas" - przytrzymanie przycisku rozbrajania przez 15 sekund. Wydaje mi się, że urozmaica to rozgrywkę. Jak macie jakieś pytania to chętnie odpowiem. (Jest to prototyp, Tak wiem, jest wykonana niestarannie, ale zajęło mi to max 30 minut i przyznaje się, nie starałem się, ale działa :D) 20191013_135654.mp4
×
×
  • Create New...