Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tadz1k

Użytkownik
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 21.4mm Ostatecznie udało się doprowadzić replikę do porządku. Aluminiowa dysza tornado 21.4mm - be aluminiowa dysza od poprzedniego właściciela - przypiłowana - be regulowana dysza maxx models 22 -> 25mm - be plastikowa dysza guarder 21.4mm siadła Z tego wszystkiego jeszcze dokupiłem 21.25mm i nie zdążyła dojść - chyba sobie poleży :D Dzięki za pomoc i zainteresowanie postem!
  2. Mam chrono Po teście papierka (nie wpadłem na to, przystawiałem tylko usta w stronę komory) papierek wyskoczył hen wysoko. Przebieg testu: odwróciłem replikę 'do góry nogami', wrzuciłem kulkę do komory, położyłem listek papieru toaletowego na gniazdo magazynku i oddałem strzał. W związku z tym dysza nie uszczelnia się z gumką i powinienem wsadzić dłuższą?
  3. Cześć, może mi ktoś powiedzieć, jakie są objawy zbyt długiej, a jakie zbyt krótkiej dyszy w aegach? Replika miała bardzo mało juli, uszkodzony był zderzak głowicy cylindra. Wymieniłem głowicę, spróbowałem z nową aluminiową dyszą tornado i na sprężynie, która powinna generować ok. 400fps na kulkach 0.25g teraz mam 0.2j na 0.28g. Szczelność jest - próbowałem z komorą SHS (ta kopia prowina) i z komorą retro - wynik jest ten sam. Szczelność sprawdzałem na zasadzie efektu strzykawki z wyciągnięta i wsuniętą dyszą. To jest gearbox v2 od retro, a body to g&p defender
  4. No to taki SPR byłby w porządku. Wiesz może coś o Krytacu? Faktycznie mają kiepskie body i nie są podatne na tuning?
  5. Dzięki za odpowiedź Mógłbyś rozwinąć temat niedopuszczenia repliki na większych imprezach? Nie miałem jeszcze przyjemności brania udziału na takiej. Takie „zbanowanie” repliki na bazie AR15 wynika z tego, że tak na prawdę to nie jest prawdziwe DMRowe body? Zakładając w takim razie, że chciałbym mieć wstęp na zdecydowaną większość imprez (tych dużych) - na jaką replikę powinienem zwrócić uwagę?
  6. Cześć, zdążyłem zrobić małe poszukiwanie informacji o budowie DMR - i wiem, jest post niżej o wyborze bazy, ale jest z 2018r. więc postanowiłem, że założę nowy temat. Po przeprowadzonym researchu, o którym wspomniałem powyżej nie mogę wyciągnąć konkretnych wniosków. Chciałbym zapytać o zdanie / odczucia co do replik stanowiących bazy pod DMR. Na początku myślałem o Krytac z serii Trident - jednak słyszałem opinie o pękającym body, problemami z doborem zębatek, oraz kiepskiej podatności na tuning (użytkownik Krytaca jest skazany na rozwiązania tejże firmy) ICS - nie mam raczej zastrzeże
  7. Temat już jest nieźle wyczerpany, ale chciałbym wtrącić jeszcze swoje dwa grosze : najpierw spróbuj z wymianą gumki i może dystansera i faktycznie może to pomóc. Ale skoro już będziesz wymieniał gumkę, to może weź jeszcze taśmę teflonową i wykonaj tzw. teflon-fix? (na youtube jest dużo poradników jak to zrobić - i wydaje mi się, że są dwie 'szkoły' nakładania teflonu - albo nakładasz na gumkę, żeby uszczelnić i usztywnić lufę wewnętrzną w komorze, a niektórzy owijają teflonem miejsce, gdzie kończy się komora hop-up a zaczyna już lufa wewnętrzna) - wiadomo, to nie jest jakiś 'game changer', a
  8. Bardzo dziękuję za odpowiedź! W takim razie faktycznie - nie ma co 'grzebać w gównie' - niech zostanie, jak jest. :)
  9. Cześć, zastanawiam się, czy to może nie jest jakaś typowa przypadłość firmy Specna Arms; po szybkim 'klikaniu' na spust przy ustawionym selektorze na tryb SEMI - po kilku/kilkunastu oddanych strzałach replika przestaje reagować na spust. Wówczas trzeba ustawić selektor na FULL AUTO, potem z powrotem na SEMI i replika znów poprawnie strzela. Dwie repliki (SA-B02, C-15 CORE), taka sama przypadłość. W pierwszej z istotnych rzeczy - założony mosfet z AB, założone kable niskooporowe ('w garażu'). W drugiej replice został założony najtańszy mosfet chroniący styki, kable niskooporowe (re
×
×
  • Create New...