Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

DarkReaper

Użytkownik
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

  1. Dobra, wszystko śmiga jak trzeba, została kwestia wymiany gumki, która podwija się kiedy kulka wchodzi do komory przez co nie strzela. Jeśli chodzi o zwieracz wyszło na to że sprężynka była za miękka przez co nie odciągała go dobrze z powrotem. Założenie sztywniejszej sprężynki załatwiło sprawę. Temat do zamknięcia
  2. Panowie mam jeszcze jedno pytanie. Jaki silnik high torque polecacie do mojej giety? Bo nie wiem czy to już nie jest koniec stockowego. Chodzi mi żeby nie byl jakiś kosmicznie drogi ale żeby jednak trochę wytrzymał.
  3. Właśnie jefftrona zamówiłem. No właśnie był problem, bo zwieracz z tej starej kostki od wstrząsu po strzale uciekał mi do góry nad spustem i spust go nie łapał żeby znów go wepchnąć między blaszki. No i zwieracz był odrobinę przysmażony, zobaczę i jak faktycznie w tym nowym blaszki stopiło to wózek stary założę najwyżej i zobaczę jak to będzie chodzić.
  4. Replika jak ją w zeszłym roku robiłem to posmarowałem elegancko smarem ceramicznym i wypodkładkowałem zębatki, głowicę tłoka potraktowałem delikatnie smarem silikonowym. Co do kabli to było też robione, są wstawione niskooporowe, jeśli dobrze pamiętam 16awg turnigy. Mosfet też już zamówiłem JeffTron Micro II, kolega mi go polecił, że to coś w podobie do Peruna micro
  5. Zrobiłem ze stykami mały myk a mianowicie od góry na "zwieraczu" przykleiłem kawałek plastiku dzięki czemu przestał uciekać do góry, zginęło mi semi i tylko na auto strzelał, wystrzelił trochę kulek na testach i gieta zamilkła na wieki. wyciągnąłem gb no i niby wszystko spoko, płytka selektora może trochę lipna jak na chiński badziew przystało ale zamówiona już nowa z shsa. Wszystko łączy jak trzeba poza stykami. Coś je trafiło, że dopiero po przyciśnięciu jednej z płytek na stykach łączy i to tak nie do końca. Chodzi o to że kilka razy muszę nacisnąć spust żeby silnik naciągnął sprężynę do wy
  6. Witam. Posiadam giete od JG od dłuższego czasu. W zeszłym roku przeszła dosyć konkretny tuning, jednak po zimowej przerwie pojawiły się pewne problemy. Zacznę od specyfikacji: sprężyna sp120 guardera, łożyskowana prowadnica sprężyny, tłok jbu wszystkie zęby stalowe, łożyskowana głowica tłoka guarder, żebrowany cylinder typ 2 shs, metalowa głowica cylindra shs długa pod giete, aluminiowa dysza, okablowanie niskooporowe 16awg, gumka zielona g&g, lufa 363mm steelbula i w ostatnim czasie właśnie wymienione styki. Zębatki, łożyska i silnik zostały stockowe. Problem polega na tym, że p
×
×
  • Create New...