Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

grzechus7

Użytkownik
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

  1. Jako ze też przerabiałem montaż gearboxa g&p do body pj się wypowiem. Nie wiem jaką wersje gb kupiłeś ale ja brałem tą tańszą. Część części poszło z pj między innymi ten jakby go nazwać rozdzielacz ognia ( ta metalowa dźwigienka która współpracuje z płytką selektora za pomocą sprężynki ) i niestety ta konfiguracja nie dawał ognia pojedynczego ( dodam że styki miałem g&p i z płytką selektora nie miałem żadnych problemów ) Po wielu próbach zlokalizowania problemu doszedłem co może być przyczyną a po wymianie na bodajże df jak ręką odjął.
  2. grzechus7

    PJ 25

    Mi niestety wymiana chwytu niepomogła, nadal miałem ten niczym niepochamowany zgrzyt
  3. grzechus7

    PJ 25

    Odpowiem pokrótce na pytania, które sie tu pojawiły się i na które będę umiał odpowiedzieć. Po pierwsze jeden z kolegów ironicznie pytał sie poco zmieniać zębatki przecież te są bardzo dobre. Moja odpowiedź; nie wiem jak ciebie, ale mnie osobiści strasznie denerwował odgłos, jaki wydawały te zębatki i czas, jaki występował między naciśnięciem spustu a zwolnieniem tłoka. Naprawdę po wymianie zębatek reakcja na spust jest niemal natychmiastowa. Po drugie, co do samego gearboxa to jak pisałem wcześniej do dolnej połówki body wchodzi bez problemu natomiast do górnej jest już ciasno. Gener
  4. grzechus7

    PJ 25

    Musze ci zmartwić nie jesteś pierwszy 8) I znowu musze ci zmartwić. Nie jest tak różowo jak sie wydaje, gearbox G&P owszem wchodzi od dolnej połówki body natomiast wsunąć góną jest cholernie ciężko także wymagane są pewne przeróbki body niestety. Natomiast sam gearboksik faktycznie wygląda pięknie i mam nadzieej że w połązeniu z zębatkami o zwiększonym przełożeniu posłuży długo...
  5. Może niemiałem stricte takiego samego problemu, ale u mnie wogóle przestał strzelać a po ruszeniu silnika również walił tylko na auto. Okazało sie, że padły szczotki na silniku. Po ich wymianie wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam.
  6. Myślę, że nie chodzi tutaj o zbyt mocne skręcenie tylko właśnie o brak tej uszczelki. Zastanawia mnie, dlaczego to tak zostało rozwiązane i czy tylko ja mam z tym takie problemy. Dodam, że na wszystkich trzech magazynkach mam ten sam problem. Mam jeszcze prośbę. Czy mógłby ktoś wrzucić manuala do wersji aics, bo szukam i szukam i nie mogę znaleźć. Dzięki
  7. Witam myślę, że to dobry dział na zadanie mojego pytania. Otóż właśnie stałem sie właścicielem tanaczki i mam poważny problem. Otóż nie daje rady napełnić magazynka. Wcześniej miałem m700 kjw i tam w zaworku była uszczelka, która uszczelniała zaworek z dyszą z butli, dzięki czemu cała ilość gazu szła do magazynka a w tanaczce niema tej uszczelki. Posiadam 3 magazynki i we wszystkich jest to samo. Powiedzcie mi czy macie na to jakiś sposób, bo mi już ręce opadają. Pozdro
×
×
  • Create New...