zwierzu93
Użytkownik-
Content Count
725 -
Joined
-
Last visited
-
Z ostrym chwytem bakielitowym jest magia. JEst on znacznie grubszy od replikowego. Należy kupić 2 takie chwyty, piłować i kleić 1 pasujący do repliki z 2 ostrych.
-
Wtyczki i okablowanie z mosfetem. 30zł i masz komplet.
-
Trzyma się idealnie. Przebiegu repliki już nie liczę, ciągle chodziłą na m150, teraz weszła m130. Silniki elementa są zajebiste.
-
Wypowiem się jako osoba, która miał do czynienia z obiema tymi replikami. Cm.046 (fajne) to jest dziwna konstrukcja. Jest to nic innego jak cm.042 z jakimś dziwnie zmodyfikowanym szkieletem GB + EBB. Czyli ZnAl i jeszcze raz ZnAl + dodatki cholera wie z czego. Komora plastik. Standard TM Cm.048 (mam od 2 lat) - jedyna replika, która mnie nie zawiedzie, porządne stalowe części, kompatybilność z VFC i częściami ostrymi. To jest chyba jedyna replika na rynku, którą kupiłbym po raz 2. Wytrzymuje katorgi na m150 i lipo 11.1 35c. Jest świetna + komora metal, dobre części wewnętrzne i w ogóle j
-
Instalacja - idź do modelarskiego sklepu i kup przewody i końcóki deans. Przewód silikonowy 1,5mm2 koło 10zł za metr. Póki zębatka działa (powinna być poprawione ustawienie jej w trakcie przeglądu) zostaw w spokoju. Szkielet poszukaj na necie szkieletu cymy / boyi ewentualnie JG prowadnica może być nawet PJ. U kolegi wspawaliśmy blaszki od mocowania dekla, podpiłowaliśmy, wyrównaliśmy i działa.
-
Panowie, udało się zlokalizować uszkodzone ogniwo w lipolu, usunąłem je drżącą ręką i mam teraz lipolka 7.4v 2200mah 35c. Jestem bardzo zdziwiony, bo taki maluszek jest w stanie uciągnąć mojego AKMa z m150 ... Dziwne... ROF nie powala. Jest na poziomie stockowej repliki cymy na 8.4v.
-
Cinek. Po nawierceniu mocowań w podstawie szczerbinki i dorobieniu mocowania za komorą zamkową będzie pasować. Pamiętaj, że może się okazać, ża na pilniku będziesz siedział 3 godziny, ale czego się nie robi dla risa ^^
-
AKM stracił zębatkę silnikową. Dzielnie sobie radziła przez półtora roku ... na m150 :) Przy okazji wymieniłem trochę części: -Cylinder promyka -Zębatki JG 3 gen. -głowica cylindra JBU -dysza JBU (była) -Zainstalowałem nowe kable sylikonowe + mosfet własnej produkcji (pierwszy raz z tym elementem) - zobaczymy co to da -Tłok china made z metalową szczęką. -precka systemy 455mm -nowe styki i płytka selektora -m150 SHS Z dodatkowych informacji - li-pol 11.1 2200mah 35c R.I.P. Jutro przestrzelę maleństwo, mam nadzieję, że mosfet zadziała :)
-
Zardzewaieły, dostaęłś wytyczne działania w trakcie zacinki. usuń kulkę nawet rozbierając połowę repliki, następnie usuń zacinkę ruszając zapadką. Strzelanie na zapchanej lufie uszkodzi Ci tłok/zęby i pozbawi gwarancji.
-
Ja bym kupił ramową. Znacznie wytrzymalsza jest :) W casach lipo nie martwisz się o ukrycie porządnej baterii.
-
1000zł chyba łącznie z repliką :) U siebie mam dysze JBU, m150 guardera, tłok aim topa, gumkę HU systemy i półprecke G&P 509mm. 570 fps wysoki ROF. Zasięg masakryczny, całość cicha jest ze względu na GB wyłożonego matą bituliminową (jakoś tak się to nazywa). Na para-snajpe więcej nie trzeba. Na wyborowca trzebaby zainwestować parę zł więcej w zestaw cylindra, tłumik i porządną precke.
-
Zależy co się ukrywa pod pojęciem karabinku wsparcia. Jak dla mnie jest to replika około 500fps (ja mam 470) wysoka szybkostrzelność i magazynek typu drum. Tak też wykorzystuje swojego AKMa. Można też wspierać atak/obronę magami typu mid-cap w ilości dużej :)
-
Zielona G&G jest super. Pamiętaj o teflonfixie i porządnym skręceniu wszystkiego do kupy.
-
Otóż. gumka hop siup i prawdopodobnie dystanser do wymiany.
-
Klasyka: Precka 550mm, gumka,tłumik do zakrycia precki. bore up tłok JBU m150 guardera