Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

zwierzu93

Użytkownik
  • Content Count

    725
  • Joined

  • Last visited

  1. Z ostrym chwytem bakielitowym jest magia. JEst on znacznie grubszy od replikowego. Należy kupić 2 takie chwyty, piłować i kleić 1 pasujący do repliki z 2 ostrych.
  2. Wtyczki i okablowanie z mosfetem. 30zł i masz komplet.
  3. Trzyma się idealnie. Przebiegu repliki już nie liczę, ciągle chodziłą na m150, teraz weszła m130. Silniki elementa są zajebiste.
  4. Wypowiem się jako osoba, która miał do czynienia z obiema tymi replikami. Cm.046 (fajne) to jest dziwna konstrukcja. Jest to nic innego jak cm.042 z jakimś dziwnie zmodyfikowanym szkieletem GB + EBB. Czyli ZnAl i jeszcze raz ZnAl + dodatki cholera wie z czego. Komora plastik. Standard TM Cm.048 (mam od 2 lat) - jedyna replika, która mnie nie zawiedzie, porządne stalowe części, kompatybilność z VFC i częściami ostrymi. To jest chyba jedyna replika na rynku, którą kupiłbym po raz 2. Wytrzymuje katorgi na m150 i lipo 11.1 35c. Jest świetna + komora metal, dobre części wewnętrzne i w ogóle j
  5. Instalacja - idź do modelarskiego sklepu i kup przewody i końcóki deans. Przewód silikonowy 1,5mm2 koło 10zł za metr. Póki zębatka działa (powinna być poprawione ustawienie jej w trakcie przeglądu) zostaw w spokoju. Szkielet poszukaj na necie szkieletu cymy / boyi ewentualnie JG prowadnica może być nawet PJ. U kolegi wspawaliśmy blaszki od mocowania dekla, podpiłowaliśmy, wyrównaliśmy i działa.
  6. Panowie, udało się zlokalizować uszkodzone ogniwo w lipolu, usunąłem je drżącą ręką i mam teraz lipolka 7.4v 2200mah 35c. Jestem bardzo zdziwiony, bo taki maluszek jest w stanie uciągnąć mojego AKMa z m150 ... Dziwne... ROF nie powala. Jest na poziomie stockowej repliki cymy na 8.4v.
  7. Cinek. Po nawierceniu mocowań w podstawie szczerbinki i dorobieniu mocowania za komorą zamkową będzie pasować. Pamiętaj, że może się okazać, ża na pilniku będziesz siedział 3 godziny, ale czego się nie robi dla risa ^^
  8. AKM stracił zębatkę silnikową. Dzielnie sobie radziła przez półtora roku ... na m150 :) Przy okazji wymieniłem trochę części: -Cylinder promyka -Zębatki JG 3 gen. -głowica cylindra JBU -dysza JBU (była) -Zainstalowałem nowe kable sylikonowe + mosfet własnej produkcji (pierwszy raz z tym elementem) - zobaczymy co to da -Tłok china made z metalową szczęką. -precka systemy 455mm -nowe styki i płytka selektora -m150 SHS Z dodatkowych informacji - li-pol 11.1 2200mah 35c R.I.P. Jutro przestrzelę maleństwo, mam nadzieję, że mosfet zadziała :)
  9. Zardzewaieły, dostaęłś wytyczne działania w trakcie zacinki. usuń kulkę nawet rozbierając połowę repliki, następnie usuń zacinkę ruszając zapadką. Strzelanie na zapchanej lufie uszkodzi Ci tłok/zęby i pozbawi gwarancji.
  10. Ja bym kupił ramową. Znacznie wytrzymalsza jest :) W casach lipo nie martwisz się o ukrycie porządnej baterii.
  11. 1000zł chyba łącznie z repliką :) U siebie mam dysze JBU, m150 guardera, tłok aim topa, gumkę HU systemy i półprecke G&P 509mm. 570 fps wysoki ROF. Zasięg masakryczny, całość cicha jest ze względu na GB wyłożonego matą bituliminową (jakoś tak się to nazywa). Na para-snajpe więcej nie trzeba. Na wyborowca trzebaby zainwestować parę zł więcej w zestaw cylindra, tłumik i porządną precke.
  12. Zależy co się ukrywa pod pojęciem karabinku wsparcia. Jak dla mnie jest to replika około 500fps (ja mam 470) wysoka szybkostrzelność i magazynek typu drum. Tak też wykorzystuje swojego AKMa. Można też wspierać atak/obronę magami typu mid-cap w ilości dużej :)
  13. Zielona G&G jest super. Pamiętaj o teflonfixie i porządnym skręceniu wszystkiego do kupy.
  14. Otóż. gumka hop siup i prawdopodobnie dystanser do wymiany.
  15. Klasyka: Precka 550mm, gumka,tłumik do zakrycia precki. bore up tłok JBU m150 guardera
×
×
  • Create New...