Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Sogromm

Użytkownik
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

  1. Na Capri jest specjalna batka 9.6V do auga, jej montaż nie wymaga żadnych modyfikacji ( ale trza się nieco nagimnastykować żeby ja upchnąć)... do tego układ mosfet ( pozdrowienia dla Siemionmana - dzięki za schematy - pyrka aż miło ) i gun wymiata.
  2. Nie rozbierałem go na razie... po prostu zamówiłem w Taiwangunie z wymianą łożysk, cylindra na typ0, prowadnicy na łozyskowaną i gumki na silikon Guarder.
  3. 8) Czemu od razu poszedł.... tylko 3 reklamacje w ciągu miesiąca :poddanie: Przyczyna za 1 razem: zsuniecie sie zębatki silnikowej, 2 razem to samo ( wymienili cały silnik z oska i zębatką), 3 razem rozkrecenie sie prowadnicy sprężyny... czekam co dalej sie zdarzy! :wink: Olewam gwarancję - koszty wysyłki itd. sam sobie poradzę.
  4. Pytanie do Siemionmana: wyczytałem że zastosowanie gumki guarder wiąże się z albo pozostawieniem dystansera stockowego albo skróceniem tego z guardera, w przeciwnym razie kulki moga sie blokować...hmmm wyjąłem lufę i wypadła kulka. Tak myslę czy czasem nie stało się tak jak piszę wyżej - i to było przyczyną zmielenia zębatki? ( a krakmani wymienili mi też dystanser - bo odesłali mi stockowy razem z gumką)
  5. :cry: Dzisiaj dotarł do mnie Au-1g... Zamówiłem z wymianą łożysk na metalowe, łozyskowaną prowadnicą, cylindrem typ0, oraz silikonem guarder... Cóż, wystrzeliłem 20 kulek i postrzelane - dzwięk włączonej wiertarki ( praca silnika tylko ) i po ptokach! Regulacja docisku silnika nie pomogła - więc pewnie się z zębatki mielonka zrobiła... minuta strzelania i już muszę odsyłać???? A to moja pierwsza replika za kwotę przekraczajacą cenę mojego shotguna DE... Mam doła. :poddanie:
×
×
  • Create New...