Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Erwin008

Użytkownik
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

  1. Filip92: Komora HU G&P zła nie jest. Zęby DTU Promyka też spokojnie dadzą radę mi TU Promyka z silnikiem M120 G&P i batką 9,6V 3300mAh spokojnie daje radę. Za to ich szkielet coś jest felerny i ni w ząb nie chciał się dobrze uszczelnić. Prawdopodobnie prowadnice tłoka pozwalały mu na za duży ruch i głowica tłoka się nie uszczelniała co zabierało 100fps które po przełożeniu dokładnie tych samych części do szkieletu TM dało na M140 trochę ponad 500fps.
  2. M14 -------------------------------------------------------- Opis ogólny Baza - brak Łoże, body i lufa zewnętrzna - G&P Pokrywa lufy - Deep fire Szyna montażowa - G&P Luneta - Blog kopia Luepolda M3 Używany akumulator Liczba ogniw / napięcie: 8 ogniw/ 9,6V Pojemność: 3300 mAh Oznaczenie producenta: G&P Osiągi Prędkość wylotowa (na 0.20g): 500fps Szybkostrzelność: tylko tryb półautomatyczny Gearbox (Upgrade) Napęd Sprężyna: SP 140 [Guarder] Szkielet: TM Zębatki: Torque Up do gb v7 [Prometheus] Łożyska: ślizgowe, stalowe, hartowane 6mm [Deep Fire] Si
  3. Poldeck a co polecasz zrobić z tą komorą KA w boxie 8mm G&P. Sam mam takiego i komorę KA którą dostałem razem z body KA ale wydaje mi się, że u mnie G&P działa lepiej niż KA.
  4. No to ja od siebię polecę korpus King Arms'a VLTOR MUR. Front G&P oraz BOYI pasuje bez problemu. Materiał korpusu wydaje się bardzo dobry. Wszystko inne od G&P idealnie pasuje jak chcesz pomacać to daj znać zresztą chyba już macałeś. No i w zestawie magiczna komora KA (zmieniłem na stockową G&P lepiej działa z lufą DF i BU Guardera:P ). Z innych elementów to dwójnóg VLTOR ktory jak dobrze pójdzie będe w święta testował oraz chwyt target grip też KA. Ale wszystko zależy od gustu jaką chcesz mieć replikę. Osobiście podobało by mi się twoje body G&P do tego front M5 i gra
  5. Zewnętrze: Body: King Arms VLTOR MUR-1 Front: Boyi MK12 SPR mod 0 Kolba: G&P Stała Chwyt psitoletowy: G&P standardowy Luneta: Blog 3,5-10x40 (kopia Luepolda) Montaż: G&G z szyną ris u góry GB: Szkielet: G&P wzmocniony 8mm Tłok: G&P biały z 3 metalowymi zębami Zębatki: CA STU Zestaw cylindra: Guarder Bore-Up Łożyska: NSK 8mm kulkowe Sprężyna: Guarder M140 Prowadnica sprężyny: Łożyskowana G&P Silnik: Systema Magnum Zespół lufy: Lufa: Deep Fire 590mm 6,02 Komora HU: King Arms Gumka HU: Systema czarna Dystanser: Biały Deep Fire Akumulator G&
  6. Osobiście wiem że bez przeróbek nie pasuje KingArms.
  7. Nie pisałem dość dawno tutaj i odkopuje temat ale swego czasu znalazłem to co powodowało nieszczelność. Mianowicie lufa stockowa w moim G36 ma minimalnie przesunięte żłobienia po bokach na jej zatrzask i przez to jest ona minimalnie przesunięta w stronę lufy i dysza wchodząca do gumki nie uszczelnia się z nią do końca. Problem rozwiązałem nie wkładając zabezpieczenia lufy a wpychając ją na max do komory hu i przyklejając klejem na gorąco. Przez 2 miesiące działało a potem kupiłem M16
  8. Czemu bzdura? U mnie dysza od G36 i zresztą większość ludzi w wątku o G36 JG mówi tak samo że dysza od G36 jest za krótka i trzeba założyć dysze od Auga. A próbowałeś może założyć inną komorę HU do JG? Bo jestem ciekaw czy to by rozwiązało problem.
  9. Nie wiem czy ktoś juz się spotkał z tym problemem. Mianowicie w G36 JG komora Hu po za tym że wymaga dyszy od Aug'a to zauważyłem w niej jeszcze jeden problem, mocowanie lufy. Ostatnio do swojej gieni zamontowałem BU Guardera, M120 i łożyskowaną prowadnice sprężyny. I wszystko było by fajnie do czasu chrona. Okazało się że mam 330fps. No cóż myśląc wiedziałem że dysze w JG są niestandardowe sprawdziłem szczelność dysza-gumka i było nieszczelne więc wziołem i zamówiłem dysze do Aug'a CA i co i dalej nieszczelne. Idąć dalej różnymi tropami mam lufe systemy i gumkę HU guardera. Więc zamówiłem gum
×
×
  • Create New...