Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

MrMleczko

Użytkownik
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

  1. Napisz jak poszło z naprawą . Gdyż mam ten sam problem parę dni temu złamał mi się dokładnie ten element .
  2. A mógł byś napisać mniej więcej jak to wyglądało na stocku tzn jaki był zasięg skupienie itp. Gdyż jak już wyżej pisałem rozważam wymianę mojego typa 89 na g36 , a strasznie nie lubię grzebać się w bebechach więc zostało by prawdopodobnie bez zmian,(tak jak type). A właśnie i jak w końcu jest z tym body nic nie lata jest dobrze spasowane? (gdzieś wcześniej czytałem że nie za bardzo)
  3. Mógł by ktoś na pisać jak to się je w porównaniu do type 89 [be] czy był bym zadowolony z wymiany mojego ukochanego typa na tą gięte? (wszelakie osoby nie zaznajomione z ową repliką a patrzące tylko na nazwę producenta [be] proszone są o zachowanie swoich spostrzeżeni dla siebie) Edit chodzi mi o wersję kv
  4. MrMleczko

    89 [BE]

    Kurde to ja nie wiem jak to jest z tymi magami jakie konkretnie próbowałeś midy , lowy? Bo ja też przymierzałem P&J i nie wchodziły. btw thx za odpowiedź
  5. MrMleczko

    89 [BE]

    Witam mam pytanie mój type ma już 2 lata i nigdy go nie otwierałem nigdy też nic w nim nie zmieniałem poza wymianą baterii na 9,6 ( jest przyklejona na taśmie do front gripu :twisted: ) Jednakże ostatnio naszło mnie na mały tuning zamierzam wrzucić tam sprężynę 130 ,lufę precyzyjną i nową gumkę hop-up i zastanawiam się czy taka staruszka to przeżyje (tzn czy przez mocniejszą sprężynę nie siądzie w niej coś) I pytanie numer 2 o magazynki przymierzałem już kilka różnych od m4 i jeszcze żaden nie pasował mógł by mi ktoś powiedzieć jakie magazynki pasują na 100% bo mam już z lekka dość hi-cap
×
×
  • Create New...