Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Antek6

Użytkownik
  • Content Count

    181
  • Joined

  • Last visited

  1. A co do kulek to musisz próbować, bo niby Madbulle stoją na tym poziomie co G&G, ale moje midy lepiej sobie radzą z G&G. "Wybredność" magazynków i replik.
  2. Jeżeli zmienisz body, to tak.
  3. Jest zasadnicza różnica, pomiędzy replikami Boyi takimi, a takimi, także idź doradzać gdzie indziej.
  4. Zmień kulki. Też na tych midach i kulkach p&jota miałem ten problem. Po zmianie na G&G problem zniknął i podają bez żadnych pustych strzałów i zacinek, mimo że jadę na sucho.
  5. Nie jest gorszy. Jak to chinol, możesz kupić takiego, który Ci się rozsypie po kilku miesiącach, a możesz trafić takiego jak ja (rk-02), w którym przez 2 lata nic nie ruszałem prócz gumki hu. Nie rozbiera się ich tak jak "ostrych".
  6. Chcesz stalowe body tak, żeby swój gearbox zachować to szukaj w komisie zarżniętych AK Boya lub samego body razem z resztą gratów, jak front, dekiel, chwyt pistoletowy...
  7. Piszesz, że długo nie strzelałeś, może miałeś przez ten czas tłok w tylnej pozycji, przez co i sprężyna się ubiła. Co do rozrzutu to zasyfiona lufa lub coś z gumką HU. Jeżeli zasięg Ci spadł w granicach kilku (2-3m.)to nie warto sobie tym głowy zawracać, bo prędzej czy później sprężyna i tak się ubije zwłaszcza w chinolu i moc spadnie.
  8. Nie jest pod zaślepką, więc weź kombinerki i nimi spróbuj odkręcić. Raczej winą samej rączki nie jest to, że Ci się podnosi do góry, a bardziej obstawiałbym na zębatki selektora. Komory lub gumki HU. Pytanie, masz na nią gwarancję czy nie?
  9. Na zewnątrz gumki HU (uważając, żeby nie dostał sie do gumki), ale tylko wtedy gdybyś miał problem z włożeniem jej razem z lufą do komory.
  10. Tak jak podejrzewałem, walnięta zębatka silnikowa. Temacik do zamknięcia.
  11. U mnie jest podobnie aktualnie i problemem są zębatki, które się blokują. Wyciągnij silnik z GB i pokręć zębatkami, jeżeli gdzieś się będą blokować to problemem będą raczej one.
  12. Kombinacje z podkładkami nic nie dały, za to zauważyłem, że jest to najprawdopodobniej wina zębów zębatki silnikowej, które zazębiają się ze środkową. Zawsze w jednym i tym samym miejscu zacinają się, niezależnie od ustawienia silnikowej, za to robiąc kreskę na górze silnikowej zauważyłem, że zawsze gdy się zatną, to ta kreska jest zawsze w tym samym miejscu. Pożyczę od kogo te dwie zębatki i będę sprawdzał i kombinował dalej. Dzięki za chęć pomocy.
  13. Mógłbyś mnie nakierować w jaki sposób to zrobić?
×
×
  • Create New...