 
			 
					
				
				
			Antek6
Użytkownik- 
				Content Count181
- 
				Joined
- 
				Last visited
- 
	A co do kulek to musisz próbować, bo niby Madbulle stoją na tym poziomie co G&G, ale moje midy lepiej sobie radzą z G&G. "Wybredność" magazynków i replik.
- 
	Jeżeli zmienisz body, to tak.
- 
	Jest zasadnicza różnica, pomiędzy replikami Boyi takimi, a takimi, także idź doradzać gdzie indziej.
- 
	Zmień kulki. Też na tych midach i kulkach p&jota miałem ten problem. Po zmianie na G&G problem zniknął i podają bez żadnych pustych strzałów i zacinek, mimo że jadę na sucho.
- 
	Nie jest gorszy. Jak to chinol, możesz kupić takiego, który Ci się rozsypie po kilku miesiącach, a możesz trafić takiego jak ja (rk-02), w którym przez 2 lata nic nie ruszałem prócz gumki hu. Nie rozbiera się ich tak jak "ostrych".
- 
	Ewentualnie ładownice na magi od swd.
- 
	Chcesz stalowe body tak, żeby swój gearbox zachować to szukaj w komisie zarżniętych AK Boya lub samego body razem z resztą gratów, jak front, dekiel, chwyt pistoletowy...
- 
	Piszesz, że długo nie strzelałeś, może miałeś przez ten czas tłok w tylnej pozycji, przez co i sprężyna się ubiła. Co do rozrzutu to zasyfiona lufa lub coś z gumką HU. Jeżeli zasięg Ci spadł w granicach kilku (2-3m.)to nie warto sobie tym głowy zawracać, bo prędzej czy później sprężyna i tak się ubije zwłaszcza w chinolu i moc spadnie.
- 
	Nie jest pod zaślepką, więc weź kombinerki i nimi spróbuj odkręcić. Raczej winą samej rączki nie jest to, że Ci się podnosi do góry, a bardziej obstawiałbym na zębatki selektora. Komory lub gumki HU. Pytanie, masz na nią gwarancję czy nie?
- 
	Na zewnątrz gumki HU (uważając, żeby nie dostał sie do gumki), ale tylko wtedy gdybyś miał problem z włożeniem jej razem z lufą do komory.
- 
	Tak jak podejrzewałem, walnięta zębatka silnikowa. Temacik do zamknięcia.
- 
	U mnie jest podobnie aktualnie i problemem są zębatki, które się blokują. Wyciągnij silnik z GB i pokręć zębatkami, jeżeli gdzieś się będą blokować to problemem będą raczej one.
- 
	Kombinacje z podkładkami nic nie dały, za to zauważyłem, że jest to najprawdopodobniej wina zębów zębatki silnikowej, które zazębiają się ze środkową. Zawsze w jednym i tym samym miejscu zacinają się, niezależnie od ustawienia silnikowej, za to robiąc kreskę na górze silnikowej zauważyłem, że zawsze gdy się zatną, to ta kreska jest zawsze w tym samym miejscu. Pożyczę od kogo te dwie zębatki i będę sprawdzał i kombinował dalej. Dzięki za chęć pomocy.
- 
	Mógłbyś mnie nakierować w jaki sposób to zrobić?