Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

FragleS

Użytkownik
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

  1. Sorrka, że w tym temacie, ale siedzę od jakiegoś czasu i grzebie odnośnie GBB i jakoś konkretnie nie znalazłem. Proszę o info, przy jakiej minimalnej temperaturze GBB jeszcze działa poprawnie i przy jakiej na CO2.
  2. AAAAAAAAAAAAAAA!!!! Dlaczego nikt mnie nie rozumie :] Kocur... to o czym piszesz, to stary problem i rozwiązać go można troszkę inaczej - sklejasz lufę z tą częścią przy pomocy silikonu, skręcasz śrubką i zostawiasz na 3 dni do wyschnięcia. Spoko się trzyma, a w razie potrzeby rozmontowania - odkręcasz śrubkę i mędzisz aż silikon puści, albo podgrzewasz w piekarniku. Jeśli chodzi o mój problem to chcę ten element do którego przykręca się lufę i przy którym jest rączka taktyczna przykręcić na stałe do komory zamkowej, żeby nie dało się wyjąć lufy - poprzez odciągnięcie rączki przeładow
  3. No właśnie nie o to łączenie mi chodzi... tam mam ciasno. Zależy mi na usztywnieniu łączenia lufy z komora zamkową :]
  4. Mam nieco dziwne pytanie, ma ktoś jakiś sprytny patent, żeby skręcić na stałe ze sobą lufę (znaczy cały zespół lufy z rączką) i body, ta metalową cześć na której jest szyna. Replika już jest stara i wyłachana, więc ma dość spore luzy na tym połączeniu i mnie to baaaaardzo irytuje :].
  5. Pytanie za 100 pkt. Co sądzicie o szkielecie gearboxa JG v3 np. TEN Wczoraj uwaliłem sobie wzmocniony szkielet G&G :( Jakieś spostrzeżenia, możliwości tuningów na tym szkielecie?? Do tej pory ganiałem z takim konfigem: * szkielet G&G * zestaw bore-up Classic, ale została zmieniona głowica tłoka na modyfi wzmocnioną z alu. * tłok DF zielony z tytanowymi zębami zwężony * zębatki chińskie SHS 32:1 (lub 1:32, bo nie wiem w która stronę sie podaje) * łożyska guarder stalowe ślizgowe 6 mm * łożyskowana prowadnica - nie wiem jaka * sprężyna guarder 160MS * antireversal sys
  6. Moim zdaniem pojemność cylindra jest i tak większa niż lufy, zresztą serwisy w kilku sklepach poterdziły, że 590 to max co można włożyć do AEG'a z borkiem. Wydaje mi się, że coś lufa była niedokładnie wykonana, bo niby dlaczego hopek nie chciał podkręcać kulek??
  7. Mam pytanko, posiadam wprawdzie AUG'a [CA], ale dla usprawiedliwienia dodam, że również posiadam AUG'a JG - chodzi konkretnie o lufę precyzyjną. Podam konfig dla ułatwienia: Aug CA, obecnie skrócony do wersji commando, ale chyba wrócę do normalnej wersji z długą lufą. Na końcu spory tłumik (jest chyba 230x40) Wnętrze jest praktycznie całkowicie zmienione * szkielet G&G - oryginał CA pękł * zestaw bore-up Classic, ale została zmieniona głowica tłoka na modyfi wzmocnioną z alu. * tłok DF zielony z tytanowymi zębami zwężony * zębatki chińskie SHS 32:1 (lub 1:32, bo nie wiem w któ
  8. Fakt, nie określiłem stron - dół to ta połówka gearboxa do której jest dokręcony przerywacz ognia i w której osadzona jest kostka stykowa, zapomniałem dodać, że jest to gearbox V3. :] tłok to DF z metalową szczęką... to tak apropo, a te nylonowe ząbki są z drugiej strony :] Składałem koledze na gearboxie V2 te same zębatki, tłok systema i nie musiałem tak drastycznie przesuwać zębatki tłokowej do dolnej połówki. Ogólnie spodkładkowanie reszty kół nie stanowi żadego problemu, reszta jest OK, tylko ta jedna zębatka jakoś mnie zdziwiła. Jak powiedziałem na słabej sprężynie wszystko b
  9. No właśnie mam problem żeby zrobić prawidłowy shiming zębatek przy tłoku ze zwężanymi zębami. Chodzi o to, że muszę podłożyć z góry 3 grube podkładki a z dołu tylko jedną cieniutką, żeby zęby z zębatki tłokowej (te które pracują z zębatką środkową) nie obcierały o zęby w tłoku. Tłok jest DF zielony z zębami pokrytymi tytanem. Zębatki to chińskie SHS (32:1) TAKIE ZĘBATKI... dla nie zorientowanych to coś w stylu guardera ITU. Proszę o poradę, czy tak może to być? Dla próby złożyłem sobie na springu SP85 i bangla bardzo dobrze. Docelowo ma banglać na SP160, więc wolę mieć pewnoś
  10. Kurde, to problem. No to może inne serwisy, masz taiwangun, asgshop, specshop...
  11. Tak myślełem, że tyle powiedzą :P Twoja kasa... sam zdecyduj :) Capri By Ci części wysłalo... a złozyłbyś sam :P
  12. GUARDER, jak piszą inni, długo trzyma parametry. Miałem PROMYKA... ubił się szybciej niż stockowa spreżyna CA, aż niewiarygodne.
  13. Dobre gumki GUARDER - przezroczysta Systema czarna - tylko nie ma w zestawie dystansera Prometeush fioletowa innych nie sprawdzałem, te moge z czystym sumieniem polecić. Spodziewać sie możesz prawidłowo pracującego hopup'a, czyli dokładnej regulacji i dobrego (na tyle ile da Ci lufa i amunicja) lotu kulki. W gruncie rzeczy wiekszy nieco zasięg i mniejsza wrażliwość na niskie temperatury.
  14. No w sklepie ich nie mają, ale na serwisie są... zadzwoń do nich i powiedz, że chciałeś do swojej repliki kupić takie części i oni Ci pwiedzą ile za to. Mi za sam ten pin policzyli 10 zł WAŻNE - żeby to złożyć, musisz miec kluczyk (mały ampol 0,7 mm) był w zestawie z giwerą. śrubka do tego jest pod szczerbinką - musisz wysunąć szczerbinkę i po lewej stronie masz taki malutki otworek. Sprawdź, czy masz tą śrubkę i kluczyk... Capri liczyli za te rzeczy po 10 zł każdą :P
  15. Zgubiłeś prawdopodobnie cześci o numerach 256, 257, 258 - możesz spróbaować zamówić je w CAPRI, mi tam pomogli jak zgubiłem ten pin. Jakby co to pisz, pomogę Ci to złożyć.
×
×
  • Create New...