kotpolska
Użytkownik-
Content Count
203 -
Joined
-
Last visited
-
Wrzucam temat na ruszt :)
-
CCS to w brew pozorom bardzo prosty system, lecz wymaga dosadnego zrozumienia przez gracza. Waga zbliżona jak sama nazwa mówi: że bliska wadze rzeczywistej oryginału lecz nie musi być dokładnie taka sama, można przyjąć tolerancje do +/- 500g <- kwestia umowna lub decyzja organizatora danej imprezy czy scenariusza. Jeśli chodzi o redukcje rany o minus jeden czyli z RC na RL czy KIA na WZW, to zasada jest prosta nie ważne czy trafienie było w rękę czy głowę- zawsze jest premiowany uczestnik który korzysta z balistyki czy to hełm czy kamizelka z wkładami bądź ich dociążone kopie. Syst
-
Już impreza się skończyła, obozowiska posprzątane i instalacje terenowe rozebrane. Wiele lekcji zostało wyciągniętych z organizacji imprez masowej, były wzloty i upadki. Niestety od razu Rzymu nie zbudowano, a gdzieś trzeba się uczyć by stawać się coraz lepszym. Dziękuję bardzo Państwu za przybycie i dobrą zabawę. Szczególne podziękowania dla: Rafała Sochaczewskiego, dzięki któremu impreza od strony pozwoleń i różnych zgód została zrealizowana jak i za udostępnienie masy swojego sprzętu do jej realizacji wraz z autem. Marcinowi Pich, za udzielenie auta i trudy pracy terenowej której było
-
Drodzy Pastwo z początku, niestety musze z przykrością przyznać ze impreza ugrzęzła i po prostu nie wyszło. Złożyło się na to wiele czynników, niestety te czynniki były wbrew pozorom małego znaczenia lecz najbardziej imprezę dobił czynnik kadrowy, który wyskoczył na mnie w dzień przed imprezą. Osobiście sam nie podołałem, przyznaje za co przepraszam. Imprezę planowałem na 4 etapy działań, plus zadania specjalne. Główne etapy były stricte typowym planem ofensywnym: ETAP 1 – Odcięcie przez siły FR wsi Picz od zaopatrzenia po przez zajęcie dwóch posterunków NATO, - plus zadanie specjaln
-
!UWAGA! Rozkazy przygotowawcze rozesłane wraz z pierwszym rozkazem bojowym, jeśli ktoś nie otrzymał proszę o kontakt. Na stronie internetowej znajdują się pliki które są niezbędne dla wiedzy graczy, prosimy o zapoznanie się z nimi jak i zasadami. Od godzin popołudniowych w piątek można już zjawiać się na wyznaczonych miejscach w rozkazie przygotowawczym. Rejestracja od 15 do 20 w piątek, i w sobotę od 8 do 10. !UWAGA WAŻNE! Uczestnik nie będzie miał przy sobie zapasu kulek, a tylko tyle co do walki- czyli jak w zasadach. Inne kulki szykujecie w paczkach dzieląc po 240 sz
-
!UWAGA! Weryfikacja zakończona, pojawiło się 16 wolnych miejsc w NATO. !ZAPISY TYLKO I WYŁĄCZNIE DO NATO! !SZTABY SKOMPLETOWANE! !DO KOŃCA TYGODNIA NA PODANE EMAILE BĘDĄ ROZSYŁANE ROZKAZY PRZYGOTOWAWCZE!
-
UWAGA - LISTA! Dziś rozpoczynam zbieranie ostatnich danych i potwierdzeń. Proszę zapoznać się z listą uczestników dostępną na stronie www. Osoby które są zaznaczone na czerwo, powinny skontaktować się z organizatorem i przesłać potwierdzenie wpłaty. Jeśli tego nie zrobią do poniedziałku wieczór- zostaną skreślone z listy. !Proszę o kontakt ekipę SFAT! Wolne miejsca w NATO! - proszę wysyłać zgłoszenia za pomocą strony www.
-
Uwaga! Na stronie internetowej pojawiła się aktualizacja listy (głównie potwierdzająca rejestracje), prosimy zapoznać się z listą uczestników. Jeśli ktoś z państwa dokonał wpłaty, a nie jest oznaczony na czarno na liście- prosimy o przesłanie meila z potwierdzeniem wpłaty na arcticsummergames@gmail.com We wtorek przystępujemy do weryfikacji uczestników, osoby które nie wpłaciły zostaną usunięte z listy uczestników Summer Games. Z większych ekip które nie dokonały wpłaty to: SFAT, NST3 i B3 (3 osoby). Prosimy, o sumienność. Pozd
-
Uwaga! Przypominamy o uregulowaniu wpisowego, po 10 czerwca osoby które nie wpłaciły będą wykreślane z list na stałe. Uwaga! Zapisy do Federacji Rosyjskiej- zamknięte bez możliwości dopisywania uczestników. Uwaga! Istnieje możliwość zapisywania się do sił NATO! - ostatnie wolne miejsca tylko w NATO! Uwaga! Proszę zapoznać się z zasadami rozgrywki, na stronie internetowej znajdują się kompletne zasady plus pliki pdf szeroko rozpisujące i wyjaśniające co niektóre punkt zasad. W dziale głównym zasady (nie w pod
-
!UWAGA! !Jest kilka wolnych miejsc w siłach NATO! !Decyduje kolejność!
-
Uwaga! Przypominamy ekipą tj. NST3, SFAT I B3 - o uregulowanie wpisowego które jest potwierdzeniem zgłoszenia. Termin wpłat mija 10 czerwca, a po tym terminie osoby które nie uregulowały zostaną skreślone z listy.
-
!Weryfikacja! Przypominamy iż, osoby które wysłały zgłoszenie pod koniec miesiąca maja i tak mają czas na dokonanie wpłaty do 10 czerwca. Lista jest dostępna na stronie wydarzenia: http://arcticsummergames.wix.com/summer Strona FB: https://www.facebook.com/agmilsim Uwaga! Osoby podkreślone na czerwono, są to osoby które nie dokonały wpłaty weryfikacyjnej. Do dnia 10 czerwca, jeśli wplata nie zostanie uregulowana - uczestnik zostaje usunięty bez możliwości powrotu z listy uczestników Summer Games. Uwaga! Czarny kolor czcionki o
-
UWAGA! Powtarzamy że, zapisy do Federacji Rosyjskiej są już zamknięte. Zapisujemy tylko i wyłącznie na listę rezerwową. Pozostałe miejsca w NATO- 3. Lista rezerwowa, kolejność wejścia do listy ustala kolejność zgłoszenia. Po zwolnieniu organizator wysyła zapytanie do osoby z listy czy nadal chce być wpisana. W przypadku braku odp dłuższej jak 24h, kolejka przepada. Weryfikacja osób wpłaconych rozpoczyna się od jutra. Na www w kolorze zielonym oznaczymy osoby które dokonały wpłaty, a kolorem czerwonym które jeszcze tego nie zrobiły. Dnia 31 maja z listy uczestników usuwamy o
-
Uwaga! Zwolniło się po przenosinach 10 miejsc w NATO; 6 miejsc w Drugim Pluton, 4 miejsca w Trzecim Plutonie. Pozostałe miejsca w FR, to 3; 1 miejsce w Drugim Plutonie, 2 miejsca w Trzecim Plutonie. !!Łącznie pozostało ostatnich 13 miejsc!! Przypominamy o dokonaniu wpłat na konto podane na stronie internetowej, przelew jest potwierdzeniem uczestnictwa. Od Poniedziałku 23 Maja rozpoczynamy weryfikacje pierwszych zgłoszeń, jeśli ktoś środków nie przelał- to niech upora się z tym do piątku.
-
UWAGA! !!OSTATNIE 30 MIEJSC W FEDERACJI ROSYJSKIEJ!!