Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

blaisek

Użytkownik
  • Content Count

    188
  • Joined

  • Last visited

  1. Jestem uczestnikiem CA od pierwszego spotkania w 2010 roku. Nie byłem w 2013 z przyczyn zawodowych. Biorąc pod uwagę 3 dobrze zorganizowane imprezy i jedna którą uważacie za nie wypał i tak uważam, że warto się wybrać. Pomimo opinii, które czytałem i słyszałem jadę. Lubię tę imprezę i ludzi, których tam spotykam. Pozdrawiam i życzę więcej optymizmu!!
  2. Pod warunkiem, że wezmą nas do "pomocy". Oczywiście mówiłem, że chcielibyśmy mieć obóz jak w roku ubiegłym itp. ale co z tego wyjdzie nikt na razie nie wie. :zastanawia:
  3. Mam informację, że na 99% tegoroczny Boryszyn odbędzie się 18-19 maja. Trwają oczywiście różne negocjacje utajnione ale raczej w tej dacie się zobaczymy. Czy coś będziemy robić? Jeszcze nie wiem. Pozdrawiam! Będę się odzywał jak coś będę wiedział więcej.
  4. Witam. Inscenizację będzie robił Wołoszański. Termin imprezy podam Wam za chwilę a czy będzie obóz dowiem się na dniach czy Władza chce nas tam widzieć i w jakim celu. Jak piszecie na forum moje imię to nie każdy wie że to ja hehehe. Ostatnio jestem trochę zajęty zmianami w moim życiu osobistym dlatego też olałem sprawę Boryszyna ale już się poprawiam i wracamy do działań. Pozdrawiam!! :ph34r:
  5. Wyluzuj człowieku. A zdajesz sobie w ogóle sprawę ilu polityków bierze udział w CA jako uczestnicy, ubrani w mundury i kominiarki? Nie sądzę a jednak tak jest. Jak kolesie mają do pogadania i zrobienia dobrego PR dla ASG to bardzo proszę. Mi to zupełnie nie przeszkadza.
  6. Fajnie Seba, tylko, że odpowiedzialność za wierze wziął na siebie GOK. Wszystko miało zostać jak było. Czyli zniszczyliście coś co miało pozostać na miejscu. Gratuluję pomysłu! Na kolejną imprezkę na bunkrach będziemy budować je od początku. Zajefajny pomysł! :zastanawia:
  7. Kto kazał zniszczyć wierze? Ja rozmawiałem z Tomkiem i mówił mi jeszcze w sobotę, że budowle mają zostać na swoim miejscu. Szkoda...naszej roboty.
  8. Dla rozwiania wątpliwości. Goście jako widzowie mają wejście za free. Uczestnik "militarny" (ASG, Żołnierze) - 30zł za udział (w cenie tania kantyna - 3zł za browa). Uczestnik cywilny z zakwaterowaniem na zlocie (samochody terenowe, motocykle, quady, cross) - 20zł. Dzieci do lat 10 - free. Pojazdy militarne - zwolnione z opłat. Pojazdy cywilne - 10zł. Parking 1 - 10zł (zaraz przy zlocie). Parking 2 - w Boryszynie 5zł. Można oczywiście kupić sobie opaskę w cenie 30zł i uczestniczyć w zlocie jako "militarny". Od jutra zaczynamy. W sobotę o godz. 17.00 rekonstrukcja II wojenna. W niedzielę od 12
  9. Witam, za dużo roboty aby ogarniać wszystko na bieżąco. Z PW mam na dzień dzisiejszy tak: 1. Airsoft Team Brave Wolves 2. Grupa Dywersyjna 3. Gorzowska Grupa Rozpoznawczo- Szturmowa 4. Grupy Bravo 6 5. Jeden kolega niezrzeszony :) 6. NSA - tzn. byłe NSA :) 7. ATG 8. KSKG I to chyba wszystko. GROT, namioty wojskowe będą przywiezione przez orgów więc jakiś się pożyczy. (mam taką nadzieję :) Jeżeli ktoś jeszcze, dawać PW Nocleg w weekend w którym przygotowujemy obóz mamy w podziemiach Pętli Boryszyńskiej - tylko proszę o rozsądek i spokój aby nie było z tego draki. Żarełko również
  10. blaisek

    PanzerFaust V

    Wolałbym jednak Słoneczko. Z deszczykiem było też fajnie ale to nie był deszczyk tylko oberwanie chmury od 23.00 do 16.00. :/ Jak Bóg i Madog pozwoli to przybędziemy na część V!!
  11. Jak to co z Wami? Piszesz do mnie PW, zgłaszasz ludzi i przyjeżdżasz. Jakiś problem?
  12. Musisz sobie załatwić księgową, ja tak mam i to Ona mnie rozlicza ze wszystkiego włącznie z PITami :)
  13. Witam. Byłem, rozmawiałem i opisuję. Obóz ASG, patrząc na "scenę" będzie się znajdował po prawej stronie na linii las, skarpa. Teren dla nas będzie miał około 100m2. Połowa z tego idzie na bazę namiotową i nasze samochody. Połowa na stoisko asg, strzelnicę, wieże, transzeje, worki z piaskiem. Do pierwszej części wstęp mają tylko ludzie z obozu, którzy tam mieszkać będą, do drugiej wszyscy odwiedzający. Myślę aby obóz miał nie więcej niż 60 osób uczestniczących w obozie i Zlocie od początku do końca a jest to pewne wyzwanie, gdyż impreza zaczyna się 10 maja a kończy 15 maja. :) Główne pokazy cu
  14. Spoko, jestem. Biorąc pod uwagę, że piszemy na PW, forum nie czytałem :) . Wszyscy, którzy nie będą w sposób zorganizowany przez nas zaproszeni (tak jak kolega Jacek i inni) będą płacić za wjazd. Teren będzie szczelnie ogrodzony siatką na 2 metry w górę, obsadzony przez grupy porządkowe. Zaproszeni dostaną odpowiednie identyfikatory aby mogli swobodnie poruszać się po terenie. Jacek, każdy sprzęt, który będzie Tobie i twoim ludziom potrzebny do zorganizowania pokazu - dostaniesz za free (kołowy, gąsienicowy i nie wiem jaki jeszcze). Obóz trzeba będzie zorganizować. Oprócz moich ludzików, LTRH,
×
×
  • Create New...