Bilex
Użytkownik-
Content Count
35 -
Joined
-
Last visited
-
Dzaca: mam silnik od Mercedesa. 2.7 diesel. tzw kaczuszka. jeśli możesz coś podrzucić w związku z silniekiem to zapraszam. Konie mechiczne w tym silniku gdzieś sobie poszły, ale pracuje aby to zmienić.
-
OK dzieki wielkie! tego typu broń będzie pasować. Jeśli Tobie Wojdatuz lub komus innemy wpadniew oko lub przewinie się przed nosem jakaś oferta na tego typu sprżet to walce do mnie na PW! Pozdrawiam Dzaca. świadomie zdecydowałem się na takie rozwiązanie bo fabryczna wycieraczka nie zapewnia prawidłowego zbierania nawet wody nie mówiąc już o błocie. Nad każdym z przednich wizjerow zamontowana będzie wycieraczka ze spryskiwaczem od tylniej szyby cinquecento, jej zadaniem będzie oczyszczanie poliwęglanu w wizjerze. Rozważę pomysł z masztem od windsurfingu. Dzieki
-
Jesli będa problemy to będe auto woził lawetą i tak już o tym myslałem z racji kwestii zuzycia paliwa. Zobaczymy jak będzie sądzę jednak że skoro kolega ze Słupska jeździ SKOTEM i nikt go się nie czepia to i ja nie będę miał problemów. Jeśli chodzi o CKM, to rzeczywiście szukam CMK (ze wskazaniem na ciężki :-) ). mam już jedno minimi i sądzę, że bardziej będzie pasowało coś większego. Niestety nie mam zbyt wielkiego rozeznania w swiecie replik, a w naszych sklepach głównie widze minimi i M60. Jesli możesz podać namiar na miejsce gdzie można zakupić coś większego, niekoniecznie w Po
-
Osłona przednia jest na zawiasie i może być położona na masce lub zdemontowana przez 2 osoby w kilka minut. Osłony boczne są przykrecane ( do ramy drzwi dospawałem kawalki pręta gwintowanego). mam nadzieje, że nie będzie wiekszych problemów z rejestracją i przegladami. w tej chwili mam samochód zarejestrowany i z waznym przeglądem technicznym do czrwca 2010. jeśli się okaże, ze za rok będą problemy, to wtedy będę się martwił. Zakładam jednak, że jakas forma nacisku sprawi, że to i tamto zostanie niezauważone i pieczątka pojawi się w dowodzie rejestracyjnym :)
-
Zapraszam do galerii: http://img256.imageshack.us/gal.php?g=img0...00903271206.jpg zamieściłem 3 zdjęcia z końca 3 etapu przebudowy (fotki zrobione w trakcie roboty). oraz jedno, na ulicy po zakończeniu 2 etapu. Jako ciekawostka, etapy do tej pory były nastepujące: 1) Uruchomienie pojazdu, i doprowadzenie go do stanu w którym można go rozpędzić i zatrzymać. 2) Wymiana opon i uszczelnienie silnika oraz regulacja skrzyni biegów i naprawa zawieszenia 3) instalacja osłon, strzelnic, zamocowań do siatki maskującej i plandeki, usunięcie zbędnej szpachli i przygotowanie do mal
-
3500 dolarów, to się nazywa napotkac ukryte koszty :wink: ale nic to, po zakupie samochodu cena nowych opon przewyższyła cenę zakupu auta więc może z repliką będzie tak samo ;-) Jeśli ktoś może coś więcej doradzić to chętnie poczytam inne opinie. ==> Grzechotnik - wielkie dzięki!
-
Na replike moge przeznaczyć maksymalnie, łącznie z wykonaniem zamocowania 2500 PLN. moge sam z soba powalczyć o to aby wykroić większe środki, ale pewnie będzie to się wiązało z przesunięciem w czasie ostatniego etapu. Dziekuję!
-
OK, pomysł jest do zrobienia, tylko jaka replika????
-
pidzejfat - dzieki!!!!! Co prawda ja już mam otwór prostokatny, co będziesz mógł zobaczyć na zdjęciach, ale okrągłe mocowanie zamontuję w dachu kabiny nad siedzeniem pasażera! penio151 - napisz więcej prosżę o samej replice swojej konstrukcji.
-
Własnie kończę ostatni etap przebudowy samochodu terenowego na opancerzony samochód przewidziany do udziału bojowego w milsimach ASG. Docelowo auto będzie podobne do Dzika lub jakiejś ciężkiej odmiany opancerzonego Land Rovera. W dachu części transportowej jest otwór przykrywany plandeką. W części transportowej moze siedzieć 4 do 8 osób desantu (liczebność desantu zależy od wyposażenia). Desant ma mozliwosc obserwacji przez wizjery na boki i do tyłu i prowadzenia ognia przez otwory strzelnicze. Ostatnim etapem przebudowy bedzie zamontowanie broni głównej, czyli jak zakładam jakiegoś C