Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Randal

Użytkownik
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

  1. Witam, troszeczkę "odgrzeję" temat, właśnie wróciłem z weekendowej akcji i miałem podobny problem z KWA LMT Defenderem. QW niskiej temperaturze (-7 C) replika (przy skręconej hopce na zero) oddawała strzał na odległość 1m, jakiekolwiek minimalne podkręcenie hopki powodowało klinowanie się kulki w komorze. Gumka w środku to silikonowa Systema, także raczej to nie wina gumki samej w sobie. Dzisiaj wykonam test jak opisano powyżej. Jeżeli okaże się, żę jest to oring na głowicy to czy posiada ktoś informację z jakiego materiału najlepiej kupić nowy o-ring - silikon, EPDM etc. Z góry dziękuję
  2. Witam, zakładam temat bo nie znalazłem żadnej informacji w sieci. A mianowicie: Czy przy produkcji i sprzedaży kulek muszą one przejść jakieś testy na zgodność z normą, a jeżeli tak to jaka norma odpowiada tym testom? Czy poprostu wystarczą procedury jakościowe (wymiarowe, jakości powierzchni, wagi) wewnętrzne firmy a żeby je sprzedawać nie są potrzebne żadne ceryfikaty? Z góry dziękuję za pomoc i porady w tym temacie. Pozdrawiam
  3. Witam, mam w swoim SCAR'e następujący problem. Gumka HOP-UP wystaje tak bardzo w komorze, że blokuje kulki (poprostu kulka nie może przecisnąć się po HU i pozostaje zaraz za suwadłem) w zamku. Czy możliwe jest ustawienie gumki czy SCAR'y mają fabrycznie stałe ustalenie i niewiele z tym zrobię. Proszę o pomoc jeżeli znajdzie się ktoś kto się na tym zna.
  4. Ja niestety nigdzie nie mogę znaleźć opisu jak się to robi. Przydałby się jakiś link. Pozdro
  5. Witam, mam w swoim SCAR'e następujący problem. Gumka HOP-UP wystaje tak bardzo w komorze, że blokuje kulki (poprostu kulka nie może przecisnąć się po HU i pozostaje zaraz za suwadłem) w zamku. Czy możliwe jest ustawienie gumki czy SCAR'y mają fabrycznie stałe ustalenie i niewiele z tym zrobię. Proszę o pomoc jeżeli znajdzie się ktoś kto się na tym zna. Pozdrawiam
  6. Witam!! Zgodnie z obietnicą zdaje relacje z moich poszukiwań przyczyny zacięć. Z radością ogłaszam , że pozbyłem się tego problemu w moim H&K 416 AGM. Poprostu wymieniłem sprężynę na nową i teraz ( właśnie wróciłem z testów w lesie) śmiga jak talala na starej batce (gdzie serwis twierdził że to wina aku) chodzi aż huczy. Ze wstępnych oględzin stara sprężyna była krótsza ale za to twarda jak cholera no i średnica była większa od nowej kupionej o ok 0,5 mm. Nowa sprężyna to SYSTEMA 110 m/s. Aha oprócz wymiany sprężyny na tłoku w okolicy prowadzenia były wystające elementy (pozostałości po wt
  7. Wczoraj dużo czasu spędziłem na szukaniu rozwiązania problemu i o dziwo chyba znalazłem. Wyczytałem , że najprawdopodobniejszą przyczyną może być za duża średnica sprężyny głównej - powoduje wyboczenie jej i w naciągu blokadę prowadnicy (jest to wada fabryczna repliki) i można ją wyeliminować kupując nową - markową (Systema np.) ze starą nie da się już nic zrobić. Koszt nowej ok 60 zł (zawsze to taniej niż nowa batka 120 złi ładowarka mikro 110zł ). Ja właśnie zamawiam nowa sp.. Jeżeli uleczy to mój sprzęt to dam znać. Pozdrawiam.
  8. No ja myślałem ,że to batka ale mam drugą i naładowaną do pełna i znowu parę strzałów i nic , znowu zacięcie! Napewno nie ma jakiejś innej przyczyny tego problemu (zębatki, sprężyna)?? nie chciałbym ładować 150 zł w batkę i okaże sie że to nie to Z góry dzieki za pomoc.
  9. Witam, z zaciekawieniem oglądam temat mam h&K416 i mam tą samą sytuację!!!! Bateria na full oddam z 50 strzałów i tak jakby tłok zacina się w 3/4 drogi i du....a. Silnik wydaje chęć kręcenia ale nic się nie dzieje (tylko kable się grzeją) i to wszystko. Replika była już w serwisie i nic nie stwierdzono. Nie wiem co dalej z tym robić!!! Jak narazie to pomaga całkowite poluzowanie silnika i odłożenie repliki na 15 minut (chyba bez zazębienia z silnikiem tłok wraca na swoje miejsce - silnik jest tak jakby hamulcem). Ma ktoś doświadczenia w tym temacie ???
×
×
  • Create New...