Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

biolon

Użytkownik
  • Content Count

    184
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

2,361 profile views
  1. A i tuż przed snem pojawiło się coś nowego i to chyba wyjaśnienie. Wymieniłem na szybkiego antyreversal [nie zębatkę] na innej marki [nie systemy]. I po strzałach auto słyszałem jak siła napięcia sprężyny cofa silnik do momentu bloku reversala.. Pytanie dlaczego to akurat teraz wyskoczyło? Skoro na M140 tego nie było? O ile oczywiście dobrze dedukuje..
  2. Witam, przepraszam za przerwę, ale po ostatnich próbach pieprznąłem w kąt cały ten "koreański" potencjał technologiczny. Dzisiaj znów przystąpiłem do walki zmotywowany nadchodzącą imprezą. Więc najpierw zacząłem od silników i ich regulacji. Pierwszy test na systemie - odkręcanie i dokręcanie nie przyniosło efektu. Na pojedynczym trybie pracy wszystko działa ok - co jakiś czas kwiknie czasem nie.. Na auto po hm.. 4-5 strzałach zaczyna się nasilać ten dźwięk. Następnie test na silniku CA [nówka] - te same czynności brak efektu. Silniki testowałem na sucho i nie słychać/widać
  3. Tak dokładnie ten dźwięk. Sam słyszałeś, że na początku było wszystko ok i tak po 2 magazynkach problem. Po ponownym złożeniu ten sam efekt. Ten silnik z VFC mam, ale zębatka była klejona albo wbijana do tulei - na chwilę obecną nie trzyma się tulei. Sprawdzę na stockowym CA i dam znać. Choć w obu zębatki są w idealnym stanie. Silnik dociskałem i popuszczałem. Ale spróbować warto - napiszę jak sprawdzę.
  4. Witam, mam następujący problem, który mnie najwyraźniej przerasta.. Mam replikę AK74 VFC w której GB miał same części standardowe. Wstawiłem tam FTK Systemy ze sprężyną M140. Zestaw działał bez problemu do kiedy pękł czerwony tłok systemy [dosłownie na pół]. Tłok wymieniłem na tłok DF [wszystkie metalowe zęby; zwężone]. Ten zestaw działał dobry sezon. Jednak ze względu na reakcje innych graczy na trafienia postanowiłem zmniejszyć moc repliki wstawiając sprężynę M130 i przy okazji wymienić tłok w który zauważyłem pęknięcie. Pęknięcie jest widoczne wewnątrz tłoka na początki gdzie zębatka za
  5. To z dyszą to prawdopodobnie masz rację - zęby tłoka mogły pójść. Co do samoistnego strzelania to na bank styki - papier ścierny, przeczyść i lekko podoginaj. Jak dalej sam strzela to zmniejsz kąt odgięcia.
  6. Żebyś miał "fajny" ROF to minimum 10,8V
  7. Na moje to wez wyjmij lufe pod swiatlo daj hopa na minimum i podkrecajac patrz czy wspomiany "garb" jest na srodku i czy nie jest postrzepiony. Dystanser to wez sobie lepiej od dlugopisu zrob niz ten co daja z gumka [musisz poszukac - bo niektore wklady sa szersze a niektore wezsze]. Lufe przeczysc [jak nie masz silikonu to slina - na to samo wyjdzie]. Przy skladaniu [jesli HU bedzie do wymiany] nie ruszaj [najlepiej nie dotykaj] komory - jak przekrzywisz to bedzie kulka czasem fajnie skrecac. I nie kupuj Guraderow, Prometheusów i innych Durexow tylko stockowe CA - na to samo wyjdzie..
  8. TUTAJ masz fajnie opisane co i jak zrobic ze stykami. Co jeszcze mozesz to zewrzyj styki czyms innym [np spinaczem do prania] i wtedy zobacz czy strzeli. Jak masz kolegow to po kolei sprawdzaj okablowanie, zobacz na innym silniku itd. Ciezko cos poradzic..
  9. Powiedzmy, że Poldeck chce kupić samochód i przez telefon niemiec mu powiedział, że coś stuka i puka w silniku - myślisz, że będzie od razu wiedział co jest nie tak i co trzeba już sobie policzyć przy naprawie? Tak samo będzie w tym przypadku - rozbierz ten GB - masz przecież jak sam piszesz "doświadczenie" TUTAJ MASZ WSZYSTKO i zobacz czy wszystko w środku jest w porządku. Jak będziesz miał nadal problem to wtedy pisz. Dalej nie napisałeś "jaka to bateria" - podaj markę, czy to large czy small, ile V? i ile mAh?
  10. Jak nie masz możliwości rozebrania GB [gwarancja] to wysyłaj. Może zębatki, może tłok, może AntyReversal - ciężko powiedzieć bez rozbierania. A jak nie chce się Tobie czekać to napieraj - to wcale nie jest trudne. Aa.. i jakie baterie podpinałeś?
  11. Kolego jesteś pewien, że dobrze umieściłeś Reversala, znaczy się tak żeby blokował? Może głupio piszę, ale jak wsadzisz go i nie ustawisz tak by blokował zębatkę to raz strzelisz a za drugim razem nie - bynajmniej ja tak kiedyś zrobiłem. Przy składaniu zębatkę pokręć w chyba przeciwną stronę zegara i zobacz czy blokuje.
  12. Wyjmij płytkę selektora i zewrzyj ją czymś innym [tymczasowo]. Sprawdź, jak dalej przerywa to może kabel jest gdzieś "złamany" - nie będzie tego widać na oko, ale może pod multimetrem zobaczysz jak masz. Ty masz połączenia na silniku lutowane czy na wsuwki [czy jak to się tam nazywa]? Czasem zły kontakt jest powodem - łączenie się nagrzewa i w końcu ciach! Jest duża oporność i nie idzie dalej. Ale jak przestaje strzelać to słychać, że coś tam silnik walczy? Czy cisza?
  13. Ok, sprawdź jaką reakcję będzie miał funkcjonariusz kiedy zobaczy np. magazynek, albo lufę, albo.. centralną część body - i jak wyjdziesz bez problemów to cofam wszystko co do tej pory napisałem i stawiam ci Jagermeister`a. Co do GB to masz rację - powiesz, że to z Whirpool`a jest - albo powiedz, że z Siemensa to się nie obrazi :D Ale na pierwszy rzut oka patrząc na złożony GB z cynglem to też nie jest takie "obojętne". Wystarczy, że wyciągnie przypuszczenie, że to "może" być broń i już masz kontrole, czy zatrzymanie. Chociaż w przepisach jest napisane, że to co wygląda jak broń musi mieć
  14. Witam, z uśmiechem czytam swoje wypowiedzi ;) I tak się tam kolega pytał o zakończenie sprawy. Więc tak: - repliki zostały przestrzelone przez Niemieckiego rusznikarza - repliki zostały zutylizowane przez Niemieckiego rusznikarza [do ogniska z nimi:)] - oskarżenia zostały wycofane [a w sumie to wydaje mi się, że to zlali i sprawę zakończyli]. Wszystkim tym co będą wieźć repliki przez Niemcy pomysłu odradzam. 4 lata mieszkałem w Niemczech i mogę powiedzieć, że ich służby mundurowe są tak samo "inteligentne" jak nasze Polskie.. Niektórzy nie zdają sobie sprawy "jakie konsekwencje m
×
×
  • Create New...