Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

d_fens

Użytkownik
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

  1. Dzwoniłem dziś do chłopaków z FIREARMS i doradzili mi abym spróbował z baterią 10,8V. Mam nadzieje, że pomoże. Mieli podobne przypadki, że bateria 150PDI nie chciała chodzić z bat. 9,6V. Jutro albo pojutrze będę wiedział.
  2. Wczoraj (w oczekiwaniu na premiere Gwiezdnych Wojen - były zajebiste) podjeliśmy kolejną próbę złożenia GB. Na początek wyjeliśmy sprężynę i sprawdziliśmy na sucho - tłok się napinał. Potem zainstalowaliśmy spr. 130% CA, na początku nie działało, ale po lekkim odkręceniu silnika poszło. Zmieniliśmy na 150 PDI (2 próby) za pierwszym razem tłok naciągnął się ze 3cm i zamarł, za drugim raz naciągnął się i strzelił a potem naciągnął się na 4 cm i zamarł. Po unieruchomieniu regulacja silnika już nic nie pomagała tłok był naciągnięty (nie do końca) i już się nie ruszył. Może ktoś wie o co chodzi?
  3. Silnik podłączony jest dobrze (czerwony kabelek do +) Sprawdze patent z antyreversalem ale niestety za kilka dni, bo karabin został w częściach u kumpla. Na izolacje sie jeszcze popatrze, ale z tego co pamiętam to ją sprawdzaliśmy. Dzięki za pomocną dłoń. :D
  4. Witam. Mam Problem z działaniem gearboxa. Do nowego CA33E zainstalowalem spr. 150PDI i po złożeniu gearboxa nie chce działać. Silnik działa na pewno - na sucho kręci się bez problemu. Po wsadzeniu go do środka nie chce się kręcić. Mechanika w gearboxie też chyba działa spoko (na sucho bez baterii wszystko się kręci). Podłączyłem baterie 9,6V 1800 więc powinno być spoko (bateria sformatowana i naładowana). Proszę o pomoc. PS. Może jest w okolicy Warszawy jakiś maniak, który złożył by mi AEGa. Niestety wydałem całą kase jaką miałem, ale myśle, że jakaś flaszeczka by się znalazła. !!!POMOO
×
×
  • Create New...