Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Ruda Max

Użytkownik
  • Content Count

    115
  • Joined

  • Last visited

  1. Główne zadania scenariusza: 1. WALKA O WODĘ -WYGRYWA DRUŻYNA, która na koniec ma więcej wody ZDOBYWANIE WODY: Wodę pozyskujemy w OAZACH w butelkach - NIE WOLNO ICH OTWIERAĆ TRANSPORT WODY: - Z Oazy do BAZY transportujemy wodę wszelkimi dostępnymi środkami - z BAZY do Centrum Badań dostarczamy wodę w konwojach po minimum 100 litrów po wcześniejszej inspekcji sędziego w bazie. 2. ODNALEZIENIE ZASOBNIKÓW Z KODAMI I MASZYNY DESZYFRUJĄCEJ. - WYGRYWA DRUŻYNA, KTÓRA ZDOBĘDZIE CO NAJMNIEJ 5 Z 9 ZASOBNIKÓW Z KODAMI I ODCZYTA ZA POMOCĄ MASZYNY DESZYFRUJĄCEJ HASŁA Z ZASOBNIKÓW. Rozkazy d
  2. Witam. W sprawie FPS`ów nastąpiły zmiany: pomiar fps na kulkach 0,2 g, dostarczonych przez organizatora przy hop-upie ustawionym na „0” W odległościach 0-10 m niezależnie od klasy broni ( okopy, gęste krzaki) – do 350 fps Broń boczna – maksymalnie 350 fps Broń szturmowa – do 450 fps Zespołowa broń wsparcia – do 500 fps (wymagana replika prawdziwego karabinu wsparcia zasilanego z taśmy, boxa lub druma) Broń snajperska – do 600 fps (wymagana replika karabinu snajperskiego, z mechanicznie zablokowanym trybem AUTO)(Każdy snajper musi obowiązkowo posiadać broń boczną) UWAGA: Zakaz używani
  3. Dziękuję za uwagi :) zaraz przekażę je sędziom, którzy są za ten temat odpowiedzialni. Pozdrawiam Ruda
  4. XI Edycja Majówki z ASG "Projekt Water War 2016" FORMUŁA: Zlot ASG z elementami Larpa Teren i miejsce: Zlot odbędzie się w dniach 30 kwietnia 1,2,3 maja 2016 roku na terenie miasta Borne Sulinowo za spichlerzami przy ul. Towarowej. Teren Zlotowiska będzie otwarty od dnia 30 kwietnia 2016 r. Limit miejsc 500. Decyduje data nadesłania zgłoszenia i uiszczenie w terminie pięciu dni od daty otrzymania maila zwrotnego wpisowego w wysokości: -130 zł – uczestnik zwykły. - 80 zł – dowódcy i zastępcy dowódców frakcji. (Osoby zakwalifikowane przez Organi
  5. A teraz Uczestnicy muszą napisać oficjalne pismo do Urzędu i mieć wszystko na papierze. Niestety rozmowy przez tel nie są dowodem Mi powiedzieli, że "NIE BYŁO ŻADNYCH OPŁAT WNIESIONYCH DO URZĘDU W ZWIĄZKU Z TĄ IMPREZĄ"
  6. Pan w starostwie powiedział mi, że nic nie dzierżawili, dostali tylko zawiadomienie, reszty dowiadywali się z internetu. Lasy też prawdopodobnie nie dzierżawiły... dzwońcie, piszcie i się dowiadujcie!
  7. A ja sobie zadzwoniłam tutaj: Starostwo Powiatowe w Złotoryi Pl. Niepodległości 8 59-500 Złotoryja powiat złotoryjski województwo dolnośląskie telefon: (76) 878 69 40,-44,-50 email: starostwo@powiat-zlotoryja.pl www: http://powiat-zlotoryja.pl Zapytałam o pozwolenia i koszty. Rozmowa był długa i ciekawa. Wiedzieli o co chodzi. Już ich uprzedziłam, że mogą mieć więcej takich telefonów. Ja sama nie wiem jak to teraz opisać... ALE WAŁ orgów GRUBY !!!. Myślę, że ktoś kto był na "imprezie" powinien napisać do tego urzędu i zapytać się o to co ja (pozwolenia i koszty wydzierżawia
  8. No tak, ale ja nie mam firmy z OC na cały rok. Płacę tylko za Maj. PzU w ogóle nie chciało rozmawiać. Mojemu brokerowi 8 lat temu ledwo udało się uzyskać 3 oferty i to koszmarnie różne. Np Warta była o 1000 zł droższa. Koniec końców za pierwszym razem zapłaciłam ok 3000 zł. W 2014 miałam już zniżkę ok 1100 zł, ale to po 7 latach bezszkodowości w jednej firmie i z opinią policji .
  9. doprecyzuję - oc na taką imprezę, jeśli jest ona robiona po raz pierwszy (nie ma udokumentowanej bezszkodowości) to ok 3000 zł, a nie 600. W zależności od specyfikacji. dokładne dane uzyskać można tutaj: Biuro Brokerskie Stefan Tartanus Pewnie gdzieś to tutaj jest, ale nie mam siły na szukanie, więc proszę : podajcie mi dokładne dane gdzie ta impreza sie odbyła (Dolny Śląsk to mało) - nazwa gminy, wsi, najbliższego miasta.
  10. Myślę, że tak. I znajdzie się ten ktoś i ten ktoś kto pomoże . Sami nie wiemy do końca jakich Gigantów mamy na imprezach. Posługujemy się Nickami, znamy ich tylko z pomalowanych twarzy, nie pytamy publicznie kto kim jest w życiu prywatnym. Nawet orgowie do końca nie widzą kto jest kim w życiu prywatnym (budowlańcem, właścicielem firmy, sędzią, prokuratorem, policjantem, bezrobotnym czy prezesem jakiej firmy). Myślę, że ktoś od nas pomoże. Wierzę w to. WIERZĘ W WAS !! Dodam, że mogę wszystkim przekazać jak wygląda dokumentacja imprezy. Żądajcie zawsze tego !!!
  11. No tak Majówka zawsze miała od 4 do 8 dni.... Ale i tak proponuję porozmawianie z firmami ubezpieczeniowymi (tak dla sprawdzenia) jak podchodzą do tego rodzaju imprez - uwierzcie - nie jest łatwo i nie tanio.
  12. Dzierżawę Lasu ??? Nie no śmiech na sali. I może jeszcze państwowego ??? Na namioty ??? Płacicie tylko za: Toiki + czyszcenie codziennie albo i dwa razy dziennie (optymalnie 1 toja na 60 osób czyszczona 1 raz dziennie - rano) - każdy może sprawdzić ile co kosztuje i gdzie (no nie mało - spory budżet) Woda bieżąca (zależy jakie ceny są ustalone na region) OC - no to spory wydatek i niestety nie zależny od ilości Uczestników, zwłaszcza dla organizatora, który robi to pierwszy raz bo firmy ubezpieczeniowe nie chcą współpracować za bardzo(ryzyko) Opłaty dla prywatnych właścicieli terenów - s
  13. A ja wiem co ile kosztuje - to nie małe pieniądze na durzą imprezę, ale za takie wpisowe powinno być "conieco" więcej. To co było obiecywane mogło być zrealizowane z palcem w D>> i jeszcze by zarobili, tylko trzeba by się narobić i uczciwie zarobić.
  14. Niedzielne jebanki u nas są za 0zł :icon_smile: Każdy się sam stara żeby było fajnie i kasy zbierać nie musimy (nawet po te 5 zł) co innego legalny Zlot na parę setek osób. Niestety nie ważne czy kasę zbierałeś czy nie i ile, a zgromadziłeś setki ludzi musisz ponieść za nich odpowiedzialność. Pamietacie tą historię z dziewczęciem, które na FB zaprosiło znajomych na imprezkę plenerową i okazało się, że jest orgiem imprezy masowej i to nilegalnej ?? Chodzi o to, że musimy być odpowiedzialni za swoje czyny i świadomi konsekwencji. Jeśli organizuję hobbystycznie jestem tak samo odpowiedzialna za U
×
×
  • Create New...