W zasadzie to tylko jedna część jest potrzebna ze stali. Ta większa i myślę, że 250 zł to przesada znalezienie fachowca który to wykona za około 100 zł nie powinno być specjalnym problemem.
Wstawiłem już nowe części i jakie nasuwająs ię wnioski. Po zmianie lufy na precyzyjną systemy skupienie jest znacznie lepsze ale potwierdzam słowa Coreya to nie jest snajperka w punkt nie wali. Na sprężynie mad bull m 140 jest widoczny przyrost mocy i słychać po pracy gearboxa oraz widać po lekkim spadku szybkostrzelności, że ta sprężyna obciąża nieco bardziej przekładnie. Po 500 kulkach nic nie pękło i wydaje mi się, że nie pęknie bo w przypadku M130 (też mad bull) nie było widać specjalnegowzrostu obciążenia względem stockowej m 120. Gumka to w tej chwili czarny guarder i wydaje mi się że cz
No to dzisiaj złożyłem zamówienie w specshopie do wymiany idzie lufa ze stockowej na systema 6.04 535 mm, gumka miałem czerwonego madbull teraz będzie czarny guarder i sprężyna była mad bull M130 teraz będzie mad bull M140.
No to dałeś mi do myślenia z tą komorą nie jest to pierwsza opinia, że nie warto wymieniać. Więc muszę się poważnie nad tym zastanowić, tym bardzie, żę nie ma żadnych problemów ze standardowymi gumkami na tej stockowej komorze.
Panowie mam następujące pytanie mam zamiar polepszyć skupienie w swoim m 249 z PJ. W tym celu napewno mam zamiar kupić lufę 535, gumkę guarder czarną. Myślałem też o komorze CA. I tu pojawia się pytanie czy jest sens wydawać 100 zł na taką komorę. I pytanie nr 2 wymieniłem sprężynę na Mad Bull M 130 nie widać praktycznie by w jakiś sposób wpłynęło to na dodatkowe obciążenie Gear boxa i tu się zastanawiam czy mogę sobie pozwolić na m 140 na stockowym tłoku i zębatkach
Tak więcjak w temacie. Jaką spręzyne można maksymalnie wsadzić do m 249 z P&J tak aby nietuningowanemu gearboxowi nie groziło uszkodzenie 130 czy 140??