Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

krzysp

Użytkownik
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

  1. Dawno nie zaglądałem do rozpoczętego wątku. Po rozmowach telefonicznych ze sklepem, ustaliliśmy kompromisowe rozwiązanie. I co? I nic. Od dłuższego czasu nie mam żadnych informacji ze strony sklepu. Nie jestem upierdliwym klientem, potrafię czekać, zrozumieć pewne sytuacje. Jestem ojcem synów, którzy namawiają mnie na kupno gadżetów, które rzeczywiście nadają się do kosza po tygodniu użytkowania. Karabinek po rozpakowaniu i przeładowaniu rozsypuje się. W ramach reklamacji drugi egzemplarz ma to samo. Rozumiem, że nie są to rzeczy drogie. Ale dlaczego muszą być odpustową zabawką? Po takie rz
  2. Sprawa załatwiona, firma sprowadzi nowy zamek z Chin
  3. dziękuję. 300złotych to sporo pieniędzy Na dodatek, przed kupnem sprzedawca zapewniał, ze sprzęt jest Ok. Dla przkładu podawał, że firma z Wrocławia to chała, tam nie dbaja o klienta. A właśnie tam wymienili mi uszkodzonego Mausera c96 na nowy, a też pewien element pękł. Zdaje sobie sprawę, że taiwangun oleje się na mój problem. Co dalej, gdzie kupić nowy zamek (nie odlew)?
  4. taiwangun - sklep wydaje mi się, że taki zamek mógł uszkodzić się w wyniku wady materiału, albo jego niskiej jakości. Rozumiem, bo to tylko "chińczyk" ale gwarancja została wystawiona.
  5. Kupiłem Mauser KAR98 (sierpień,08). Po pewnym czasie (październik) odpadł motylek bezpiecznika, a po krótkim czasie pękł korpus zamka. Karabin użytkowany jest przez moich synów. którzy dbają o sprzęt o czym świadczy jego nienaganny stan techniczny korpusu. Po rozmowie telefonicznej ze sklepem wysłałem zamek licząc na wymianę. Otrzymałem odpowiedź, że usterki mechaniczne nie podlegają gwarancji. Zastanawiam się jakie inne usterki chroni gwarancja. Proszę o podpowiedź, jak dalej postępować.
×
×
  • Create New...