Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

xrafx

Użytkownik
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

314 profile views
  1. xrafx

    LR 300 [A&K]

    To zdjęcie, które umieścił habib odpowiada dokładnie temu co jest w środku GB (nawet napisy na zębatkach ;) ). Cylinder jest typu 0 bore-up.
  2. xrafx

    LR 300 [A&K]

    KM Head 430mm tez wejdzie ale już zachacza częsciowo o tłumik płomienia. Dluższe lufy już trzeba z tłumikiem.
  3. xrafx

    LR 300 [A&K]

    Wymieniał może ktoś z was dysze ? Chciałbym się dowiedzieć jaki tam wlaściwie jest jej typ (zwykła czy bore-up). W opisie pamiętam , że był to niby bore-up, ale ostatnio dzwoniliśmy do Krakmanów i sami nie wiedzieli.. Jeżeli ktoś wie (zmieniał lub sprawdzał) to prosze dać znać ;)
  4. xrafx

    LR 300 [A&K]

    te 10 fps to uzyskałeś po wymianie komory, lufy i gumki czy samej komory? (bo tyle to dało mi samo uszczelnienie gumki i prowizoryczne komory bez wymiany czegokolwiek)
  5. xrafx

    LR 300 [A&K]

    Dorzuce kilka zdań od siebie: - z gumkami jest tylko taki problem, że trzeba je zamontować odpowiednio przesunięte tak, aby patrząc od strony magazynka widać było 1-2 mm wystajacej gumki - wtedy nie ma dubli. Bez tego zawsze mieszczą się w komorze 2 kulki. Z drugiej strony jeśli przesadzicie z tym wysunięciem gumki to mag wam nie bedzie podawał kulek. (btw. stockowa gumka jest dłuższa od np czarnego guardera) - czarny guarder jes zbyt twardy i średnio sie nadaje - przy zamówieniu poprosiłem o montaż gumki - zamontowana została ale po wyjęciu pierścienia z komory lufa juz dalej sama z nie
×
×
  • Create New...