Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Jodaxx

Użytkownik
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

  1. Układ robi wrażenie. :) Próbował już ktoś może zamontować to do GB v.3 w AUGu?
  2. Marcinek, pomijając radykalizm wypowiedzi :wink:, cos w tym jest. GB TM nabyłem kompletny, używany. Mógł mieć trochę przebiegu. I dopiero po zapodaniu tematu pomyślałem o przebiciu/zwarciu w uzwojeniu motorka, tym bardziej, że robił każdej batce takie samo kuku. Jutro wymienię silnik i mam nadzieję, że będę mógł tym samym zamknąć temat. Zobaczymy... A jeśli chadza o temat związany z akumulatorami - dobrze z nim się wcześniej zapoznałem. Pozostaję zobowiązany... :)
  3. Ładowarka z balanserem, każda cela sprawdzona osobno przed użyciem, brak odchyleń. Łożyska w GB nowe, Guarder, śmigają... Producent uwzględniał wymiany batek bez problemów, ale to nie to, moim zdaniem. Nowa, naładowana batka podpięta pod GB "na sucho", po kilku seriach - silnik gorący, zdecydowany spadek napięcia na pierwszej celi. :(
  4. A, może to istotne - nim się zorientowałem, że mam piekarnik w GB, spuchły mi dwie batki (różnych producentów), jedna po drugiej. W obu pierwsza cela dostała popalić. Zwarcie na silniku?
  5. Myślę, że najszybciej nagrzewają się szczotki, ale nie iskrzą za bardzo na komutatorze. Wał raczej nie, gdyby przyjąć, że to wskutek oporu łożysk. Gorące uzwojenie i obudowa to raczej efekt wtórny, od grzejących się szczotek i komutatora.
  6. Zgoda, Azur, ale wielu jeździ na takich batkach i nic się takiego im nie dzieje. :(
  7. Witam Kolegów. Potrzebuję porady. Problem wygląda tak: GB v.3 TM, spring M120 Guarder, zębatki Guarder standardowe przełożenie, silnik EG700, MOSFET z hamulcem (myślę, że reszta bebechów nie ma znaczenia). Układ zasilany akumulatorem Li-Po 11,1V 35C. Grzeje się silnik. Po oddaniu kilku serii po 10-15 kulek w kilkusekundowych odstępach o motorek można się poparzyć. Uprzedzając pytania: - bez MOSFETa jest tak samo, - zębatki wypodkładkowane dobrze, (łącznie z dobrym zestawieniem wysokości zębatki silnikowej w stosunku do zębatki osi silnika), - silnik dociśnięty odpowiednio. Gdzie tk
  8. Model: AU-1G Firma: BE Kulki: 0,2 (środkowa półka) Sklep: taniemilitaria Cena: 165 zł Przebieg: 25k (2 tygodnie) Usterki: 1. Roztrzaskana zębatka silnika 2. Pęknięte "łożysko" osi antireversal'a 3. Pęknięte lub wykruszone 4 z 7 mocowań wkrętów GB 4. Pęknięte mocowanie zespołu spustu skutkujące blokowaniem się full auto 5. Bateria do wyrzucenia Co tam się da, to wykorzystam jako części zamienne do nowego AU-1G JG. Warto było dać 165 zł za Oba Słonie, żeby złapać bakcyla.
×
×
  • Create New...