Krzysiek666
Użytkownik-
Content Count
9 -
Joined
-
Last visited
-
Jest ARES, była zielona od G&G, był Guarder. Czy może to być kwestia zbyt słabej sprężyny dociskającej komorę?
-
Z problemem borykam się od dawna i przyznam szczerzę drepczę już w kółko. Posiadam G36 firmy CA mam je już ... 5 rok. Tak jestem wierny, gieta najlepsza kobieta i te sprawy. Problem w tym, że na auto w 8/10 przypadków kulka zatnie się na kołnierzy gumki HU lub mniej więcej na dystansrze. Towarzyszy temu paskudny dźwięk z GB, jakby się krztusił. Naprawa to zdjęcie gniazda magazynka i popchnięcie kulki dalej. Komora od ARESa, gumka też (było już kilka różnych i to samo) był dystanser typu H, zwykły to samo. Towarzyszy temu paskudny dźwięk z GB. Popychacz wymieniłem, zębatki SHS 18:1 (albo
-
Kolejny dzień wolnego i kolejny dzień z eMką. Podłączyłem silnik "z niebieską dupą", lipo 11.1. Efekt? Dwa strzały na trzeci powtórka z rozrywki. Rozłożyłem, sprawdziłem styki, przeszlifowałem bo sczerniały. Sprawdziłem płynność naciągania tłoka, bez problemu. Strzały które padły brzmiały prawidłowo. Styki mają dobrą przewodność (mam multimetr). Czy anti-rewers może w jakiś sposób blokować zębatki? Zmiana polaryzacji daje identyczny dźwięk co prawidłowe podłączenie. Tylko wydaje mi się to niemożliwe.
-
Silnik ten chiński co był był szary, czarna "dupa", na 100% nie neodymowy. Myślę, że napis M120 na silniku sugeruje, że jest przewidziany do sprężyn M120 a taka właśnie tam jest włożona. ;) Sprawdzę jak tłok chodzi w GB, tego nie sprawdzałem.
-
Mam na stole karabinek kumpla, właśnie M4. Jak łatwo się domyśleć nie dział, pracuje nad nim kilka dni i w ciąż walę w mur. Trochę o historiI repliki. Kiedyś podobno majstorwał w tym specshop był UP do M120. Potem był naprawiany przez kogoś ... kogoś kto np. uznał WD40 za smar do zębatek, które i tak się klinował między sobą. Jedyną zaletą jest genialna szczelność, zakładam działanie Specshopu. Co już zrobiłem: Doprowadziłem zębatki do stanu w miarę płynnej pracy, (można skręcić GB i zakręcić wszystkimi razem). Usunąłem płynące wszędzie WD40 nasmarowałem smarem teflonowym guarder
-
No właśnie kombinuje żeby podobną konfigurację sobie sprawić, co do ładownic tylko miałem zgryz. Tyle że ani LT ani BHI niestety nie należy do kategorii "szpej z rozsądną kasę". :icon_neutral: Dla podsumowania mojego pytania, te dwie podstawowe firmy w których "gustują" kampfschwmmerzy to LT i BHI, trafiają się jeszcze inne? Pytam tylko o ładownice/kieszenie bo samą kamizelkę mam obczajona.
-
Dzięki za info, tyle że stronkę maja w remoncie. O ile dobrze kojarzę że LT to lindnerhof taktik. mnie te fastexy między ładownicami zaciekawiły. Nie sądzę żeby to były od ładownic a CRIS mar. nie mam czegoś takiego. Kojarzy mi się to z kamizelka RAV, która w tym miejscu ma suwak.
-
To jeszcze mam pytanie co do tego sprzętu. Ładownice, wiem że często i gęsto używane są te od BHI ale nie tylko. http://www.abload.de/img/ks8snx0.jpg http://kuznec.files.wordpress.com/2010/04/26538241.jpg (Do tego zdjęcia to jeszcze: Co to za kamizelka) Grzebałem trochę ale z marnym skutkiem. :bialaflaga: Jak ktoś zna jeszcze inne wzory ładownic używanych przez Kampfschwimmer-ów to nie pogardzę taka wiedzą. :happy:
-
Ostatnimi czasu grzebałem za "systemami hydracyjnymi" w BW, i wygrzebałem że takowy system jest. :wink: A mianowicie Camelback Hotshot IdZ zwykły camelbak bez metki producenta i zapewne gdzieś ma literki BUND Jak widać wszyscy zostali w takie wyposażeni, widać też że to nie jest z prywatnych zakupów. (ewentualnie odprute metki Camelbak'a) Nie znalazłem dokumentacji ani żadnych dat kiedy wprowadzono, mój niemiecki praktycznie nie istnieje więc mam tu utrudnione. Pozdrawiam Kris