Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

yunac

Użytkownik
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

  1. Tak jak pisałem wyżej zestaw hi speed i porządny mosfet (mój merf 3.2 pozwala mi nawet zmniejszyć rofa w auto (ją mam ustawiony burst dla oszczędności kulek ... za dużo strzelam wczoraj wywaliłem 3500 :( ) nie zmniejszając reakcji na spust więc polecam 11.1 lipo i zmniejszyć cyfrowo rofa do w miarę bezpiecznej wartości... u mnie na 7.4 po dotknięciu spustu słychać natychmiastowo delikatne uderzenie tłoka żadnych zębów itp... więc na 11.1 pewnie będzie ogień ... Ale nie polecam przesadzać ja mam g&g na łożyskach kulowych 8mm a wszystko jest przeze mnie spodkładkowane idealnie... w
  2. Mój scar g&g ma na 120 guardera 447fps na 0.2 łożyska 8mm kulki , głowice tłoka i cylindra wyciszone systemy, tłok stock ,zęby hi speed ultimate ,silnik hi speed jbu , kable niskooporowe z metra kingarms ,mosfet merf 3.2 , 7.4 lipo... co daje 20strzałów na sekundę... a jedyne auć jakie słyszałem to daleko za lufą (promyk 300mm) ...u nas cqb ma górny limit 350 więc w tym zestawie jak zastosujesz m100-m110 to będziesz miał rofa aż za dużego ...trzeba często hicapa podkrecać... Moja opinia jest taka... Scar jest na to za ciężki dziś biegałem z nim pół dnia na większej imprezie i będą zak
  3. Z tego co mi się wydaje to kupka pozłacanych styków połączonych cyną z przewodami i z bezpiecznikiem, który ma miedziane zaciski raczej nie ma większej rezystancji niż jeden konkretny przewód niskooporowy z punktu A do punktu B (jeżeli coś się styka to powstają iskrzenia które mniej lub bardziej osłabiają wydajność prądową) cyna ma 6 krotnie większą rezystancję niż np miedź...miałoby to jakiś sens gdyby przewody były ze złota i byłoby to wszystko połączone złotem łacznie z bezpiecznikiem... a poza tym przy instalowaniu mosfeta merf 3.2 musiałem zmienić całą instalację i na stykach spustu nie m
  4. Odświerzę trochę... Po kilku uszkodzonych zębatkach silnikowych... nauczyłem się dobrze podkładkować :P Wymieniłem sprężynę na stockową , wcisnąłem komplet łożysk kulowych ( w stoku była mieszanka kulowych ze ślizgami i trudno było wypodkładkować ze względu na różne wysokości łożysk) , zębatki high speed , silnik high speed, dobry smar ... i tak jak napisał kolega wyżej wyrzuciłem całą "kupę" styków, kabelków i śrubek, zamontowałem dwa konkretne przewody niskooporowe bezpośrednio do silnika ... i zamontowałem mosfet merf 3.2 gate przy baterii lipo 7.4 (4000) ... Do tego wcześniej zamontowa
  5. Posiadam na swoim SCARze EoTech'a 553 i skadany do boku Magnifier 3x poączenie idealne ... Jak wiedzą wszyscy użytkownicy EoTech'a , lubi on odbijać obraz więc często widzimy swoje czoło zamiast okręgu z plamką , magnifier bardzo ładnie niweluje tą wadę i widać przez niego jasny i wyrażny obraz oraz ostry i wyrażny punkt celowniczy(wbrew pozorom punkt celowniczy jest nawet wtedy wyrażniejszy i wcale się nie powiększa ani nie rozmazuje (jest nawet ciut mniejszy)) ... plusem mojego modelu jest to iż posiada on funkcję szybkiego złożenia do prawego boku (sprężyna i miekki zwalniacz) może wtedy sł
  6. Już zrobione ... wymieniłem cześci głowicy tłoka i głowicy cylindra na wyciszone SYSTEMY... i przy okazji wcisnąłem sp 120 , wyczysciłem te gluty które miały pełnić funkcję smarowania... i miło zaskoczył mnie fakt, że zębatki nie miały śladów zużycia, dysza jest uszczelniona, zarówno prowadnica sprężyny jak i głowica tłoka były łożyskowane ogólnie cud miód i malina... jak wyciągnąłem tłok to stockowa głowica była pękniętą i samoistnie rozleciała się (całe szczęście ze nie podczas strzelania...) a łożyska owszem są kulowe i eleganckie ale tylko 4 bo pozostałe 2 to mosiężne tulejki tak ukryte w
  7. Ok czyli BU odpada bo za dużo bym musiał włożyć... zostańmy przy standardowych częściach ... Tak jak pisałem wyżej , interesuje mnie czy firma "element" jest godna zaufania... u speców za 89,- mam zestaw głowicy cylindra i tłoka... powiedzmy że reszta części by została ... czy będzie ok? Chodzi mi szczelność układu w cylindrze i na dyszy
  8. tylko jak Qban zrobi wykład to zostawie w sklepie całe "kieszonkowe" :P
  9. @Parkie Powoli wybudzam sie z zimowego snu... No dobra spróbuję prościej : 1.głowica cylindra 2.głowica tłoka 3.cylinder czy cylinder(3) (ta rura w której zbiera sie powietrze) w zestawie BU ma inną średnicę wewnętrzna niż w wersji standard...? PS: Nie obciąłem tylko wymieniłem korzystając z oryginalnych części... :)
  10. nie tak brzmiało pytanie ... chodzi mi o to czy zestaw BU ma wszystkie części odstające wymiarami od standardowych czy tylko głowicę cylindra (ta rurka jest szersza) i dyszę... lufa jest ok a cylinder daje tyle dymu w lufę ile trzeba ... a z tego co mi wiadomo to BU daje tyle samo powietrza tyle , że przez szerszą dyszę czyli szybciej... "jeżeli jeden samolot bedzie leciał godzinę... to dwa samoloty polecą też godzinę ale przewiozą w tym samym czasie dwa razy więcej pasażerów..." ...Tak to rozumiem
  11. I jeszcze kwestia tego czy będą mi pasowały do stockowego cylindra... @Parkie A tak wogóle to skróciłem lufę do wersji CQC i bez tłumika wali jak z ostrej... :P Czy bore up jest inny tylko pod względem głowicy cylindra ?
  12. Ale głowice cylindra mają standard pod rodzaj repliki czy wersji gb? Jeżeli to było głupie pytanie to przepraszam ale o tuningu się dopiero uczę... :) Co sądzie o tym... http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_311&products_id=4993&name=Element_-_Zestaw_Wyciszonej_Glowicy_tloka_i_cylindra_V.2 a przede wszystkim o firmie element
  13. Czytałem w necie opinię i ten model tak ma fabrycznie... więc trzeba poprawić fabrykę ...tylko jest pytanie jakimi częściami...
  14. Uwierz mi scar g&g jest głośny ... Kolega mi już powiedział ,że po dźwięku repliki odnajduje mnie na polu... Ale prosił bym o jakieś odpowiedzi na pytania...
  15. Witam Posiadam od 7 miesięcy replikę Scara od G&G i minął już okres gwarancji więc chciałbym zniwelować jedną wadę repliki którą jest hałas który wydobywa się z GB ... Chodzi mi przede wszystkim o uderzenie głowicy tłoka , które zaczyna być denerwujące gdyż dokupiłem tłumik a mimo to jest głośny za sprawą GB ... Ok a teraz powiem na czym polega problem... Mianowicie nie wiem jaki standard mają bebechy scara od g&g... ( m4 itp czy jakiś indywidualny tylko do scara)... Czy jest do niego jakiś zestaw BU (Jest CA ale nie wiem czy będzie pasował)...
×
×
  • Create New...