Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

davew1116

Użytkownik
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

  1. davew1116

    M60 [P&J]

    U mnie w PJ43 lekko się na prawo giba.
  2. davew1116

    M60 [P&J]

    Widziałem bo już kiedyś w m4 zakładałem co nie zmienia faktu że na taiwangun pisze że niskooporowe.
  3. davew1116

    M60 [P&J]

    Jeżeli masz A&K to chyba tak ale w P&J masz niskooporowe kabelki i ja tam bezpiecznik mam. Czy wtyczka od maga jest ściągalna bo chce te kabelki wymienić ale nie wiem co z tą wtyczką?
  4. davew1116

    M60 [P&J]

    A co myślicie o wyjęciu bezpiecznika żeby opór zredukować, tylko ten mosfet i bezpieczeństwo?
  5. davew1116

    M60 [P&J]

    Nie chce zakładać nowego tematu więc tutaj zapytam.Co myślicie na temat silnika systema a to z, na asgshopie tego pełno, czy ktoś z was miał z tym styczność?
  6. davew1116

    M60 [P&J]

    U krakmanów na stronie jest p&j i na zdjęciach nie ma oznaczeń.Z tego co mi wiadomo mam P&J pj43 z oznaczeniami ale po obejrzeniu tych zdjęć na taiwangun zacząłem się wahać.
  7. davew1116

    M60 [P&J]

    W końcu sam się pogubiłem, która firma produkuje świnie z oznaczeniami broni po lewej stronie?P&J czy A&K?
  8. davew1116

    M60 [P&J]

    O jakiej wadze kulki stosujecie, ja stosuje 0,25g ale gdzieś słyszałem że 0,28 co najmniej powinno być?
  9. davew1116

    M60 [P&J]

    I tu nie mam pewności czy high speedowy silnik (systema TURBO) sobie z m150 poradzi. Dodatkowe przy gearboxie specem nie jestem i nie wiem czy przy m150 i dajmy na to tym turbo czy magnum muszę wymienić tłok zębatki?
  10. davew1116

    M60 [P&J]

    Ja mam baterie 9,6V 4500 mAh G&G i szczerze mówiąc w przyszłości chciałem zrobić bestie z m150 i przyzwoitym rofem. Ale tuning gearboxa bez wcześniejszego wymienienia na preclufe nie ma sensu.Tym bardziej że replika nie stoi przez zime i spokojnie w niej wymieniam części tylko co weekend w akcji.I mam obawy że na m150 rofik będzie za niski.
  11. davew1116

    M60 [P&J]

    Więc kwestie lufy mamy za sobą teraz zostają bebechy zastanawiałem się nad systema turbo. Tylko nie jestem pewien czy zębatki i tłok wytrzymają taki high speedowy silnik, a skoro jedziesz na 11.1V lipo to coś o rofie wiesz, i jakie jest twoje zdanie? Mam jeszcze jedno super głupie pytanie: Czy można dojść do takiego rofu żeby magazynek nie nadążał z podawaniem kulek?
  12. davew1116

    M60 [P&J]

    Być może lecz co druga osoba pisze że ma wymienioną lufe (we wcześniejszych postach).
  13. davew1116

    M60 [P&J]

    Nie chce ich powtarzać, chce odpowiedz której nikt nie może mi udzielić?
  14. davew1116

    M60 [P&J]

    Mam jeszcze jedno pytanie a propo lufy, czy konieczna jest lufa z takim rowkiem jak stockowa czy taka spasuje: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=614 Zna ktoś odpowiedź na to pytanie?Proszę o odpowiedź?
  15. Czyli powiadacie, że te elementy będą lepsze od systemy magnum czy turbo. A jak z ich mocą uciągną m150 z dobrym rofem?
×
×
  • Create New...