Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

pedros_exe

Użytkownik
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

  1. @Szpaku03 - jak można uszczelnić dyszę teflonfixem?
  2. Ok, wielkie dzięki za pomoc! :) Replika złożona jest bardzo dobrze, wypodkładkowałem to tak, że aż sam się sobie dziwię ;) W tej konfiguracji, na lipolce 7,4 trochę już postrzelała i jak zaglądałem do środka przy przebiegu ok. 10k kulek, to wszystko było jak nowe. Czyli bez obaw o szkielet i zębatki załaduję sobie 11,1 + mosfet, dla bezpieczeństwa styków. Pozdrawiam serdecznie!
  3. Witam serdeczenie. Niedawno tuningowałem swoje G36C od JG. Wymienione zostało niemalże wszystko: - prowadnica sprężyny łożyskowana Element - sprężyna 120 Ultimate - tłok POM z 8 stalowymi zębami i łożyskowaną głowicą ICS (pomarańczowy) - cylinder 0 Systema Energy - głowica cylindra Ultimate - dysza uszczelniona Ultimate - łożyska ślizgowe 7mm Element - rozdzielacz ognia Ultimate - okablowanie Turnigy 16AWG (wywalony bezpiecznik) Stockowe zostały w sumie tylko zębatki (o których słyszałem raczej dobre opinie), popychacz, szkielet GB silnik i styki. I tu pytanie: czy jak
  4. Witam. Niedawno wymieniałem rozdzielacz ognia w g36c od JG. Rozdzielacz z Ultimate miał za duży nadlew w miejscu zaznaczonym na zdjęciu LINK Przez to nie był w stanie zmieścić się pod płytkę selektora, co powodowało, że na safe rozdzielacz ustawiony był względem zębatki jak na semi, a z kolei na semi - jak na auto. Na auto przełączyć się nie dało, gdyż przeszkadzała płytka selektora. Pomogło dopiero znaczne spiłowanie płytki selektora w tym miejscu, gdzie popycha ona rozdzielacz. Możliwe, że to mój egzemplarz rozdzielacza miał jakąś wadę produkcyjną, ale lepiej zwrócić na to uwagę przy zaku
×
×
  • Create New...