campermtb
Użytkownik-
Content Count
19 -
Joined
-
Last visited
-
Właśnie o ten mi chodziło.
-
Może nie w formie tabelki ale.. Uwaga na kulki Tokyo Soldier(jakoś tak) Nawet nie wiem czy w necie są ale kumpel raz kupił w Lesznie. Podobno dobre bezszwowe 0.20 łade białe wziął do przetestowania. Dosłownie co 3cia kulka zostawała w lufie (stockowe g36 JG). Przy jednej z serii utknęło mu 13 kulek w lufie(!) co skończyło się zmasakrowanym GB. Tak więc ostrzegam przed tym szajsem!
-
Zapomniałem napisać ale prowadnice też odkręciłem.. A jak się do chwytu dobrać bo żadnych śrób nie widze (ślepy może jestem?) :poddanie:
-
Witam W moim HK (JG) natknąłem się na problem, ponieważ po wybicui 2ch głóownych pinów jednego na lewo od selektora ognia, odkręcenia zaczepu magazynka i wyjęciu silnika nie mogę wyjąć gearboxa. Co robie nie tak?
-
A ile kosztuje taka "usługa"?? :uśmiech:
-
To jakie akumulatory są lepsze czym tą "lepszość" się objawia?
-
A firefox to szajs niby?? A silnik mam dociśniety.
-
Nie możliwe bo zawsze ładowałem według wzoru 8.4h.
-
No na stokowej a to jakaś różnica dla baterii???
-
Czyli jak dam 9,6V to nic mu się nie stanie??
-
No przecież piszę że bateria ma z założenia 8,4V a przy 8,8 nie strzela:sciana:
-
Witam mam hk416 JG i 2 baterie stockową i firefoxa obie 8,4V. świeżo naładowane działają ładnie ale jak się rozładują do 8,8V to już brak reakcji repliki. To wina baterii czy repliki?
-
Zeby nie zakładać nowego tematu. Ktoś się orientuje co to za oznaczenia na górnym risie na hk?
-
To wie ktoś jak to ZROBIĆ??