Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Muryn

Użytkownik
  • Content Count

    127
  • Joined

  • Last visited

  1. W związku z pewnymi możliwościami logistycznymi, które otrzymał organizator, przedłużamy termin zgłoszeń do 18.09.2016. Przesłanie zdjęcia w zgłoszeniu nadal będzie szansą na dodatkową umiejętność.
  2. ZASADY TRAFIEŃ: Lekka rana- otrzymana w wyniku przegranej pojedynku na broń białą. Postać może się poruszać ale musi odgrywać przy tym ból, kuśtykanie itp. Postać może komunikować się z innymi. Nie może prowadzić żadnych walk. Jeżeli postać w ciągu 10 minut nie otrzyma pomocy medycznej zostaje ciężko ranna. Kwestie sporne rozwiązuje MG. Kategorycznie zabrania się po pojedynku dobijać strzałem z repliki ASG. Ciężka rana- otrzymana w wyniku trafienia z broni palnej (repliki ASG). Po trafieniu, trafiony upada, kładzie się, kuca (zależnie od warunków pogodowych) i oznacza jedną z kończy
  3. MISTRZ GRY: Na terenie rozgrywki będzie Mistrz Gry i osoby wspierające go. Mistrz Gry jest osobą prowadzącą rozgrywkę i rozstrzygającą wszelkie spory. Mistrz Gry ma możliwość kształtowania samej rozgrywki jak i terenu. Mistrz gry może też wpływ na zachowanie graczy (nakazać np. szał i wymusić pewne działania na nich). MG ma ZAWSZE rację i może bezapelacyjnie usunąć gracza z terenu rozgrywki za nieodpowiednie zachowanie lub nieprzestrzeganie regulaminu. PAX!: MG ma możliwość bezwzględnego zatrzymania rozgrywki w każdej chwili krzycząc "PAX!". Każda osoba znajdująca się w pobliżu ~15m od
  4. Systematycznie będę dodawał szczegóły mechaniki rozgrywki: BROŃ BIAŁA: Broń białą stanowi replika potocznie zwana "Otuliną". Aby "otulina" została dopuszczona do gry musi być bezpieczna (sprawdzenie oraz uderzenie właściciela przy akredytacji w razie wątpliwości). Musi pasować do realiów świata. Otulinami nie można zadawać pchnięć tylko cięcia. Otulinami nie można rzucać. Trafienie to cios otuliną w tors, plecy, ramiona lub uda. Łuki oraz kusze nie są dopuszczone do gry. Nie dopuszczalne są tarcze. Walka na broń białą (wyzwanie 1:1) odbywa się w postaci pojedynku podzielonego na trzy
  5. BLACKOUT 2.1 W imieniu "GS-3 Międzyrzecz", pragnę zaprosić na drugą (troszkę opóźnioną) edycję LARPowo-airsoftowej rozgrywki "BLACKOUT". Gra ma charakter "delikatnej postapo" – rzecz dzieje się za kilka lat, nie było żadnej zagłady spowodowanej wojną nuklearną czy zarazą. Poniżej tło wprowadzające do poprzedniej odsłony: Dla osób chcących poznać szczegóły przesyłam link do archiwum WMASG: http://forum.wmasg.p...__hl__ blackout Blackout zebrał bardzo dobre opinie wśród uczestników, więc postanowiliśmy po dwóch latach kontynuawać wątek, który zakończył pierwszą
  6. Zawody Strzeleckie „Bezśnieżna Zima - X” KOMUNIKAT KLASYFIKACYJNY Organizator: Sekcja Strzelectwa Sportowego LOK Międzyrzecz Skwierzyna – 01 marzec 2014r. OBSADA SĘDZIOWSKA Kierownik zawodów: Andrzej Chyliński Sędzia główny zawodów: Bogdan Walczak - s. kl. III Komisja klasyfikacyjna: Leszek Niedzielin Obsługa informatyczna: Katarzyna Chylińska W ramach zawodów rozegrano konkurencje: 1) Karabin centralnego zapłonu - odległość 50m, 5 strzałów ocenianych, dozwolone przyrządy celownicze mechaniczne, postawa leżąca z podpórką, czas nieograniczony. Cel – tarcza pierścieniowa TS – 4
  7. https://www.facebook.../Gs3Miedzyrzecz na naszej stronie pojawiają się kolejne zdjęcia
  8. Po stronie separatystów ma tylko nie występować strój w kamuflażu. Resztę pozostawiam inwencji twórczej. Do zobaczenia jutro i apeluję o zachowanie wymaganego wyposażenia i zapoznanie się z zasadami medyków! Proszę żeby nie było na odprawie "nieuświadomionych", bo wszystko od A do Z jest opisane w temacie.
  9. Przyjmujemy symboliczne kilka metrów przeciągnięcia rannego za osłonę / do pomieszczenia itp., w celu bezpiecznego opatrzenia. Nie wchodzi w grę przeniesienie rannego do respa- bez względu na odległość od niego...
  10. Każde trafienie to trafienie raniące. Co do petard, to kieruję do regulaminu i przypominam o limitach.
  11. Opatrunki posiadają tylko i wyłącznie medycy i nie podbieramy ich medykom :-) Opatrunki będą odpowiednio oznaczone i tylko takie biorą udział w rozgrywce. Osoby biorące udział po stronie SRN mogą mieć hełmy, lecz dobrze by było żeby nie były w żadnym kamuflażu (w przypadku starszych wzorów hełmów- bez pokrowców)
  12. ZAPOZNANIE SIĘ Z PONIŻSZYM JEST WARUNKIEM UCZESTNICTWA! Uczestnicy: I. NATO Re-establishment Forces (NRF): 1. Reid 2. Shadow77 3. Wojtass 4. Zbychu 5. Szampi 6. Bajer17 7. Ronin 8. Andree667 9. Dawidson 10. Arek 11. Przemo 12. Ticzer 13. Kiras 14. Ernesto 15. Ciennki 16. Chudy 17. Michał J. 18. Marcin J.
  13. SCENARIUSZ ROZGRYWKI: Separatystyczna Republika Nadwarcia (Priwartia, oficjalnie Republika Nadwarcia), to region autonomiczny w zachodniej Polsce. Położony około 20 km. od Międzyrzecza w województwie Lubuskim. Istniał jako niepodległe państwo od 27 lutego do 2 marca 2014 roku, kiedy to w wyniku działań zbrojnych przestał istnieć. SRN nie został uznany przez żadne państwo na świecie. Był to obszar o powierzchni około 30 kilometrów kwadratowych. Największe osady ludzkie to Skwierzyna ( stolica ), Chełmsko, Stary Dworek i Skwierzynka. Historia Region ten był zamieszkiwany przez lud
×
×
  • Create New...