Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

matich

Użytkownik
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

  1. Witam wszystkich, Mam następujący problem z moim mancraftem. Kiedyś udało mi się zakupić używaną konwersję SDiK w standardzie aresa. Po pewnym czasie jednak dorwałem vsr w dobrej cenie więc postanowiłem zamontować konwersję do tejże repliki. Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że wszystko działa. Problem był tylko z dyszą, której to gwint musiałem owinąć taśmą aby nie odkręcała się od cylindra. W późniejszym czasie zakupiłem jednak dyszę do VSRki. Po docelowym złożeniu repliki, siedziały w niej następujące części: komora AA, lufa PDI oraz gumka maple diamond, którą przyciąłem w taki sposób
  2. Witam, Niestety nie znalazłem nigdzie konkretnej odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie dlatego spróbuję zadać je na forum. Mianowicie czy jest możliwość zastosowania magazynka na kapsuły Co2 w replice zasilanej green gasem? Wyczytałem, że kwestię zbijaka można rozwiązać dając po prostu mocniejszą sprężynę przez którą zbijak zdoła wcisnąć zawór w magazynku. Nie wiem tylko czy replika wytrzyma taką zmianę. Jednakże coś podpowiada mi, że repliki na gg oraz te na Co2 posiadają tłoki gazowe o takiej samej konstrukcji (w standardzie TM) a to chyba jedyny element który może ulec uszkodzeniu przez
  3. A różnica w wadze była zauważalna? Jest jeszcze sprawa prowadnicy prowadnicy kolby (dokładnie nie wiem jak się to nazywa). W aktualnym body mam krótką i nie wiem czy dając korpus z długą, będę musiał coś przerabiać?
  4. Akurat tak się składa, że mogę kupić taki używany korpus. Patrząc po sklepach na wagę tego body to wynosi ona tylko 400g... Porównując z body G&P które waży ok 800g to trochę mało... Czym może byc spowaodwana taka różnica?
  5. Witam, Mam pytanie odnośnie body Guardera. Jak jest ono wykonane i jak wypada w porównaniu do G&P i KA?
  6. Acha, nie jest źle :icon_biggrin:, źle zrozumiałem...
  7. No to będę musiał założyć starą uszczelkę...
  8. Ajajajaj ale ze mnie głupek... :blush: już wszystko gra... Tylko czy nie jest źle gdy wszystko uszczelnia się od samego początku?
  9. Więc tak... Kupiłem wyżej wymieniony tłoczek oraz łożyskowaną głowicę tłoka... i mam problem ponieważ po założeniu głowicy tłoka wraz z łożyskiem, raz że nie pasują do tego tłoka, dwa jest zbyt grube aby wejść w całości do cylindra i wtedy zębatka tłokowa bierze nie pierwszy lecz drugi ząb... Ominąłem owe problemy, wywalając łożysko... I inie wiem czy jest dobrze, że wszystko uszczelnia się już od samego początku ?
  10. Ja mam pytanie czy te buciki HAIX BW 2005 nie są aby podróbką? HAIX W niektórych sklepach kosztują one troszkę więcej... Np tutaj.
  11. Znalazłem, że cylinder typ 0 pasuje do luf powyżej 450mm. Ja mam lufę ok 400mm bo wymieniałem na systemę, ale replikę kupiłem używaną już z tym cylindrem w środku, a w stocku lufa ma długość ok. 270mm... Co robić? Wymieniać cylinder? Szczerze to nie chcę wydawać na niego pieniędzy...
  12. A czy ta aluminiowa głowica nie będzie głośniej chodzić niż ta druga? I wytłumacz mi o co chodzi z tym typem cylindra zależnym od długości lufy?
  13. A właśnie... Mam cylinder bez dziurki... Nie wiem jak dokładnie się to nazywa... czy ma to jakieś znaczenie przy wyborze głowicy?
  14. Chyba żeczywiście na razie zostanę przy stockowej głowicy. Ale czy będzie pasować do tego tłoka SHS'a?
×
×
  • Create New...