matich
Użytkownik-
Content Count
30 -
Joined
-
Last visited
-
Witam wszystkich, Mam następujący problem z moim mancraftem. Kiedyś udało mi się zakupić używaną konwersję SDiK w standardzie aresa. Po pewnym czasie jednak dorwałem vsr w dobrej cenie więc postanowiłem zamontować konwersję do tejże repliki. Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że wszystko działa. Problem był tylko z dyszą, której to gwint musiałem owinąć taśmą aby nie odkręcała się od cylindra. W późniejszym czasie zakupiłem jednak dyszę do VSRki. Po docelowym złożeniu repliki, siedziały w niej następujące części: komora AA, lufa PDI oraz gumka maple diamond, którą przyciąłem w taki sposób
-
Witam, Niestety nie znalazłem nigdzie konkretnej odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie dlatego spróbuję zadać je na forum. Mianowicie czy jest możliwość zastosowania magazynka na kapsuły Co2 w replice zasilanej green gasem? Wyczytałem, że kwestię zbijaka można rozwiązać dając po prostu mocniejszą sprężynę przez którą zbijak zdoła wcisnąć zawór w magazynku. Nie wiem tylko czy replika wytrzyma taką zmianę. Jednakże coś podpowiada mi, że repliki na gg oraz te na Co2 posiadają tłoki gazowe o takiej samej konstrukcji (w standardzie TM) a to chyba jedyny element który może ulec uszkodzeniu przez
-
A body Hurricane? Jest warte uwagi?
-
A różnica w wadze była zauważalna? Jest jeszcze sprawa prowadnicy prowadnicy kolby (dokładnie nie wiem jak się to nazywa). W aktualnym body mam krótką i nie wiem czy dając korpus z długą, będę musiał coś przerabiać?
-
Akurat tak się składa, że mogę kupić taki używany korpus. Patrząc po sklepach na wagę tego body to wynosi ona tylko 400g... Porównując z body G&P które waży ok 800g to trochę mało... Czym może byc spowaodwana taka różnica?
-
Witam, Mam pytanie odnośnie body Guardera. Jak jest ono wykonane i jak wypada w porównaniu do G&P i KA?
-
Acha, nie jest źle :icon_biggrin:, źle zrozumiałem...
-
No to będę musiał założyć starą uszczelkę...
-
Ajajajaj ale ze mnie głupek... :blush: już wszystko gra... Tylko czy nie jest źle gdy wszystko uszczelnia się od samego początku?
-
Więc tak... Kupiłem wyżej wymieniony tłoczek oraz łożyskowaną głowicę tłoka... i mam problem ponieważ po założeniu głowicy tłoka wraz z łożyskiem, raz że nie pasują do tego tłoka, dwa jest zbyt grube aby wejść w całości do cylindra i wtedy zębatka tłokowa bierze nie pierwszy lecz drugi ząb... Ominąłem owe problemy, wywalając łożysko... I inie wiem czy jest dobrze, że wszystko uszczelnia się już od samego początku ?
-
Ja mam pytanie czy te buciki HAIX BW 2005 nie są aby podróbką? HAIX W niektórych sklepach kosztują one troszkę więcej... Np tutaj.
-
Znalazłem, że cylinder typ 0 pasuje do luf powyżej 450mm. Ja mam lufę ok 400mm bo wymieniałem na systemę, ale replikę kupiłem używaną już z tym cylindrem w środku, a w stocku lufa ma długość ok. 270mm... Co robić? Wymieniać cylinder? Szczerze to nie chcę wydawać na niego pieniędzy...
-
A czy ta aluminiowa głowica nie będzie głośniej chodzić niż ta druga? I wytłumacz mi o co chodzi z tym typem cylindra zależnym od długości lufy?
-
A właśnie... Mam cylinder bez dziurki... Nie wiem jak dokładnie się to nazywa... czy ma to jakieś znaczenie przy wyborze głowicy?
-
Chyba żeczywiście na razie zostanę przy stockowej głowicy. Ale czy będzie pasować do tego tłoka SHS'a?