Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

kapi2341

Użytkownik
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

  1. problem rozwiązany, była nim zła zębatka na silniku, wymieniłem na taką z silnika boyi i wszystko śmiga
  2. dzięki naprowadziłeś mnie na dobry trop bo sobie przypomniałem że ten mój kolega od mówił że on 2 gb dostał i nie wiem czy mu się przypadkiem szkielety nie pomyliły. a silnik próbowałem regulować pisałem już zresztą boże czytajcie wszystko.
  3. tak zębatka nówka sztuka, mówie że sprawdzałem na dwóch silnikach, jeden z cymy 0.28 kolegi u niego wszystko ładnie śmiga.
  4. wątpie bo na tym filmiku jest sama silnikowa zresztą wszystkie trzy zębatki na których próbowałem miały by być tak starte że tak pierdzi, próbowałem na dwóch silnikach, i jeszcze jakieś łożyska plastiki znalazłem to też zobaczyłem i nadal to samo
  5. mam problem teraz tak mniej więcej jak kolega w tym temacie http://forum.wmasg.pl/topic/119421-podkladkowanie-zebatek-chrobotanie/ ,próbowałem na trzech zębatkach silnikowych silnik reguluje narazie tylko przesuwając ręką w koszyku, jak bym nie przesunął ciągle coś chorbocze, próbowałem miliard konfoguracji podkładek i to samo. Czy to może być przyczyną takiego strzelania ? Łożyska ślizgi a i sprawdzałem sama zębatka tłokowa i środkowa chodzą cichutko bez żadnych oporów
  6. zębatki sprawdzałem z podkładkami wszystko ok. batka też jest raczej dobra, w mojej emce wszystko chodzi bez problemu. Spring teraz siiedzi guarder 110. a silnik jakiś stary cymowski próbowałem na silniku od cymki kolegi ale w między czasię kabel się urwał -.- gadałem jeszcze z innym kolegą mówi że to może być wina tłoka ponieważ nie ma spiłowanego przed ostatniego zęba dobra to raczej nie silnik ani nie batka, ogarnę jeszcze raz te podkładki i ten tłok jak bd coś wiedział to dam znać
  7. fakt to raczej nie to bo nadal nic, z tym że teraz strzeli pare razy i łapie zacinke i tylko cykanie zębatek jakby chciały a nie mogły.
  8. dobra już chyba ogarnąłem, sprężynka od antireversala się wyrobiła silnik miał pod górkę, bo ciągnął tyle prądu że muszę znowu ładować batkę
  9. Witam, dostałem od kolegi ostatnio v.3 z kałacha do ogarnięcia, bo kupił i sobie dla zabawy gb rozebrał -.- . Właściwie tylko były kable do przylutowania i gb do złożenia nic więcej. To tak kable zlutowane, gb wypodkładkowany poprawnie, silnik dokręcony a mimo tego na pełnej baterii 9,6 strzeli pare razy i się podda. Ma ktoś jakiś pomysł ? Bo na moje to jest coś z silnikiem bo tak jakby po prostu nie miał w sobie siły żeby to naciągnąć, a sprężyna nie jest jakaś mocna bo wsadziłem jakiegoś pierwszego lepszego chinola ze starej mp5 żeby tylko sprawdzić czy działa, a mimo tego nic.
  10. Jakieś oznaczenia na korpusie czy coś ? Bo nie widzę na fotach
  11. Nie wiem chyba mam za mało siły albo to jakaś czarna magia jest, dałem koledze odkręcił w nie całe 3 minuty żabą Temat do zamknięcia
  12. I WD40 i coli próbowałem nic, ale problem już rozwiązałem, delta ring co prawda nadal nie chce zejść ale ta lufa to nie wiem z czego jest zrobiona ale walnąłem pare razy w kawałek cegły i się jakoś wyprostowała xD
  13. Lufa to może się połamać stopić i spalić w drobny pył, właśnie chodzi o to że lufe chce wymienić ponieważ jest krzywa na odcinku od muszki aż do tłumika płomienia.
×
×
  • Create New...