bijacz
Użytkownik-
Content Count
133 -
Joined
-
Last visited
-
Pełny metalowy ząb - rozumie się samo przez siebie. Ale nie to jest tematem dyskusji : ).
-
No więc właśnie. Dlatego zdziwiła mnie fraza 'Do longa nie będzie pasować'. : ). Ale nie to jest pytaniem. Pytanie czy lepsze łożyskowane, czy zwykłe.
-
W ogóle nie będzie pasować, czy nie będzie pracować w 'pełnym' zakresie?
-
Cześć, mam pytanie odnośnie helikalnych kółek zębatych SHS 100:300, zauważyłem że są 2 wersje: łożyskowana: http://gunfire.pl/pr...00-300-SHS.html oraz zwykła: http://www.airsoftat...131-p/32510.htm I teraz pytanie. Gunfire pisze że łożyskowane wytrzymają do M170 włącznie, a o zwykłych znalazłem wiele sprzecznych informacji, jedni piszą że do M160, inni M150-M180... Z czego widze zębatka tłokowa nie ma zwężanego zęba. Poradzi toto sobie w GB V2 Long z M170 Guardera? Które lepiej? Miał ktoś jakieś doświadczenia z tym? Dzięki za odpowiedzi! Istnieje już oficjalny wąte
-
Propsy dla "zaprzyjaznionego fotografa" - genialne zdjęcia. Będzie z niego fotograf wojenny : D.
-
Co do problemow z magami, niestety nie jest to wina gumki a komory. Zbyt duzą ilość kulek w midcapie podnosi i cofa komorę, przez co rozszczelnia układ. Zalecane jest albo ladowanie mniejszej ilości kulek, albo używanie lowcapów.
-
A ja ze swoim SCARem-H nie mam najmniejszych problemów, niestety ze stocka zostalo mi tylko body, prowadnica springa i kola zebate : ). Wczesniej okolo roku hulałem na stockowym szkielecie z wymienionym springiem - nie bylo zadnych problemow. Teraz, z wlasnego kaprysu wsadzilem troche fajnych bebechów. Nie zamienilbym SCARa-H od VFC na nic innego ;].
-
Okulary ochronne i kwestie bezpieczeństwa
bijacz replied to brzozer's topic in Ochrona oczu i twarzy
Wybacz, ale musze: DUUUUUAAJ KAMIENJA! -
VFC podesłało mi tuta jak to zrobić, kto zainteresowany, pisac.
-
Czy ktoś demontował kolbę SCARa od VFC? Chce wymienić okablowanie, aczkolwiek nie za bardzo moge rozmontować zawias w którym są styki. Jak wyjąć ten 3 częsciowy bolec? Wiem że wypowiedź moja jest dość enigmatyczna, dlatego wysyłam zdjęcia schematu ; ). http://bijacz.org/things/asg/vfc_scar/vfc_scar_stock_explode.png Jeżeli ktoś sobie już z tym poradził, pilnie proszę o pomoc. Pozdrawiam, Tomek
-
Z czego mi wiadomo, GB od VFC różni się niestandardową dyszą, którą można zamienić na dysze od GR25 G&G, a reszta jest standardowym V2 (chyba ze sie myle, bo rzec mozna iz to dla mnie dosc swiezy temat). Widzialem pare przeróbek gdzie ludzie pakuja lekko modyfikowany mechbox od systemy do scara VFC.
-
A co jest nie tak z tym mechboxem systemy? Nie wart swej ceny? Jest o tyle dla mnie istotne, że będę go musiał troche przerobić przed wsadzeniem do SCARa, wiec wolal bym uniknac wywalania kasy w bloto. Jaka różnica między Elementem Ultra Torque a Max Speed?
-
@Tuksiak Pytasz ogólnie o replike czy o modyfikacje gearboxa? VFC SCAR-H. Co do gearboxa, sadze sie na mechbox systemy, 'ten wzmacniany', ogolnie pod M130. Znam już odpowiednika Magnuma, a czy ktos może mi wskazac roznice miedzy Magnumem a AtoZ ?
-
Jaka jest różnica w silnikach 'Magnum' oraz 'A to Z' od systemy (oprócz ceny oczywiscie)? Sklepy skąpią w informacje, głównie propaganda a i sama systema nie podaje wiele. Który z nich mocniejszy, jakie maja wady/zalety? Znajde coś podobnej mocy innych firm w wersjach long? Jeżeli taki temat był, przepraszam, ale się nie dokopałem.