Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

leon28

Użytkownik
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

  1. dlatego przestaje na nich ujadac i zaczynam sie delektowac ich wyrobami.
  2. pewnie masz racje, jest jednak jedno ale, o kłopotach w kontakcie powinni uczciwie powiadamiac, informować, ze moze byc opoznienie itd. odbierac telefony!!! albo przynajmniej pozniej na nie w jakis sposob odpowiadac i jesli sa jakies poslizgi to sami powinni o tym mowic, a nie po 100 telefonach lub mailach od klienta. nie kazdy ma obowiazek znac ich i ich historie, ze robia fajny szpej, ale kontakt i terminy sa ciut inne. gdyby sprawa byla postawiona uczciwie na samym poczatku, pewnie nie byloby tych wszystkich kwasow. czasy sa niestety takie jakie sa i oszustwa w sieci sa rzeczami dosc na
  3. czekanie na zamówienie to trochę ruletka. mozesz o tym przeczytac m.in. w tym watki. Jeśli chodzi o pokrowiec na bukłak to wg wczorajszych informacji mtgear maja juz wiecej czasu i moga go wykonac w ok. tydzien czasu. chce tez cos takiego domowic i o cos takiego wczoraj sie dowiadywalem, wiec informacja z pierwszej ręki.
  4. wczoraj sprzet do mnie dotarl. po tych wszystkich perypetiach z kontaktem, zamowieniem i realizacja zamowienia sprawa dobiega do, mam nadzieje, szczesliwego konca. wyroby wydaja sie byc dobrej jakosci, nie zauwazylem na razie jakis niedorobek, wszystko dobrze spasowane i przeszyte. za niedlugo dopisze ciag dalszy, jak sprzet sprawuje sie w boju.
  5. niestety tak teraz widze, ze mozna bylo wplacic np. 10% kwoty zamowienia, jako zabezpieczenie odbioru sprzetu. niestety calosc zamowienia tania juz nie jest. mniejsze kwoty odzyskiwalem, ale cisnienie i tak sie podnosi. generalnie ja tez nikomu tego sklepu nie polece.
  6. jak widze, przechodzę taką samą drogę przez mękę. do mnie rowniez po wielu ponagleniach wysłali numer przesyłki. Dopiero po dodatkowym zapytaniu potwierdzili, ze chodzi o UPS. Ale po telefonie do UPS okazuje się, że to tylko wygenerowany numer przesyłki, a o żadnej przesyłce na razie w UPS nie wiedzą. Jak mtgear raczy wysłać zamówione u nich sprzęty do dopiero będzie można mówić o wysyłce. zabawa w kotka i myszkę, pisali w zeszłym tygodniu, że wszystko mają, czekają tylko na camelbacka, jak odpisałem (bo dodzwonic się nie mogę juz od ponad miesiąca tj. od momentu wpłaty pieniędzy), żeby wysłal
  7. wiadomo, że prawdziwych .... poznaje się nie po tym jak zaczynają, ale jak kończą. Mam nadzieję, że sprawa zakończy się pozytywnie, ale niesmak niestety i tak pozostanie.
  8. poprawić??? kontakt totalnie do wymiany!!!! telefonu komórkowego nie odbierają, nie oddzwaniają, na pocztę głosową nie reagują, na maile odpisują, o ile odpiszą, z co najmniej tygodniowym opóźnieniem. czekam na realizację, niby standardowego zamówienia, i doczekać się nie mogę. ustalane terminy wysyłki sprzętu można potraktować jako smutny żart. Wg mnie to wygląda na razie na próbę wyłudzenia kasy. Już kiedyś miałem do czynienia z takimi, więc i teraz poradzę sobie z ewentualnym odzyskiem kasy, ale nikomu nie polecam tak nieprofesjonalnej firmy. Żenada! ps. wiem, że to mój pierwszy post tutaj
×
×
  • Create New...