Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Fruitastic

Użytkownik
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam zgromadzonych. Mam problem z koszykiem silnika - pękł. W związku z brakiem odpowiedniego mam pytanie - czy koszyk silnika dedykowany do zwykłej m14 G&G będzie pasował do ebr? Wygląda identycznie ale nie wiem jak z wymiarami itp? Dzieki za pomoc!
  2. Witam wszystkich. Mam następujący problem z et: baterie rozładowują się w błyskawicznym tempie... wystarczy jedna strzelanka i są do wymiany. Co może to powodować? Dzięki za jakiekolwiek wskazówki. Jest to chińska kopia
  3. właśnie wymieniłem gumke na zieloną g&g, fajnie, że będzie miała pod 420 :)
  4. Mi na stock sprężynie chrono pokazał 390fps także dobra szczelność robi wiele :)
  5. Silnik był raczej ok bo kiedy poszła zębatka silnikowa gieta nie była ani razu otwierana ani rozbierana od nowości (2-3 miechy).Ja mam stock prowadnice i narazie wszystko ok
  6. Zębatka silnikowa poszła mi po około 4k kulek a tłokowa po kolejnych 500. Auto używałem nie dłużej niz 3-4 sek. serie. Teraz mam zębaty JG i dobrze chodzą. Tłok cały. Ogólnie zasięg repliki w stocku to rewelacja, może ja miałem pecha z zębatami
  7. Sprężynę da się wyjąc bez otwierania gb ale o zwalnianiu nic nie wiem...chyba, że po prostu nie wiem o co ci chodzi :) zębaty mogą pójść... mi poszły na stocku przy lipo 11,1 ale szkielet gb wytrzyma, jest solidny. Właśnie oddałem giete do serwisanta na wymiane gumki i przegląd - po okołu 12k przemielonych. Zobacze czy coś się zmieni i napisze. Lipo 11,1 1000maH mi się zmieściło ale takie malutkie i to ledwo ledwo. Jeśli chcesz dać m130 i lipo 11,1 to odrazu kup sobie zestaw zębatek na zmianę :)
  8. Dziś zauważyłem, że blow back sam mi się wyłączył :) odłamał się wystający kawałek metalu, który zaczepiał o zamek (powodował jego ruch)
  9. sugerując się moim egzemplarzem to zębatki - wszystkie. Pierw zjadło mi silnikową, potem reszta. Wsadziłem zębaty z JG, wyglądają na solidniejsze i są grubsze (poza tym sprawdzone). Poza zębatkami to nie wiem z jakiego powodu miałem krzywą głowicę cylindra - ten wystający metalowy "dzyndzel" z cylndra. Nie robiło to jakiejś wielkiej różnicy ale sam fakt...
  10. nie zgodzę się - tłok ma połowę zębów stalowych i nie ma żadnych śladów używania na nim.zębaty szły jak masło na gorącej patelni
  11. Używam giety typu c na lipo 11.1 i po 2 miesiącach od kupienia(a mam ją od nowości) poszła zębatka na silniku. Wymieniłem ale po następnej strzelance poszła tłokowa.Ogólnie wykonanie na + ale byłem bardzo zaskoczony, że tak strasznie się to sypie. Dla osób, które zaczną mówić "a bo lipo 11..." dodam, że moja dziewczyna ma w mp5 z jg (za 150zł kupiona używka) też ma lipo 11 i od roku nic nie poszło.Wydaję mi się, że w replice za 800zł nie powinno coś takiego się dziać :< w karcie gwarancyjnej jest napisane tak : "gwarancja nie obejmuje zębatek,tłoka,gumki hu.." i szeregu innych części.
  12. Hah, pojawił się nowy problem.. replika sama strzela :) po naciągnięciu sprężyny cylinder wraca migiem na miejsce(zdecydowanie za szybko :P) i L'ka natychmiast bez naciskania spustu strzela... Rozłożyłem ją i po złożeniu problem się rozwiązał...na 20 strzałów, po których znowu było to samo..
  13. dokręcałem i nic nie dało :/ tylko ciężej się naciąga.
  14. i sorki za jakość zdjęć itp..poza tym nie znam się za bardzo na nazwach technicznych.. :(
×
×
  • Create New...