Sihan
Użytkownik-
Content Count
25 -
Joined
-
Last visited
-
Konwersja HPA do AEG - Prolog.
Sihan replied to Kuba_T1000's topic in Modyfikacje HPA (High Pressure Air)
Dlaczego problem z dyszą ? w GB M249 siedzą te same części do w M4 . Hmm a mam pytanie , przód GB z miejscem na cylinder musi zostać , ale czy nie można wywalić całego tyłu z koszykiem silnika i miejscem na prowadnicę sprężyny ? Dało by to dużo miejsca . I drugie pytanie , bo ja jestem totalnym laikiem , jest szansa żeby upchnąć butlę w dużym boxie ? gdyby popracować i nad nim i trochę zmniejszyć pojemnik z BB to wyjdzie trochę przestrzeni . -
Myślałem nad tymi 13:1 ( mam ich już 2 zestawy :) ) ale chodzi mi po głowie pytanie przy jakiej sprężynie to przełożenie będzie tak dawało w kość i obciążało silnik że ROF będzie mniejszy niż na zestawach 16:1 i 18:1 . Co sądzicie czy się nie bawić i dawać 13:1 i M150 ? Części lecą do SAWa tak apropo . PS.Silnik systema magnum więc mocy ma .
-
mam pytanko , na jakich najmocniejszych sprężynach używaliście zębów 16:1 ? Myślę o M140 , wiem że to przełożenie da w kość silnikowi ale mam systeme magnum więc o to jestem spokojny , tylko czy ROF będzie większy niż powinien być na tym silniku i 18:1 ?
-
Witam mam problem z bowmanem . Upadając wyrwałem wtyczkę bowmana z PTT : Niestety nie mam już tej części wtyczki która powinna być przylutowana do headsetu :/ , orientuje się ktoś jak to powinny iść kabelki ? Albo choć może poratować zdjęciem swojego zestawu ?
-
Tylko łożyska i zębatki proponuję :) , ja właśnie tak zrobiłem .Wogóle to te części teraz jadą na M150 SHS i jak na razie nie ma problemu .
-
[Oficjalny] SW-02 (M82A1) [Snow Wolf]
Sihan replied to mafo's topic in Karabiny wyborowe - opisy i tuning
Proszę o dokładne parametry repliki , cylinder , głowice , dysza komora . Mnie na long GB nie udało się uniknąć spadków , dokładnie koło 30-40 FPS przy lufie 705 mm -
Replika jest dobrze złożona , wyjąłem JG 2 gen , włożyłem SHSa ( tak , wyregulowałem jego położenie , tak kable nie ustawiają go źle ) spradzałem na wszystkich moich AEGach gdzie mam długie silniki i lipa :/
-
Kurde chyba pechowo trafiłem , mam silnik hi torqe długi , zębatki XYT , sprężyna M100 G&G batka 9.6 V . stary silnik JG 2 gen ładnie ciągnie , SHS nie daj rady zrobić 1 cyklu :/ Wcześniej do innej repliki już ładowałem krótkiego hi torqe i śmigał aż miło . Miał ktoś już taki problem ?
-
No i zielony to faktycznie JBU z drugiego linka , pozostaje kwestia czarnego . Dodam nie szukajcie w nowościach , z tego co słyszałem trafił do repliki w 2005 roku . Na zdjęciach widać jak by miał listwę zdejmowaną , a to tylko lekko starły się zęby .
-
Ciemny nie tylko szczękę ale i cały jest metalowy , zęby nie da się zdjąć jak w tym pierwszym . A wracając do pierwszego JBU nie jest Alu cały ? Ten ma korpus z tworzywa .
-
Witam , mam pewien problem . Posiadam 2 tłoki wyjęte z używanych replik i za każdym razem poprzedni właściciel nie był w stanie określić co tam siedzi dokładnie . Zęby , cylindry itd zidentyfikowałem , zostały mi 2 tłoki , może ktoś się z was orientuje jakiej są firmy i ile mogą wytrzymać ? Z tego co wiem zielony tłok wyjęty z Mki gdzie miał być lvl 1 ASG shop Ten ciemny , wiem tylko że chodził M140 i 12V RC dość długo .
-
Witam , napiszę tutaj ponieważ poszukuję części do M24 mianowicie ma ktoś na sprzedaż stokowy cylinder ewentualnie 300% oraz komorę hp ? I pytanko od razu jaką sprężynę wytrzyma stokowy cylinder , posiadam barretta m99 w który jest oparty właśnie na M24 a w moim egzemplarzu odpadała tylna ściana wraz z rączką , poprzedni właściciel wymienił tam sprężynę dającą 560 FPS , jak stok nie wytrzyma to doradźcie co tak :) .
-
Polecam ząbki 13:1 , wytrzymały rozpadnięcie się łożyska , nie ma śladów zużycia :)
-
Świetna replika , miałem takie dwie , możesz śmiało brać . Weź od razu gumkę sylikonową guardera to Ci założą w sklepie za free .
-
Mnie padło coś w replice , tłok i zęby SHSa , 32 BB/s . Zaraz otwieram SIGa to zdam relację .