Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

MikeOl

Użytkownik
  • Content Count

    252
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na pewno trzeba zajrzeć do środka, może po prostu coś nie śmiga w tym przełączniku mechanicznym selektora który znajduje się na zamku. Zdemontuj zamek i przestaw bezpiecznik i zamontuj zamek na na nowo może to pomoże a jak nie to gwarancja... Ja mam pytanie natury technicznej: Czy w tych gearboxach cm127 itp typu "S" są łożyska kulkowe 6mm standardowych rozmiarów jak do AEG czy są one jakieś inne(średnica wew otworu, grubość)? Pytam bo przymierzam się do zakupy AEP od cymy z dopiskiem "S" i jest całkowity brak jakichkolwiek info nt; rozmiarów części wew
  2. Jaki mosfet byś polecał, Perun do v3 ? myślałem o tym ale tak czy inaczej ten spust ze znalu i tak jest do wymiany..
  3. Witam Spust w tej replice wykonany jest ze ZnAl więc to tylko kwestia czasu jak element współpracujący z cięgnem się ułamie lub puści w innym miejscu... Z tego co czytałem kilka osób poradziło sobie z tym tematem robiąc własny spust; można prosić o knowhow jak i z czego zrobić nowy spust, zdjęcia ? Moje pomysł to; -aluminiowy v2 SHS https://gunfire.com/pl/products/jezyk-spustowy-typu-b-do-replik-typu-m4-m16-czarny-1152208472.html -wybić stalową ośkę i przełożyć tą z repliki, a w górnej części zrobić otwór i wstawić śrubę która będzie współpracować z cięgnem. - s
  4. MikeOl

    UAR firmy APS

    Witam Interesuje się zakupem tej repki, przeczytałem już wszystko chyba na jej temat i widziałem kilka filmów na ytube; dochodzę do wniosku że są dwa wypusty replik: Pierwszy miał kable na przód, lufę wew 385mm, bebechy takie sobie ale lożyska 8mm i problem z dociskiem dystansera, z zewnątrz miał wycięte 4 otwory wentylacyjne na froncie pod górnym risem. Drugi wypust ma juz kable na tył aby bateria umiejscowiona była w kolbie i poprawione lepsze elementy gb (choć niektóre sklepy podają łożyska 7mm) i komory hop up, także lufę wew ma dłuższą bo 407mm(ale nadal stalowa), a z zewn
  5. Temat ogarnięty, należało praktycznie zmienić wszystko czyli: uciąć 2zwoje ze sprężyny zaworu górnego magazynka (on jest rozbieralny - zegarmistrz mi udowodnił;)), uciąć 6-8 zwojów ze sprężyny popychającej prowadnicę kulek, wyszlifować wnętrze magazynka w miejscu w którym komora hop up styka się z magiem w czasie strzału - tu jest najwięcej roboty na początku wiertarka z wiertłem 7mm a potem to już rzeźba w gó..ie za pomocą jakiegoś małego frezu/wiertełka :/ Ta ostatnia operacja jest bardzo delikatna bo należy zostawić ok 1,8-2mm grubości ścianki wylotu maga tak aby po wsadzeniu kulki i p
  6. Witam Od jakiegoś czasu używam Mk2 jako leśnego boczniaka i postanowiłem zakupić dodatkowy mag, z braku laku kupiłem od wersji wiatrówkowej (jakiś czas nie był dostępny 6mm na gunfire) i teraz mam lipę bo mag ma spiłowaną górną krawędź miejsca wylotu kulki (najwyższa krawędź magazynka) i w trakcie ściągnięcia języka spustowego następuje "suchy strzał" tzn. nie zostaje wypuszczony z maga gaz na kulkę (mag 4,5mm łatwo rozwiercić na 6mm, trudniej wygładzić kanalik ;) ).. działający mag 6mm https://gunfire.pl/product-pol-1152205315-Magazynek-CO2-17-kulek-do-repliki-GC-0203-Ruger-MK2.html
  7. Zmieniłem płytkę selektora na fioletowa z gunfire ale jest jakaś węższa i mozna ja wyciągać bez podginania i beż demontażu blokady spustu %/ Stwierdziłem ze skoro wyrzuciłem tylko na nią 15zl to zrobie eksperyment; rozklepalem jajko selektora o 2mm w górę i rozszlifowalem 2mm plytke selektora w stronę dyszy tam gdzie jajko sie porusza. Dalej bez efektu auto, po prostu zaczynam myslec ze dostalem jakies wadliwie nawiercone body? %/ Juz mi sie odechcialo grzebać 3dni non stop rozkrecalem i skrecalem i nic. Jedynymi rozwiazaniami są albo jakaś niestandardowa plytka selektora z mniejszym oknie
  8. Temat z auto na samym gb załatwiony - po ręcznym przesunięciu płytki selektora w tył jest auto. Po wsadzeniu gb do body, wsadzeniu pina i tylnej śruby, skręceniu rączki z silnikiem i podpięciu batki BRAK auto.. Body jest nowe A&K i już wszystkie nadlewki wewnątrz wyszlifowałem, do tego mam wrażenie że selektor nie przesuwa listwy maksymalnie w tył - brakuje jakiegoś 1-1,5mm żeby listwa podniosła i zablokowała ząbek przerywacza w górze. Jakieś pomysły?
  9. Ten stary przerywacz mial tego zęba ze 2x wiekszego niz ma ten z tego co pamiętam, na ytube jest kilka filmow jak zrobic semi ale nie ma nic o spasowaniu zeba przerywacza z zebem kostki stykowej.. Ogolnie tragedii nie ma bo w cqb rzadko urzywam auto (no praktycznie wcale) ale sam fakt że nie działa juz mnie męczy w aucie tez zaczynam grzebac jak tylko cos mi piszczes zaczyna ;P Łożyska wsadziłem kulkowe 7mm shs a podkladki jakies noname.. Zebatki to fullstock - w koncu to 360fps cqb wiec bez spiny. Bardzo poprawila mi sie kultura pracy na tych lozyskach. Ogolnie zastanawiam sie jeszcze jak
  10. Czy ktoś z Was próbował modyfikować stockowa komorę hopup w cm702 tak aby smigala na lufie i gumce z aeg i z jakim skutkiem?? Mam dylemat jako że komora asp nie jest na razie do zdobycia w Polsce pomyślałem, że spróbuje coś z nudów podłubać -jedynym sensownym rozwiazaniem jest nawiercenie nowego otworu (3-3,5mm) pod dystanser (przesuwając lufe z gumką aeg glebiej w komorę trzeba przesunac dystanser) nie wiem tylko co przykleic do ramienia komory aby dopychało dystanser do gumy hopup? Kropelka słabo radzi sobie z tym tworzywem... Przydało by sie też zmierzyć czy kulka wepchnięta przez dyszę
  11. Sam podkladkowalem i nadal mam wrazenie, że jest duzo luzu na osiach razem z lozyskami, zebatki rozpedzone robią po kilka obrotów.. Rozumiem, że w trybie auto rozdzielacz w trakcie obrotu tłokowej jest tak uniesiony że nie zahacza i nie podrywa go krzywka z zebatki aby ten odrywal kostke stykowa(ludeczke) ?? Skoro tak to albo sprezynka listwy selektora jest za słaba albo ten "dziubek" (o ktory haczy krzywka zebatki) przerywacza za dlugi, no bo innej opcji juz nie ma. Dzieki za link do sklepu, popatrze jeszcze w zelazniakach u siebie - wiem o co pytac.
  12. To nie spust, to nie listwa i dzwignia selektora. To musi byc cos w gb. Czy mozna jakoś inaczej złożyć przerywacz z ruchomą częścią kostki stykowej tak aby nie bylo w ogóle auto? Tam na przerywaczu jest ten zabek ktory wspolpracuje z zabkiem od ruchomej czesci styku -ludeczki, gdzie zabek od przetrywacza ma zachodzic z gory ząbka ludeczki czy z dołu?? Rozumiem ze zabek przerywacza musi byc pod ludeczka, a co sie stanie jesli bedzie caly czas nad nia ?? Moglbys to sprawdzic czy to bedzie banglac i czy tylko semi na auto z tego wyjdzie bo ja kuz nie mam cierpliwosci i te male srubki mi sie pok
  13. Może być coś ze spustem bo wymieniłem go na fast trigger od retro arms i on ma krótszą drogę zwierania styków.. Dzisiaj wsadzę stary spust i sprawdzę. Gdyby sie okazało że jednak spust hmm ciekawe czy ktos mial podobne problemy z produktami tej firmy??
  14. Witka Mam podobny problem tym razem najpierw nie było singla w mojej eMce pj, rozebrałem gb i okazało się że przerywacz był już starty. Ząbek w kostce stykowej nietknięty.. Wymieniłem przerywacz na ten http://www.asg.warszawa.pl/airsoft/czesci-replik-asg/czesci-wewnetrzne-aeg/gearboxy-i-ich-czesci/przerywacze/p,jg-przerywacz-trybu-ognia-v-2,28560.html i teraz nie mam auto, nawet jak ręcznie przesunę płytkę selektora.. czy ten ząbek musi się jakość dotrzeć czy jak bo nie mam już pomysłów..?
  15. Pany ile cm ma sprężyna guardera do PSG1 bo nigdzie nie mogę znaleźć tej informacji ani sklepu który pogonił by coś takiego o mocy m160, m170 ? -znalazłem tylko m110 i 120 Czym się różni ta sprężyna od standardowej guardera do aeg ? Pytam bo planuję ta od psg1 przy następnej wymianie.
×
×
  • Create New...