Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

vonHavel

Użytkownik
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

  1. Ciao, Wpadłem na niecny pomysł wymiany obrzydliwego, plastikowego łoża w moim M14 na ręcznie robioną, drewnianą kopię. Czy ktoś z Was zna jakiegoś fachurę, który podjąłby się takiego zadania? Najlepiej z Górnego Śląska, choć cała Polska wchodzi w grę.
  2. Naprawiłem. Okazało się, że nie był to problem pneumatyki. Wystarczyło dorobić opóźniacz popychacza na zębatkę tłoka, by poprawić synchronizację pracy zespołu cylindra z uderzeniem dyszy o kołnierz gumy. Problemy z podawaniem zniknęły, problemy z mocą takoż. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, bo dzięki ilości czasu, którą poświęciłem na doglądanie pneumatyki, replika nie ma już nigdzie przecieków. Po zatkaniu lufy palcem tłok zatrzymuje się w pół drogi i ani drgnie. Minus jest taki, że straciłem jedną gumę. Po spiłowaniu czoła popychacza dysza poleciała tak daleko, że ze
  3. Próbowałem z 2-ma nowymi G&G zielonymi i jednym sylikonowym no-name, dlaczego Systema miałaby pomóc? Spróbuję zeszlifować czoło popychacza, mam ich całe pudło na zapas, więc strachu nie ma. Dam znać czy się udało.
  4. Ok, odkryłem co następuje: Dysza z RK-01 ma 20mm, dysza z CM048 ma 19,6mm - ale dlatego, że spiłowałem ją odrobinę, bo gdy wbijała się w gumę, to zatrzymywała popychacz dyszy trochę za wcześnie jak na mój gust. Obawiałem się, że mogłoby to zaszkodzić kołnierzowi gumki HU. Wstępnie obie dysze były tej samej długości. Zamieniłem obie dysze, żeby sprawdzić czy coś się zmieni. Gearbox RK-01 z dyszą 19,6mm odnotował srogi spadek mocy - nie był w stanie przebić kartonowego pudełka. GB CM048 z dyszą 20mm bez zmian - problemy z podawaniem i ogólna słabowitość. Wszystko testowałem na wyciąg
  5. @verb Ok, połapię strzykawkę i zobaczę. Komora jest dopchnięta mocno do szkieletu - szkielet wyciska gumowa podkładka oparta o drugi koniec body. Dyszę dla pewności zmierzę, ale wątpię, że to ona jest problemem. Wchodzi idealnie do komory opartej o szkielet, starannie dopasowałem długość. @tred Rozbiorę dziś wieczorem i zobaczę czy śmiga "po nagu".
  6. Na stole CM048, ciekawy przypadek. W GB M150, silnik Systemy, tłok SHS 15 zębów (jeden wypiłowany), glowica tłoka Ultimate wyciszona, głowica cylindra Ultimate do pary, cylinder CA typ 0, zębatki SHS 100:200, dysza stock. Szczelność zespołu tłoka i cylindra wzorowa. Niewielkie straty kompresji na dyszy. Większe straty na połączeniu z komorą, ale i tak szczelność jest powyżej przeciętnej. Lufa promyk 509, guma G&G. Testowany na kulkach G&G .30 i .28. Po złożeniu całości kulki przez większość czasu po prostu nie lecą, a jak już polecą, to na 3 metry. Próbowałem na 3 różny
  7. Chodziło o batkę mocniejszą niż 7.4, na której próbowałem po raz pierwszy. Może z nią jest coś nie tegez. Miernikiem sprawdziłem i nie ma nigdzie przebić.
  8. Przepięć brak, wszystko polutowane jest czyściutko i odpowiednio odizolowane. Próbowałem na baterii 11.1V 40C, ale oba mosfety są już martwe na amen. Kupię nowy i spróbuję z baterią o wyższym woltażu.
  9. Problem: mam replikę, która pali mosfety. Jest to CM048 po tuningu. Silnik Systema Turbo, kable 1,5mm, sprężyna M140, bateria Li-Po 7.4 20C. Bez MOSFETów działa bez zarzutu. Pierwszy mosfet, który się zjarał został przełożony z innej repliki, której już nie używałem. Po kilku strzałach mosfet szlag trafił - wysoka temperatura i obwód zamknięty na stałe - replika strzelała ogniem ciągłym po podpięciu baterii. Myślałem, że jest to owoc jakiegoś uszkodzenia mechanicznego, bo mosfet miał już parę ładnych lat. Kupiłem wobec tego drugi mosfet - tym razem PicoSSR od GATE. Polutowałem zgodnie ze s
  10. Ok, to rozwiązuje sprawę. Dzięki ;).
  11. Ja może inaczej sformułuję pytanie: Jakie kolanka gazowe będą pasować do CM.048? Czy np. z ostrego kałasza lub z systemów nie-VFC podejdą?
  12. Miałem problem tego typu z Prometheusem. Porównaj wycięcia na lufie (chodzi o te, w które wchodzi zatrzask komory HU) w lufie Ultimate i stockowej. Jeśli w Ulti są inaczej, to musisz jakoś skompensować tę różnicę. Ja Promyka musiałem szlifować. Po tym zabiegu wszystko śmigało idealnie.
  13. Proponuję zdjąć górny korpus i przytrzymać delikatnie palcem dyszę podczas strzelania. Jeśli nie wykonuje pełnego cyklu, to padł popychacz. Mogła również zedrzeć się podkładka na głowicy cylindra (o ile jest) i częściowo zasłonić wylot powietrza z cylindra. Sprawdź też gumę HU, czy nie jest przerwana, przetarta lub obrócona. I wyczyść lufę ;).
×
×
  • Create New...