Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

lukasz_l

Użytkownik
  • Content Count

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. Dystanser jest bardzo niskiej jakości, prawdopodobnie jest na nim nadlewka, która powoduje podkręcenie w poziomie. Najlepiej zmienić - tak jak przedmówca napisał - od razu z gumką. Jest to spowodowane tym, że gumka jest bardzo miękka i jak wytniesz dystanser ze zbyt twardego oringa to będzie się za mocno wciskał w lufę i kulki nawet przy maksymalnym rozkręceniu będą za mocno podkręcane. Komora hop up jest tak skonstruowana, że przy maksymalnym rozkręceniu i tak jest nacisk na dystanser. A no i pamiętaj, że gumka jest przyklejona do lufy co utrudnia jej zdjęcie - przyklejanie nowej gumki jednak
  2. Tak też robiłem, wszystko wymieniałem/naprawiałem od razu jak się psuło, w pewnym momencie mi po prostu do tego siły i energii zabrakło. No cóż raczej miałem pecha. Z drugiej strony na strzelankach widuje 60-70% chińczyków (większość od cymy) i ludzie są zadowoleni. Sorry za lekki off top].
  3. A ja bym Ci odrawdził G36 od cymy. Miałem taką i same problemy, min. - selektor ognia pierwsze co zrobił to odpadł - tragicznej jakości dystanser i gumka - źle dopasowane wejścia na piny - jeden luźny, drugi musiałem młotkiem wybijać - nakrętki od śrubek były powciskane, co uszkodziło gwinty na śrubach - silnik grawitacyjnie odpada, jak wiesz o tym to pikuś, ale za pierwszym razem myślałem, że gearbox padł - był tu nawet post z podobnym problemem, właściciel replik rozkręcił nawet GB (i zepsuł) bo nie wiedział o co chodzi - magazynek nie podaje prawidło na auto (po kilka kulek na raz) -
  4. lukasz_l

    Gieta

    Jeden z wielu problemów jakie miałem z g36 Od Cymy był podobny do Twojego. W pewnym momencie replika zaczęła rzęzić. W pierwszej chwili myślałem, że bateria pada, potem że gearbox lub silnik - wszystko jednak było ok. Okazuje się, że cały mechanizm napinający opada grawitacyjnie i następuje przesunięcie elemenentów mechanicznych względem siebie. Aby rozwiązać problem producent umożliwił przywrócenie układu do prawidłowego ustawienia poprzez zamieszczenie w rączce wkrętu który podnosi elementy mechaniczne. Mam nadzieje że Twój problem jest podobny i uda ci się go wyeliminować przy pomocy klucz
  5. No i to jest odpowiedź, której potrzebowałem, skoro jest to samo w środku to jest co czytać. Dzięki za pomoc. Do zamknięcia.
  6. Witam, Zastanawiam się nad zakupem tytułowej repliki. Polatałem rok z G36C Cymy i przyszedł czas na zmiany (mam dość taniego chińskiego g***a, w którym co chwila coś odpada, wkręty i piny momentalnie się wycierają i luzują, silnik opada itd itp). Interesuje mnie wasze zdanie na temat tej repliki. Przede wszystkim o jej spasowanie, awaryjność, i co bardzo ważne możliwości dalszej rozbudowy. Ewentualnie jeśli polecacie jakieś repliki M-ek do 1500pln, które biją jakością wykonania podany przeze mnie model to proszę o podanie info o nich i oczywiście wymienienie istotnych różnic. Ważniejsze je
×
×
  • Create New...