Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

J0hny

Użytkownik
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

  1. Spróbuje z tym podgrzaniem, zawsze to lepsza szczelność. Zakupiłem ten smar litowy ŁT43. Jego trzeba nałożyć tylko na o-ring czy na o-ring i do środka cylindra?
  2. A czy smar samochodowy nada się? Użyłem go do zębatek a czy będzie odpowiedni do tłoka?
  3. Dziękuje za odpowiedź. Jednak nie chodzi mi o szczelność o-ringa, lecz czym go nasmarować. Czy może to być olej silikonowy? Bo o smar silikonowy u mnie w mieście ciężko.
  4. Witam. Mam pytanie odnośnie uszczelnienia tłoka w cylindrze. Czy Olej Silikonowy będzie odpowiedni do uszczelnienia tego układu? Jeśli tak, to czy nakłada się go na o-ring na tłoku czy smaruje się nim środek cylindra a o-ring zostawiamy suchy? Pozdrawiam.
  5. Witam. Od około 2 tygodni posiadam replikę G36C firmy JG. Wszystko było ok, aż do momentu, kiedy byłem zmuszony wyjąć lufę z założoną na nią komorą hop-up. Przy wyciąganiu imitacji bloku gazowego wraz z rurą ułamał się zaczep na imitacji bloku i lufa z komorą nie mogła "pozostać" w środku imitacji. Znalazłem na forum sposób, aby to jakoś doraźnie naprawić. Wstawiłem między komorę HU a Gearbox metalowy sześcian podobny wielkościowo do zapałki. I teraz moje pytanie co do odległości: 1. Czy odpowiednia jest odległość komory od przodu Gearboxa, jeśli wpadająca kulka leży minimalnie
×
×
  • Create New...