Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

tresor

Użytkownik
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

601 profile views
  1. Czy wie ktos czy sa dostepne produkty tej firmy dla zwyklych smiertelnikow? Jesli tak, to gdzie i za ile? Szczegolnie interesuje mnie umundurowanie polowe SAAB Warrior z kamuflarzem wielowidmowym :wink: A to adres firmy http://www.nfmcaseb.no/index_pl.html Z gory dzieki za pomoc.
  2. Ja bym polecał bardziej socoma (posiadam) chociażby ze względu na długą linię celowania, więc lepszą celność. Co prawda ma niepomalowane przyrządy celownicze, ale to można samemu zrobić (ja tak zrobiłem). Poza tym świetnie daje radę z kulkami 0,25, na otwartym terenie można nim całkiem nieźle powalczyć. Dłonie mam raczej przeciętne i u mnie leży świetnie :) ogólnie jestem z niego bardziej niż bardzo zadowolony. Gdyby był troche cięższy, miał na przykład metalowy zamek byłby PERFECT :!: Pozdrawiam.
  3. Z tego co widzę, to jest tu podobnie jak w moim Hk Mk23 (TM HG). Więc jeśli tak, to musiałbyś najpierw przesunąć tą część ze sprężyną powrotną lekko do przodu, żeby wychaczyć ją z lufy. Następnie unieść lekko do góry i wyjąć, cofając (razem ze sprężyną powrotną, więc trzymaj dość mocno, żebyś jej później nie szukał). Później, już bez więszych problemów powinien wyjść tłok z cylindrem i sprężyną główną, po uprzednim rozsunięciu zaspołu tłoka od lufy, no i na końcu lufa.... Tak mi się wydaje, z tego co widzę na foto :lol: :roll:
  4. Na szerokość, tak żeby nie wystawał poza krawędzie maga, coby się dało go izolacją przykleić i docisnąć nim sprężynki. A na wysokość, tak żeby można było ścisnąć pod nim sprężyny, ale zostawiając miejsce na ułożenie bolców w prowadnicach.
  5. NO ja z magiem do swojej męczyłem się dwa dni temu i co chwilę te sprężyny latały po całym pokoju radośnie, więc wiem co przeżywasz :wink: Jeśli dobrze zrozumiałem to podstawowym problemem jest u ciebie włożenie spowrotem sprężyn? Ja z tym poradziłem sobie w taki sposób, że najpierw ułożyłem same sprężyny w połówce maga w której jest szczelina prowadnicy bolca, polożyłem na nich kartonik wycięty w kształt maga ( zostawiając trochę miejsca u góry na włożenie bolców). W drugim etapie przykleiłem kartonik po obu stronach maga izolacją, dość mocno dociskając nim sprężyny, własnie po to żeby się ni
  6. albo odwrócili negatyw robiąc odbitkę do katalogu :lol:
×
×
  • Create New...