Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

DariuszT

Użytkownik
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

  1. Idąc tokiem rozumowania pewnych Januszy tutaj, którzy twierdzą, że każdy z HPA oszukuje, bo po chronowaniu sobie podkręci do tysiąca fps na kulkach 0,80 to co powiecie na to, że mam AEGa. Od ICSa. Więc po chronowaniu w 10s bez użycia nawet ptyka wymieniam górną połówkę GB i robi mi się z 400 600fps zanim wy wymienicie magazynek. I was wszystkich dojadę ha ha ha. Szach mat. I co teraz? Tak, mam AEGa, bo na razie nie stać mnie na HPA - czekam na tańsze modyfikacje - @Rogaś, wiadomo coś w tym temacie? Xd
  2. Tryb mieszany, ale auto to max 1-2s. Średnio po dwóch midach (~130bb każdy) powiedzmy w 20 minut już się robi konkretnie ciepły, że czuć ciepło na chwycie.
  3. Hejka. Mam tytułowego ICSa z silnikiem Turbo 3000. Czy wam też po chwili strzelania grzeje się tak, że uchwyt jest wręcz gorący? Silnik był już regulowany, porządne okablowanie, mosfet i lipo 11.1.
  4. Czy ktoś wie, jak wyłączyć ten blowback w nowych modelach M-ek? Konkretnie chodzi o PAR MK3, no ale to chyba jak każda ich nowa M-ka w środku jest.
  5. Panowie czy praktycznie stockowy ICS (nowy model z 2015) pociągnie M130/140? Chodzi mi bardziej o zębatki i sam szkielet GB. Bo o wymiane prowadnicy, tłoka itp to pewnie rzecz jasna. Silnik to ICS Turbo 3000. PS: Czy wam też się zajebiaszczo grzeje ten silnik, że chwyt po chwili jest wręcz gorący?
  6. Hej W swoim ICSie po założeniu Guardera SP120 muszę wymienić silnik (bo kupując w UK okazało się, że mam ICA Turbo 2000, zamiast 3000) i wstępny wybór padł na ten: http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=5572 Chce wszystko zasilać lipo 11,1. Nada się? Może jest coś lepszego? Czy też szukać silnika od ICSa?
  7. A mi w końcu odpisał support prosto od ICSa w sprawie moich problemów z ogniem. Wklejam, bo może się komuś przydać. Angielski na poziomie prosto z Google Translate :icon_biggrin: "Dear Dariusz, By the way, I forgot to tell you. Since you purchased from Firesupport, please do not use 11.1v Li-Po battery but use 9.6v Ni-Mh or 7.4v Li-Po battery. According to British regulation, airsoft guns have to be below 325FPS, so we use M100 spring and Turbo 2000 motor for their gun orders. For M100 spring setting, please do not use 11.1v Li-Po battery. It would damage the piston. That is why there
  8. W nowych sztukach podobno kwestia dognicia/odgnicia blaszki i złożenia wszystkiego jeszcze raz. JA tam nie będę majstrować i daję w dobre ręce w Warszawie dzisiaj i przy okazji podkładkowanie, smarowanie itp etc, bo dźwięk, jaki wydaje jest beznadziejny jak specna za 500zł, a nie zabawka za 2 koła ;)
  9. Ja od marca byłem z nimi w kontakcie i miały najpierw być po świętach, potem przełom kwietnia i maja, a po majówce okazało się, że ponad miesiąc trzymają celniki dostawę i sprawdzają, czy aby na pewno to nie export na Ukrainę (autentycznie tak usłyszałem od wojskowych :P). W każdym razie ja potrzebowałem na konkretny termin dlatego kupiłem w UK i oprócz FPS (wymiana sprężyny żaden problem) jest spoko :) (problem z selektorem to podobno norma, ale już pisałem do ICS'a i harakiri sobie mieli robić :D)
  10. Mój ma identyczną sytuację z FPS ;) Ahh te UK.... Jeżeli wymienili tylko sprężynę - reszta została stockowa, to spokojnie SP120/130 powinien uciągnąć z tego co się orientuje. Sam właśnie będę wymieniać sprężynę na którąś z wymienionych.
  11. No i niestety koniec z laniem miodu na ICSa. Udało mi się dzisiaj przelutować LiPo, abym mógł podpiąć do nowego Mk3 i niestety jest problem z trybem ognia. Na semi raz jest sami, czasami walnie serię a potem wraca albo jeszcze inne kombinacje. Ogólnie zębatki robią jakby nie jeden cykl tylko kilka(naście) i za każdym razem ustawiają się w innej pozycji. Tylko na auto wali z auto. Płakać mi się chce, bo nówka i już trzeba grzebać - bo wysyłanie tego do UK to trochę słaba akcja. Sam raczej nie ogarnę tematu (nie wiem nawet jak wyjąć dolną część GB z bodu :x) i pytanie komu to oddać aby naprawi
  12. Mi ciągle mówili, że są zamówione i celniki trzymają itp, etc... Potem ugadałem zamówienie indywidualne pocztą lotniczą za extra 300zł i mieli dac znać, ale po ponad tygodniu była cisza.... Kupuj na http://www.fire-support.co.uk i nie pożałujesz ;)
  13. Hej Ja czekałem (i byłem w kontakcie) z wojskowymi dobre 2 miesiące i ciągle było oczekiwanie, aż w końcu zakupiłem przez (link podany parę postów wyżej) Fire Support w UK właśnie tego PAR Mk3 (ics-290) i jak zamówiłem 1 maja, tak wczoraj odebrałem paczkę :) Przy zakupie repliki + dwa midy icsa "z zestawu" wyszło mnie 2060zł przez paypala. Drogo czy nie - jak porównywałem to to samo wychodzi przy ściąganiu od Azjatów, a tu przynajmniej szybciej i bez pierdzielenia na granicy (wewnątrz UE nie płacimy cła i VATu nowego, bo ten - 20% naliczyli już w uk) i uważam, że warto. Co do konstrukcji z
  14. Replika już zamówiona w UK. Nawet wyszło o 60zł taniej niż przewidywano cenę w Polsce :D Dzięki za pomoc!
  15. Czy macie pomysł gdzie można kupić (prawie) od reki ICSa? Wojskowe.eu od kilku miesięcy czekają na dostawę, która tak naprawdę nie wiadomo kiedy będzie. Z polskich sklepów to już raczej jakieś stare, losowe modele mają (interesują mnie najnowsze, typu. Mk3 lub Transform4). A może jakiś sklep zagraniczny? Pytanie tylko który? Azja czy Europa? Czy naprawdę jest takie małe zainteresowanie tą marką, że jest trudno dostępna?
×
×
  • Create New...