Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Loopa

Użytkownik
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

  1. Nawet jeżeli to połączysz na nowo to po jednym magazynku znowu się rozszczelni i odpadnie. Raczej kupić nową.
  2. Działa ok, uszczelniłem komorę hop-up. Miałem problem już przy samym skręcaniu gb. Powróciłem do słabszej sprężyny (guarder 130) która była około 10 milimetrów dłuższa niż obecna (guarder 150). Tłok blokował się na maksymalnym naciągnięciu i silnik jechał po zębatce, jak się okazało głowica cylindra którą wymieniłem przez podwójne uszczelnienie wchodziła głębiej w cylinder i różnica w długości sprężyny powodowała blokowanie mechanizmu. Przy 150 działa prawidłowo. Docelowo chciałem powrócić do słabszej sprężyny ale na tą chwilę muszę pozostawić 150. Dzięki za pomoc :)
  3. w Magnum jest O z wycięciem na pin więc mała lipa z tym typem D, a samej O bez pinu nie ma po co zakładać bo może się kręcić na trzpieniu. Znowu po kilku godzinach zabawy udało mi się usunąć ten upierdliwy dźwięk z zębatki silnikowej. Musiałem użyć trochę siły i przesunąć o jakieś 0,1 może 0,15 mm łożysko z jednej ze stron GB. Tarcie zmalało i poprzez inne mikro zabiegi dźwięk jest już poprawny. Teraz muszę resztę ustawić do zębatki silnikowej i powinno być ok. Czekam na przesyłkę z głowicą cylindra więc pełnych testów nie zrobię. Pewnie dopiero w czwartek będę mógł zakończyć prace i przetes
  4. jest mały problem, w magnum jest zębatka typu O ale z pinem blokującym. Jak na razie nie znalazłem niczego innych producentów w sklepach online, poza dedykowanymi do systema, ale właśnie taką mam kupioną. I tak dzięki za pomoc. Pierwszy raz się z tym spotkałem i poczułem lekka niemoc ;p
  5. Sprawdziłem twoim sposobem i zauważyłem, że zębatka silnia w prawidłowej pozycji powoduje lekki nacisk na zębatkę gb. Jedyny sposób, żeby zmniejszyć nacisk to wycofanie silnika. No i chyba tutaj tkwi problem... Porównując z zębatką ze stokowego silnika ma trochę inne kąty nachylenia i głębokość nacięć. Mówimy o dziesiątych częściach milimetra ale widać tyle wystarczy. Nie mam już jak cofnąć zębatki w GB, jest bez podkładki i opiera się na łożysku kulkowym. Może z czasem dotrze się samo, ale nie jestem niestety zadowolony.
  6. sprawdzę i odpiszę. Jeżeli chodzi o o zębatkę silnika to jest nowa, oryginalna z magnum została zjedzona przez zębatki KWA po 500 kulkach.
  7. nie wiem ale chętnie skorzystam z każdej rady. po przykręceniu silnika możliwość regulacji praktycznie zerowa. Uchwyt trzyma stabilnie a różnica pomiędzy otworem na silnik w gb i samym uchwycie a średnicą tulejki jest minimalna na poziomie 0,15mm. Dokleiłem kawałem taśmy izolacyjnej do korpusu silnka w dolnej części tak aby ten kąt o jakieś detale poprawić. Zobaczę co będzie, teraz ładuję batkę do 1500 mAh rozładowałem testując.
  8. Silnik nie należy do cichych ale on wydaje inny dźwięk. Obie zębatki dobrze zachodzą na siebie, nie ma problemu z działaniem całego mechanizmu. Może mieć jeszcze jeden element wpływ na sytuację z dźwiękiem. Nie ważne ile i jak nakładam smar na tę zębatkę to i tak on z niej spada przez co oba elementy pracują bez prawidłowego smarowania. Używam smaru samochodowego do łożysk tocznych, czy jest coś o większej lepkości co wytrzyma taką prędkość obrotową? Ten nowy silnik powoduje więcej problemów niż przyjemności z zabawy.
  9. Opis problemu: Zębatki w GB chodzą idealnie i cicho bez podłączonego silnika. Są nasmarowane i ustalone podkładkami. Mam wielki problem po podłączeniu silnika. Dźwięk jaki wydaje pierwsza zębatka przenosząca ruch z zębatki silnika jest okropna, jakbym tarł metalem o metal. Rozbierałem wielokrotnie zmieniał ustawienie podkładek od zera do 0,30 mm (więcej nie ma luzu) próbując uzyskać prawidłowy dźwięk i jak najmniejsze tarcie ale po 6-8 godzinach złapałem delirkę. Wymontowałem wszystkie koła zębate poza kołem pierwszym przenoszącym napęd z silnika aby wyeliminować dodatkowe czynniki. Co by
×
×
  • Create New...