Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Flumenignis

Użytkownik
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

  1. a możesz zdradzić czego się dowiedziałaś? Ciekawość mnie zżera :D
  2. Rozumiem i gdyby nie to, ze impreza była formalnie organizowana przez firmę (a dokładniej spółkę) to też przyjąłbym inne założenia kosztowe. Oczywiście zrozumiała tutaj jest Twoja drobna pomyłka (bazowałeś na swoim doświadczeniu i nie przyjąłeś założenia organizowania wydarzenia przez firmę eventową, dodatkowo warunki na rynku ubezpieczeń przez ostatnie 8 lat trochę się zmieniły). Ogólnie można dyskutować naprawdę długo i namiętnie :) Tak czy siak poziom kosztów poniesionych przez P. Bernarda nijak się ma do przychodu, który wygenerowało to wydarzenie :)
  3. Dlatego podałem "przy wykupionych różnych klauzulach :) Czytaj: wszystkich możliwych i potrzebnych klauzulach :) Stąd nadal uważam, że podanie w moim wyliczeniu kosztu dokupienia NNW na uczestników było jak najbardziej właściwe :)
  4. Hmmmmm... Wycenę robił mi agent PZU. Oczywiście nie mówimy o imprezie masowej. Co więcej - jeśli firma zajmuje się organizacją imprez to MUSI mieć wykupione OC, które ptrzy kwocie łacznej ubezpieczenia 100.000 przy uwzględnionych różnorodnych klauzulach kosztuje ją na rok około 2500-3500 pln. Dopłata do NNW to ubezpieczenie uczestników wydarzenia (niewymagane), które kształtuje się na poziomie około 1,5-2,5 za uczestnika przy imprezie trwającej dwie doby :icon_smile: Koszt przeze mnie podany zakłada wykupienie dodatkowego NNW, bo przecież to nie jest tak (i nie może być) że ta impr
  5. Od 9 lat prowadzę agencję eventową, nie byłem na tym zlocie, nie jestem poszkodowany, postanowiłęm Wam tylko trochę pomóc, więc zamieszczam: "Żeby być fair oraz nie przegiąć podaje poniżej zawyżone koszty poszczególnych elementów wymienionych przez Bernarda. Nie wierzę, że zapłacił więcej, no chyba że jest totalnym idiotą... • na dzierżawę lasu – nie jestemw stanie tego określić, wszystko uzależnione jest od tego jak się dogada, w grę wchodzą kwotymiędzy 400-2500 pln • na wykup domeny – razem z serwerem, na którym ma ona stanąć nie będzie to więcej niż 200 pln • na wynajem pojazdó
  6. Witam wszystkich. Może od samego początku - nie byłem na tym zlocie/LARPie, nie jestem osobą poszkodowaną, ale temat mnie zainteresował dość mocno, bo od kilku lat prowadzę firmę zajmującą się organizacją wszelkiego typu eventów, a w zeszłym roku postanowiłem zacząć się (przynajmniej na razie) bawić w ASG, a lata temu byłem organizatorem różnego typu LARPów na terenie całego kraju (akurat w tematyce fantasy). Widziałem filmiki, przeryłem fora, zrzuty ekranu, etc. etc. więc mniej więcej mam pojęcie o czym tutaj mówimy. Z doświadczenia wnioskuję, że organizator: - nie był przygotowan
  7. Chcę zacząć przygodę z asg i od razu zaznaczam: - nie znam się na tym - potrzebuje pomocy - i rady - i nie znam się na tym :P Prowadzę też agencję eventową, więc repliki będą trochę na siebie zarabiać poprzez organizowanie na imprezach strzelnic :) Stąd na samą broń chciałbym przeznaczyć do 1700 brutto. Znalazłem coś takiego (dwie zabawki firmy WE): http://gunfire.pl/product-pol-1152204558-Replika-karabinka-MSK-tan.html http://gunfire.pl/product-pol-1152204129-Replika-karabinka-R5-tan.html i prosze o opinie i ew. propozycje co lepszego mogę znaleźć w tej cenie. WAŻNE - ni
×
×
  • Create New...