garol80 Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 Witam, ostatnio miałem awarie tłoka w V.2 od M4A1 JG III Gen. (zjechały się plastikowe ząbki). Jaki będzie pasujący do tego tłok, oraz co jeszcze wymieni przy okazji. Proszę o podpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 Kazdy tlok pasujacy do gearboxa v2/v3. Wymienic mozesz doslownie wszystko ... Quote Link to post Share on other sites
garol80 Posted July 14, 2010 Author Report Share Posted July 14, 2010 Dokładnie chciałem się zapytać czy wymienić łożyska i podkładki metalowe. Tylko nie wiem jakie łożyska będą tam pasować( 7mm czy 8mm). Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted July 15, 2010 Report Share Posted July 15, 2010 Sprawdz na stronie sklepu w ktorym kupowales. Powinno byc jakie lozyska sa. Moga byc od 6 do 8 mm. Ale jezeli masz metalowe - to wymieniac je na inne jest bez sensu. Podkladkowanie musialby ci zrobic ktos kto na tym sie zna. To jest zabawa ktora szlifuje sie latami i jak pierwszy raz zrobisz - to nie zrobisz idealnie. Quote Link to post Share on other sites
bomba095 Posted July 18, 2010 Report Share Posted July 18, 2010 Tłok wstaw ten http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich...ii_p_j-662.html powinien ci wytrzymać jak nic nie grzebałeś w środku a łożyska tam 6mm Quote Link to post Share on other sites
TheOne Posted July 20, 2010 Report Share Posted July 20, 2010 ja był dołożył i wziął P&J ;] z 7 metalowymi zębami tak przyszłościowo Quote Link to post Share on other sites
bomba095 Posted July 21, 2010 Report Share Posted July 21, 2010 Można tylko po co przepłacać jak oba wytrzymają to samo albo zbliżone wartości na korzyść PJ Quote Link to post Share on other sites
Haksik Posted August 21, 2010 Report Share Posted August 21, 2010 dlaczego doradzacie mu P&J nie lepiej kupic z ststemy, CA, JBU? cena jest podobna a roznica jest Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted August 22, 2010 Report Share Posted August 22, 2010 dlaczego doradzacie mu P&J nie lepiej kupic z ststemy, CA, JBU? cena jest podobna a roznica jest Masz w ogóle pojęcie co piszesz? Systema to najsłabsze tłoki na rynku z tuningowych... CA też żadna rewelacja. JBU ok, ale nie pasuje do wszystkich typów zębatek. Najlepiej zainwestować w tłok z pełną metalową wkładką (zębami). Quote Link to post Share on other sites
Haksik Posted August 22, 2010 Report Share Posted August 22, 2010 może ta sytema to tak, ale na CA kumple nie nażekają, to może kupic z DF http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2346 a jak nie to niech kupi za 220 zł z G&P ekstremalnie wzmocniony ;p Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted August 22, 2010 Report Share Posted August 22, 2010 JBU ze wszystkimi zębatki stalowymi i już ;) Albo jakikolwiek inny ze stalową szczęką. Element też jest ok. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.