Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

G36 JG Test


Recommended Posts

Witam,

 

Po długich przemyśleniach i poczytaniu postów na tym forum, prawie zdecydowałem się kupić replikę G36 w wersji: K lub KE (czytałem że najlepsza gabarytowo o wyjaśnieniu później) od firmy JG . Ponieważ cena jest dla mnie dosyć atrakcyjna.

 

Nie są dla mnie istotne komentarze w stylu - "kup z szyną bo luneta jest do du**" . Naprawdę, nie robi mi to wielkiej różnicy, ponieważ to nie jest część stała i zawsze mogę dokupić np. szynę + kolimator. To samo tyczy się innych części jak tłumik, kolba, drummag, magazynki low,mid,high cap, dwójnóg, luneta itd. Oprzyjmy się na samej replice bez bajerów.

 

Chciałbym, aby ta replika posłużyła mi długi czas, wiadomo nie w stocku, głównie wytrzymać ma body, jeśli coś się zepsuje to oczywiście wymiana, "nic nie może przecież wiecznie trwać".

 

Proszę o włożenie odrobiny pracy w przeczytanie tego i daniu przemyślanych odpowiedzi. Dlaczego? A no dlatego, że każdy "zielony" będzie wiedział już praktycznie wszystko co go interesuje o giecie z JG i zamiast później pisać każdemu to samo, wkleicie tylko link do tego posta i wszystko będzie jasne. No dziękuję i zapraszam do testu:

 

Rozpoznanie.

 

Czyli większość w formie testu (może być wielokrotnego wyboru) dla ułatwienia i przyjemniejszego odpowiadania:

 

Za cenę około 500-600 zł w zestawie dostajemy:

 

- replika G36 JG

- magazynek hi-cap

- akumulator 8,4V 1200 mAh

- ładowarka 220/230V

- wycior do lufy

1.Oprzyjmy się na akumulatorze i ładowarce:

 

a) akumulator do wymiany bo jest do du**

b) aku jest okej, na weekendowe wypady idealny

b) ładowarka w zestawie do du** tylko i wyłącznie zaopatrzyć się w mikroprocesorową

d) ładowarka sieciowa też może być, tylko zużycie aku będzie większe i szybciej trzeba będzie go wymienić

e) wszystko jest okej

f) nie możemy pozwolić sobie na baterię o dużej ilości ogniw ponieważ nie ma na nią miejsca, chyba że w ładownicy z boku repliki

g) inne, jakie?

 

Budowa zewnętrzna:

2.Jak to jest z samym wykonaniem, plastik użyty w tej replice przez firmę JG jest (dla ułatwienia i oczekuję opinii ludzi którzy używają bądź mieli tą replikę w ręce):

 

a) do kitu

b) średniej jakości (przy lekkich uderzeniach pęka, łamie się, delikatny, trzeba się obchodzić jak z jajkiem itp.)

c) dosyć dobrej jakość (trzeba mocno przywalić żeby się coś stało)

d) bardzo wysokiej jakości na poziomie markowych produktów bądź prawie taki jak w prawdziwej G36

e) innej, jakiej?

 

3.Słabe elementy w G36 od JG to (czyli podatne na uszkodzenia):

 

a) lufa

b) łączenie kolby z body bądź sama kolba

c) szyna bądź luneta

d) magazynek i wejście na mag

e) spust, rączka, selektor ognia

f) body

g) praktycznie nie ma słabych elementów podatnych na łamanie, odłamywanie, pękanie

h) inne, jakie?

4.Wersja K i KE jest (uwzględnijmy składaną kolbę):

 

a) dobrej długości na CQB i spokojnie daje radę po lesie (uniwersalna)

b) za długa do CQB, nadaje się bardziej do lasu

c) za krótka na las dobra do CQB

d) nie w piz*ę ni w oko

 

To chyba tyle z budowy zewnętrznej jeśli macie jakieś uwagi odnośnie wykonania pozytywne/negatywne opisy mile widziane.

 

Budowa wewnętrzna:

 

5.Tutaj niestety nic nie wiem na ten temat i chciałbym uzyskać jakieś opinie. Wady/zalety, wykonanie wnętrza, zastosowane części.

 

a) brak wad, bądź drobne, nieznaczne, da się to przeżyć

b) wnętrze wykonane dobrze

c) wnętrze wykonane do kitu

d) w częściach odpowiedzialnych za pracę repliki jak łożyska, zębatki, Gear Box zastosowanie plastiku co znacznie obniża żywotność repliki. jeśli tak pytanie niżej

e) są części podlegające natychmiastowej wymianie (chodzi tu głównie o części plastikowe) jeśli tak to jakie?

 

6.Kultura pracy i użytkowania:

 

a) słaba

b) jest okej

c) bardzo wysoka

d) inna, jaka?

 

To chyba tyle z budowy jeśli macie jakieś uwagi odnośnie wykonania pozytywne/negatywne, wymiany elementów takich jak silnik, gear box, lufa itp. to komentarze mile widziane.

 

Konserwacja, serwis, części:

 

7.Części zamienne:

 

a) łatwo dostępne na rynku, przy awarii nie ma problemu z wymianą

b) trudno dostępne na rynku, są użyte części których w razie awarii zdobycie graniczy z cudem

 

8.Konserwacja:

 

a) wymagany przegląd zerowy

b) wystarczy tylko czyścić lufę wyciorem dołączonym do zestawu

c) przydało by się od czasu do czasu przesmarować olejem silnikowym

d) powinien zająć się tym profesjonalny serwis przynajmniej raz do roku lub częściej

e) po tuningu tylko w serwisach

f) inne, jakie?

 

9.Tuning:

 

a) wymiana lufy na precyzyjną mile widziana (najlepiej Prometeusza)

b) wymiana gumki hop-up (najlepiej Systemy)

c) wymiana sprężyny na mocniejszą (np. M120 żeby uzyskać około 400Fps)

d) uszczelnienie

e) wymiana standardowej baterii 8,4V 1200 mAh na baterię o podwyższonej wydajności

f) wymiana prowadnicy sprężyny

g)wymiana łożysk

h) wymiana okablowania i styków

i) inne mile widziane rzeczy, jakie?

 

Obalamy mity:

 

10.Dobre firmy jeśli chodzi cena/jakość to:

 

a) ARES, lepszy od TM i dużo lepszy od CA za mniejsze pieniądze prawda/mit ?

b) JG, w tej cenie nie do przebicia po tuningu może spokojnie konkurować a nawet przewyższać z markowe produkty w stocku prawda/mit ?

c) jeśli Gieta to tylko ARES/JG w zależności ile mamy pieniędzy prawda/mit?

d) pada tłok po około 20-40k wystrzelonych kulek prawda/mit ?

e) za tą cenę produkt jest w czołówce chińskich replik dostępnych na rynku i warto w nią zainwestować prawda/ mit?

f) replika jest dobra do tuningowania jak i do modyfikowania (luneta, rączki, granatniki, dwójnóg itp. prawda/ mit ?

g) dla średnio wymagającego użytkownika który podda ją tuningowi może to być pierwsza i ostatnia replika która będzie miała przyzwoity zasięg, celność, stosunkowo mały rozrzut, która będzie mogła konkurować z produktami markowymi prawda/mit ?

 

11. Najczęście pada.. co?

 

To chyba wszystko co wpadło mi do głowy jeśli chcecie dopisać coś od siebie proszę bardzo, każde informacje pomogą "zielonym" przy wyborze tej właśnie repliki.

 

Dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam ^Jimmy^.

Link to post
Share on other sites

To nie jest odpowiedni dział. Gieta JG powinna być w II Klasie.

mimo to:

1: b), f)

2: d)

3: h) nie wiem, replikę miałem tak krótko, że nie miało co się złamać.

4: a)

5: b)

6: b)

7: a)

8: f) raz na jakiś czas przetrzeć, nasmarować i jest git.

9: a), b), d), e)

10: prawda f), moim zdaniem również c), e) to też raczej prawda.

11: stokowa batka.

Edited by Yfronus
Link to post
Share on other sites

Tak dla higieny rozmowy wersja K to teoretycznie taka z kolimatorem i jednocześnie lunetą (x3) a KE tylko z lunetą (x1,5). Może się czepiam ale to wszystko wynika z tego że w ASG przyjęło się tworzyć wersje K i podstawową z szynami od C (co nie występuje w wersjach ostrych).

 

1. Batka na początku "daje radę", a co do ładowary to może być przejściowo tylko w tedy jak będziesz ładował ze stoperem w ręku

 

2. zdecydowanie w okolicach D

 

3. H farba z czasem się przetrze na końcu lufy i na selektorze... i to tyle

 

4. A

 

5. B

 

6. B

 

7. A

 

8. B

 

9. B na początek, potem A, C jeśli potrzebujesz, E i H też pewnie nie zaszkodzi.

 

10. A, B, G być może; C i F na pewno

 

11. U mnie guma ^^

Edited by Qlavy
Link to post
Share on other sites

1.Oprzyjmy się na akumulatorze i ładowarce:

 

te drugie b), co do aku to się ni wypowiem, bo od razu oddałem kumplowi.

f) nie możemy pozwolić sobie na baterię o dużej ilości ogniw ponieważ nie ma na nią miejsca - dziwne, u mnie siedzi 10,8 V mini

 

2.Jak to jest z samym wykonaniem, plastik użyty w tej replice przez firmę JG jest (dla ułatwienia i oczekuję opinii ludzi którzy używają bądź mieli tą replikę w ręce):

 

Nie miałem porównania do ostrej, w sumie od innych replik też nie. Dla mnie wykonanie zewnętrzne jest jak najbardziej ok i farba trzyma się idealnie :)

 

 

3.Słabe elementy w G36 od JG to (czyli podatne na uszkodzenia):

 

a) lufa - jej mocowanie do przewodu gazowego lubi pęknąć przy mocniejszym uderzeniu

 

 

4.Wersja K i KE jest (uwzględnijmy składaną kolbę):

uwzględnijmy składaną kolbę- tylko spróbuj na większym zlocie złożyć kolbę w budynku i biegać jak z PMem bez kolby

 

używam G36C i G36, ale z moich obserwacji wynika, iż a)

 

 

5.Tutaj niestety nic nie wiem na ten temat i chciałbym uzyskać jakieś opinie. Wady/zalety, wykonanie wnętrza, zastosowane części.

 

a)

 

 

6.Kultura pracy i użytkowania:

 

b) - jak na stockowego chićczyka

 

 

7.Części zamienne:

 

a) - do kupienia jest wszystko

 

 

8.Konserwacja:

 

a) napewno , jak ktoś jest ogarnięty w zabawach z GBv.3 to można zrobić ze stocka bardzo dużo bez większego wkładu fnansowego

 

 

9.Tuning:

 

moim zdaniem według zachcianek i potrzeb właściciela.

 

 

10.Dobre firmy jeśli chodzi cena/jakość to:

 

a) tak

b) moim zdaniem tak

c) moim zdaniem tak

d) mój nie padł po ~20k na m120, a akutalnie ciągnie m130 i nie narzeka

e) tak

f) tak

g) dla chcącego nic trudnego.

 

 

11. Najczęście pada.. co?

 

nie mam pojęcia, strzelałem na stockowej konfiguracji jakieś hmm... 15 minut przez okno?

 

 

 

 

 

Mam nadzieję, że rozwiałem chociaż trochę wątpliwości. Jak narobiłem tylko niepotrzebnych wątpliwości, to przepraszam :)

Edited by Poniatkys
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...