Kicha08 Posted August 1, 2010 Report Share Posted August 1, 2010 (edited) Witam. Chciałem zapytać ludzi bardziej doświadczonych, czy jest możliwość wydłużenia repliki G36c JG by zwiękrzyć zasięg? Jeśli tak to w jaki sposób ( tłumik, lufa). Może ktoś ma już takie modernizacje? Edited August 1, 2010 by Kicha08 Quote Link to post Share on other sites
Koszyk Posted August 1, 2010 Report Share Posted August 1, 2010 (edited) Zacznij od dłuższej lufy przykrytej tłumikiem. Sam składałem takie cuś, lufa systemy 363. ps: przy następnym pytaniu włóż trochę wysiłku w znalezienie odpowiedzi... Edited August 1, 2010 by Koszyk Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted August 13, 2010 Report Share Posted August 13, 2010 (edited) W g36c jest o tyle kiepska sprawa że gwint na lufie zew. jest tak umieszczony, że częściowo tylko wystaje poza body. W rachubę wchodzi tylko przedłużenie lufy o parę cm przedłużką albo wymiana lufy zewnętrznej na dłuższą. Ostatnia opcja to bardzo chudy tłumik ale nie wiem czy jest takowy. Edited August 13, 2010 by kermit Quote Link to post Share on other sites
Maciek V2 Posted August 13, 2010 Report Share Posted August 13, 2010 Może w Silesia Factory zrobią jakiś http://www.silesia-factory.pl/ Pozdro :) Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted August 13, 2010 Report Share Posted August 13, 2010 (edited) O co chodzi z tymi przedłużkami, rzekomo niestandardowym gwintem itp? :wink: Mam G36C JG - chyba jedną z pierwszych serii (jeszcze na 6 mm łożyskach) i bez problemu dołożyłem lufę 363 mm i zamaskowałem ją tłumikiem bodajże 35x200 mm o standardowym gwincie lewoskrętnym 14 mm z Silesia Factory właśnie i całość trzyma się doskonale. Nie było mowy o jakichkolwiek przejściówkach, przedłużkach, piłowaniu gripu czy innych zabiegach. I w przeciwieństwie do tego, co kermit mówi, gwint wystaje z body na tyle, że możliwe było zainstalowanie wspomnianego tłumika i podejrzewam, że tłumik o średnicy 40 mm też by wszedł, aczkolwiek nie miałem możliwości tego sprawdzić. A może ja mam jakiś specjalny egzemplarz? :P Btw. tak jak Koszyk wspomniał, jest obszerny temat o tuningu G36C JG gdzie dowiesz się znacznie więcej. Edited August 13, 2010 by Pietraszka Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.