stiX Posted September 18, 2010 Report Share Posted September 18, 2010 Witam, mam taki problem, wczoraj chciałem rozładować baterie i puściłem długą serie i pewnie trwała by ona dalej gdyby replika nie "zgasła" myślałem, że to bateria, ale po chwili powinna zareagować choć lekko, spróbowałem na innej baterii nie pomogło. Gdy naciskam spust słychać coś podobnego do bzykania czy jęczenia, kable oraz bateria bardzo sie przy tym grzeją, zaraz po tym jak broń "zgasła" kabelki i bateria były bardzo ciepłe. Broń mam od jakiś 2 lat. zakupiona w krakmanie. Ktoś ma jakieś pomysły, sugestie? Nie wiem co z tym fantem zrobić, myślę o przejechaniu sie do sklepu, ale to troszkę daleko, dlatego najpierw woleś spytać was. Quote Link to post Share on other sites
Kulisz Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 Jeśli ten bzyk jest podobny do wirującej ośki silnika to zmieliłeś zębatki. Kto to widział rozładowywać baterie trzymając palca na spuście... :wink: Quote Link to post Share on other sites
stiX Posted September 19, 2010 Author Report Share Posted September 19, 2010 wiem, że to genialne nie było ;/ A jak naciskam spust to nie zawsze jest ten taki bzyk, czasem po naciśnięciu jest taki pyk, jak by próbowało strzelić ale coś blokowało. Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 (edited) Grzebałeś coś z regulacją silnika? PS: Bardziej takie bzykanie, czy jak wiertarka? Pozdrawiam. Edited September 19, 2010 by grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
Kulisz Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 (edited) Takie pyk... No to pewnie poszły zęby na zębatce i te parę których zostało czasami chwyci za zęby drugiej zębatki. Bez rozdupcenia GB ciężko będzie stwierdzić gdzie boli i co należy naprawić. Edit. Literówki Edited September 19, 2010 by Kulisz Quote Link to post Share on other sites
stiX Posted September 19, 2010 Author Report Share Posted September 19, 2010 jeśli regulacja silnika to ten mały imbus, pod rączką to próbowałem Quote Link to post Share on other sites
stiX Posted September 22, 2010 Author Report Share Posted September 22, 2010 Wybieram sie do serwisu, i tak mnie zastanawia, jak by udało sie to naprawić, to co by było gdybym wstawił mocniejszą sprężynę, zwiększyło by to osiągi czy kulki by sobie falowały przez krótką lufe, a może rozwaliło by bebechy ? Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted September 22, 2010 Report Share Posted September 22, 2010 Poczytaj w dziale o tuningu G36C. Tam już chyba wszystko zostało powiedziane. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.